Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 307 253
  • 3 919
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vuosi sitten ei tarvinnut jännätä muuta kuin sitä miten Käärijältä irtoaa finaalissa Cha Cha Chan melodiset osuudet.

Nyt onkin sitten vähän enemmän muuttujia mukana.
Tämän vuoden viisut ovat melkoista pas pas pas pas pas paskaa!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Aika kovia väitteitä. Itse kuuntelen musiikkia todella paljon ja todella laaja-alaisesti. Joka vuosi viisuissa on vähintään "ihan ok" tasoisia biisejä, sekä hienoja esityksiä. Yleensä jokunen biisi jää omille soittolistoille pysyvästi.
No joo, makuasioitahan nämä ovat - minulle euroviisupoppi kaikessa "moninaisuudessaankin" ei juuri ole todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osunut. Ehkäpä kaikkien aikojen suosikkini on Il treni di Tozeur - vuonna jolloin Diggi-loo-Diggi-ley voitti, mikä minulle jo teininä kertoi kaiken olennaisen euroviisuista... Mutta onhan se tietynlainen värikäs karnevaali, ja näyttää olevan etenkin tänä vuonna. Sille peukut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
EBU on ihan vitun iso vitsi. Täysin Israelin talutusnuorassa. Tulee mieleen ajat kun eräs nykyinen Mestis-joukkue oli perseraiskattavana eräässä epäpoliittisessa jääkiekkosarjassa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No joo, makuasioitahan nämä ovat - minulle euroviisupoppi kaikessa "moninaisuudessaankin" ei juuri ole todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osunut. Ehkäpä kaikkien aikojen suosikkini on Il treni di Tozeur - vuonna jolloin Diggi-loo-Diggi-ley voitti, mikä minulle jo teininä kertoi kaiken olennaisen euroviisuista... Mutta onhan se tietynlainen värikäs karnevaali, ja näyttää olevan etenkin tänä vuonna. Sille peukut.
Onhan tuo pääosin hyvin kevyttä musiikkia ja aika pitkälti "ajan henkistä", eli ei varmasti uppoa kaikkiin.

Jos katsotaan yli 20 vuotta vanhoja viisukappaleita, niin sieltä ei löydy kuin muutama omaan makuun sopiva biisi. Viimeisen 20 vuoden ajalta niitä taas löytyy kevyesti arvioituna yli 100.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
No joo, makuasioitahan nämä ovat - minulle euroviisupoppi kaikessa "moninaisuudessaankin" ei juuri ole todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osunut. Ehkäpä kaikkien aikojen suosikkini on Il treni di Tozeur - vuonna jolloin Diggi-loo-Diggi-ley voitti, mikä minulle jo teininä kertoi kaiken olennaisen euroviisuista... Mutta onhan se tietynlainen värikäs karnevaali, ja näyttää olevan etenkin tänä vuonna. Sille peukut.
Itselleni Euroviisut ovat aina olleet enemmän viihdettä ja visuaalisuutta. Aika harvassa ovat ne yhtyeet ja artistit, jotka ovat yltäneet suuriin musikaalisiin saavutuksiin Euroviisujen jälkeen tai joiden viisukappaleet olisivat isosti jääneet elämään. Tekisi mieli todeta, että Abba on tässä ylhäisessä yksinäisyydessään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tässähän alkaa olla odotukset iltaa kohtaan vielä korkeemmalla, mitä viime vuonna.

Alkais jo. Tää shitshow on pakko nähdä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos EBU ei anna ennen finaalia kunnon selvitystä tapahtumista, sisältäen riittävän perustelun Joostin hylkäykselle, niin protestointia lienee finaalin aikana melkoisesti.

