Omat arviot:
Cyan kicks: muistuttaa jotenkin kovin Rasmuksen biisiä. On kuitenkin rokkia ja ihan ok musiikkia. Ei aiheuta suurempia väristyksiä. Uskoisin, että jo genren avulla kipuaisi itse viisuissa Rasmusmaiseen n. Top 15 sijoitukseen.
Sexmane: promillen ylimenevässä mielentilassa voi toimiakin ja voisin kuvitella lähteväni yökerhossa joraamaan tanssilattialle. Ei kuitenkaan jatkoon.
Sara Siipola: On niin vitun nariseva ääni, että riipii sisuskaluja. En tykkää vähänkään. Ei pystyisi millään kuuntelemaan loppuun.
Jesse Markin: miten hitossa tällä on edes päästy finaaliin! Pitäisi olla hyvän mielen musiikkia, aiheuttaa enemminkin pahan mielen.
Windows95man: 90disco musiikin ystävänä tästä tykkään jollain tapaa. Captain Jack tuotu ilman irstaita sanoituksia ja tissejä 2020 luvulle. Kyllä tanssilattialle löytäisi tieni tämän tahtiin. Ei tällä kuuhun mennä, mutta ehkä finaaliin.
Sini Sabotage: oliko tämä se jota ylen vihjeet kuvaili ikoniseksi. Voi vittu mitä paskaa! Itse ihmettelen, miten tämä on finaalissa ja miten paskoja ne kappaleet ovat olleet, jotka tämä on syrjäyttänyt finaalista!
Mikael Gabriel x Nublu: itse tykkään hitokseen viron kielestä... Jalka alkaa vipattaa väkisinkin. Vähän yksinkertainen kappale, eikä sinällään iske kummemmin. Kuitenkin joraisin!
Oma listaus lähetettävästä kappaleesta ruotsiin: 1.
Ohhoh hups!
1.Cyan kicks
2.Mikael Gabriel, Nublu
3. Windows95man
4.Sexmane
5.Sara Siipola
6. Jesse Markin
7. Sini Sabotage