Muistatko sellaiset mestariteokset kuin Norma Johnin Blackbird, Sandhjan Sing It Away tai Pernilla Karlssonin När jag blundar? Minä valitettavasti muistan, ja ne lähetettiin oikein Eurooppaan.Huonoin UMK ikinä.
Muistatko sellaiset mestariteokset kuin Norma Johnin Blackbird, Sandhjan Sing It Away tai Pernilla Karlssonin När jag blundar? Minä valitettavasti muistan, ja ne lähetettiin oikein Eurooppaan.Huonoin UMK ikinä.
Ruotsi sulaa finaalissa kun meillä on niin suuri materiaalietu. Nää on ihan Mestistasoa.Joo, ruottalaiset vapisee selkeästi nyt kun on voittajabiisi kisoihin jo tiedossa.
Nyt kuuluu Cristalin äänestä pettymys. :D
Sen verran saivartelen että vuosien 18, ja 19 pippaloita on kyllä vaikeaa alittaaHuonoin UMK ikinä.
PKN "Aina mun pitää"?Muistatko sellaiset mestariteokset kuin Norma Johnin Blackbird, Sandhjan Sing It Away tai Pernilla Karlssonin När jag blundar? Minä valitettavasti muistan, ja ne lähetettiin oikein Eurooppaan.
Tämä on totta. Sini Sabotagella oli taas vähän liikaa kaikkea ja etenkin se peruukki oli liikaa. Ja missä oli smurffupuku?Näiden nuorten laulajien pitäisi vaan opetella vetämään ilman autotunea. Ja jos ei lähde niin unohtaa laulajan ura. Siihen Siipola kaatui tänään, laulutaidon puutteeseen.
En mä ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että mikäli ei tästä tykännyt, niin on tosikko.
En juurikaan tykännyt yhdestäkään biisistä tänään, vähiten Mikael Gabrielista, mutta ehkä silti paras vaihtoehto meni viisuihin.
Kuulosti minun korvaan Cristalilta, mutta olet varmaan oikeassa. Pettynyt kuitenkin.Joo hiukan happaman kuuloinen äänensävy. Mutta eikös tuo Mikko Silvennoinen ollut eikä mikään Cristal?
Jos Teemu Espoosta pärjää yhtä hyvin maamme ja kansakuntamme häpäisemisessä kuin Jere Vantaalta niin saa balkanilaisnaiset pysyä piilossa. Ja sinä tynnyrissäsi.Maailma on täynnä kuumia balkanilaistaustaisia sluteja jotka osaa laulaa tai ainakin työskennellä huulillaan tilanteessa kuin tilanteessa, näitä on pakosti Suomenkin lähiöissä piilotettuna helminä. Silti meiltä lähtee vuodesta toiseen joku Jere Vantaalta tai Teemu Espoosta häpäisemään kansakunnan. Haistakaa vittu.
No ei se Piispasen laulaminen kuulostanut yhtään sen paremmalta mitä muilla.Itkekää vaan. Fakta on vaan se, että Windows 95 ihan myös shown ylivoimaisuuden lisäksi kuulosti livenä helvetin paljon paremmalta kuin muut.
Showsta minäkin nautin ja tykkään biiseistä tai sitten en. Tykkään kommentoida biisejä ja esityksiä. Ihmisiä en sijaan lähtisi haukkumaan huumorintajuttomiksi tai miksikään muuksikaan sen perusteellaa tykkäävätkö jostain biisistä vai ei.Ylipäätään jos UMK:ta tai Euroviisuja katsoo ja pyörittelee vain päätä kun ei tykkää mistään, niin mielestäni se kertoo jotain. Suurin osa näiden kisojen biiseistä ei ole itsellekään mitään valtavia hittejä, mutta osaan silti löytää hyviä asioita lähes jokaisesta biisistä tai esityksestä ja nauttia showsta.
Näitä kisoja ei ole tarkoitettu niille, joilla on vaikeuksia nauttia kevyestä hömppäviihteestä.
No joo mutta siinä sentään oli aitoutta ja sympatisuutta, jossain Blackbirdissä ei ollut sitäkään.PKN "Aina mun pitää"?
En ole tästä mitenkään eri mieltä.
Mutta siis... Ei tuolla omaan korvaan mitään Euroviisuissa oletusarvoisesti edukseen erottuvaa ollut. Kyllähän esim. Siipola olisi voinut ihan kelpo pisteet vetäistä, mutta oisko kuitenkin ollut vähän liian Pirkka-Loreen..?
No en tiedä, mutta siis em. lähtökohdista ei itseäni yhtään haittaa, että on tällainen höhöhöhö-edustaja.
Hyvä meininki!
Jos ihan kokonaisuutta miettii, eikä pelkästään kisassa mukana olleita biisejä tai voittajaa, niin mielestäni paras UMK koskaan. Blind Channelin ja Käärijän voittamat UMK:t olivat voittobiisin suhteen kovaa kamaa, mutta itse UMK ei ollut silloin muuten tällä tasolla.Huonoin UMK ikinä.
Eihän toi voi edes esiintyä tolla Windows95 nimellä Euroviisuissa(?), niin se "läppäkin" menee siinä samalla.