Ja sehän lienee lähes varmaa, että EBU ei tule antamaan mitään selvitystä, kun nytkin perustelivat hylkäystä oikeastaan vain tuolla poliisitutkinnalla.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Poliisille tehty rikosilmoitus. Syytetty kertoo oman näkemyksensä ja Jatkoaika nielee ja uskoo. Normi.
Tämähän ei ole syytetyn artisti Joostin näkemys, vaan Hollannin yleisradioyhtiön näkemys. Ero on aika merkittävä tässä tapauksessa. Minun on vaikea nähdä että yhtiö puolustaisi Joostia jos tämä olisi oikeasti käynyt kuvaajan päälle.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
No joo, makuasioitahan nämä ovat - minulle euroviisupoppi kaikessa "moninaisuudessaankin" ei juuri ole todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta osunut. Ehkäpä kaikkien aikojen suosikkini on Il treni di Tozeur - vuonna jolloin Diggi-loo-Diggi-ley voitti, mikä minulle jo teininä kertoi kaiken olennaisen euroviisuista... Mutta onhan se tietynlainen värikäs karnevaali, ja näyttää olevan etenkin tänä vuonna. Sille peukut.
Eihän noista kisoista ole tullut mitään merkittävää sen jälkeen, kun Nuku Pommiin putsasi pöydän. Siinä on kaikkien aikojen viisuveisu.
 

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan tuon vielä jäätävämpää paskaa kuin EHT.

Sama kuin olis jotkut jääkiekon EM-kisat missä olis Israel, Australia sun muut ja huippumaiden pelaajat olis jostain YMCAHL:stä, suolisarjasta, nuuskaliigasta tms. Lisäpisteitä saisi kaikesta seksuaalisesta erilaisuudesta. Ja jos Suomi voittais niin torilla tavattais!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Poliisille tehty rikosilmoitus. Syytetty kertoo oman näkemyksensä ja Jatkoaika nielee ja uskoo. Normi.
Uskoimmehan me Severi Lahtisenkin selityksen sellaisenaan. Ei kai rikoksesta syytetty julkkis sentään koskaan koeta valkopestä itseään.

Suomessa laiton uhkaus tarkoittaisi uhkausta tappavalla aseella (ampuma-ase, puukko) tai uskottavaa uhkausta uhattavan henkeen terveyteen. Uskottava tarkoittaa että kyse ei ole mistään varo ettei talos pala heitosta. Myös läheisten uhkaamiset kuuluvat lain scopeen. Esim jos kerrot tuntevasi ihmisiä jotka voivat raiskata 11-vuotiaan tyttäresi niin tämä olisi laiton uhkaus.

Minulla ei ole mielipidettä pitäisikö kanssa kilpailijoiden lasten uhkailu raiskauksella olla kiellettyä EBU:n säännöissä.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kannanotto tuokin.

"Kyseessä oli tosiaan harjoitus ja Suomen varsinaiset pisteet annetaan illan finaalissa. Kyseessä ei ollut Ylen kannanotto millään tavalla, Lassila viestitti."

Sinulla oli yks homma ja niinpoispäin...

Vaikka normaalisti tulee muutaman laulajan verran katsottua näitä kisoja ja en koskaan ole ennen äänestänyt, niin pakko oikeasti vissiin laittaa muutama euro Israelin voitolle ja jos joku maksuton äänestys on, niin äänikin voi sinne mennä tukemaan sijoitusta.
 

Alejandro

Jäsen
Vitsit kun en älynnyt aiemmin laittaa rahaa Israelin yleisöäänien voitolle. Kertoimet ovat nyt liian matalat jo.

Mutta joka tapauksessa tapakset ja kaljat mukana menossa kaverille viettämään iltaa. Aijai. Jääkiekon MM-kisat ja Euroviisut ovat hienoa aikaa.
 

Alejandro

Jäsen
Ite kans olutta hain. Tulee helvetinmoinen jano kuivalihasta aina. Siinäpä tämän herran euroviisu eväät
Tilasin itse netistä saksalaista ja tanskalaista pilsneriä taannoin, mutta eivät näytä muuten hupenevan, niin hyvää viedä mukanani illanistujaisiin. Harmi kun kotimaiset suurpanimomme eivät ymmärrä panna matala-alkoholipitoista raikasta pilsneriä.

Eläköön Euroopan unioni ja vapaa kauppa! Oodi ilolle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös