Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 224 573
  • 3 007

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Päinvastoin, paras mahdollinen lopputulos. Suomi osaa nauraa itselleen ja ymmärtää huumoria. Ei tämän tarvitse olla niin vakavaa.

Jos tosikoille ei maistu, niin voi voi. Tosikot voivat olla paskana.
En mä ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että mikäli ei tästä tykännyt, niin on tosikko.

En juurikaan tykännyt yhdestäkään biisistä tänään, vähiten Mikael Gabrielista, mutta ehkä silti paras vaihtoehto meni viisuihin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Huumorilla kisoihin. Mieluummin näin kuin jollain suomalaisena paskana balladilla jolla tulisi monesta maasta null poang. Tuskin tekee käärijöitä mutta voi sen verran yllättää, että finaaliin pääsee... ainakin britit antoivat täydet 12 pistettä
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei tää niin vakavaa ole, nyt mennään sekoilushow edellä ja ei tuo biisi nyt ihan surkea ole. Mun mielestä ihan hauska.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Johonkin viime vuoden Kroatia-tyyppiseen (raadeilta ei sitten mitään, yleisöltä kohtalaisesti ja tuloksena 13. sija) voisi varmaan olla kaiken mennessä nappiin saumat - ja sehän olisi suomalaisittain pätevä tulos.

Ei muuta kuin kaikkien aikojen kieli poskessa -show, se joko toimii tai ei.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En mä ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että mikäli ei tästä tykännyt, niin on tosikko.

En juurikaan tykännyt yhdestäkään biisistä tänään, vähiten Mikael Gabrielista, mutta ehkä silti paras vaihtoehto meni viisuihin.
Ylipäätään jos UMK:ta tai Euroviisuja katsoo ja pyörittelee vain päätä kun ei tykkää mistään, niin mielestäni se kertoo jotain. Suurin osa näiden kisojen biiseistä ei ole itsellekään mitään valtavia hittejä, mutta osaan silti löytää hyviä asioita lähes jokaisesta biisistä tai esityksestä ja nauttia showsta.

Näitä kisoja ei ole tarkoitettu niille, joilla on vaikeuksia nauttia kevyestä hömppäviihteestä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En muuten tiennytkään, että tämä duo on ollut Käärijän lämppärinä jossain keikoilla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös