Jätti myös mestat palamaan.Saksan JHT eli Cheek
Ehkä sen takia Windows-miehen housut on niin pienet.Tavoite lienee, ettei vaatteet syty palamaan.
Reh reh, aina osanneet pistää paikat tuleenSaksalaiset osaa kyllä pyrotekniikat.
Mä tykkään tästä. Laulaa pirun hyvin ja antaa selvästi kaikkensa tuolle laululle. Biisikin on ihan menevä.Hetken katsoin, että onko siellä Johnny Vegas.
Ihan hyvä ääni ja biisi ok.
Just olin aikeissa kommentoida, että biisi on yhdentekevä mutta hemmo laulaa sen todella hyvin.Saksalaisella on hyvä ääni, mutta biisi liian tylsä.
Ok, kiitos tiedosta.Tämän vuoden euroviisut politisoitui siinä vaiheessa kun Israelin osallistumisen esteellisyyttä alettiin ääneen pohtimaan. Sen jälkeen ainoa oikea ratkaisu olisi ollut kieltää Israelin osallistuminen. Nyt koko kilpailun uskottavuus tulee maksamaan siitä kovan hinnan. Toisaalta puhtaasti poliittiset syyt on tuonut Israelin koko kilpailuun mukaan kilpailuun jonka pitäisi näennäisesti olla irti politiikasta. En aio katsoa Euroviisuja tänä vuonna.
Tämän vuoden euroviisut politisoitui siinä vaiheessa kun Israelin osallistumisen esteellisyyttä alettiin ääneen pohtimaan. Sen jälkeen ainoa oikea ratkaisu olisi ollut kieltää Israelin osallistuminen. Nyt koko kilpailun uskottavuus tulee maksamaan siitä kovan hinnan. Toisaalta puhtaasti poliittiset syyt on tuonut Israelin koko kilpailuun mukaan kilpailuun jonka pitäisi näennäisesti olla irti politiikasta. En aio katsoa Euroviisuja tänä vuonna.
Olen ehkä käsittänyt väärin, mutta eikös tässä ole kysymys keskustelupalstasta jossa kukin aiheeseen sopivassa ketjussa saa purkaa tuntemuksiaan ilman, että sihen tarvitaan sinun lupasi? Korjaa toki jos olen käsittänyt jotakin väärin.Kuka kysy?
Rovaniemi, saa polttaa!Reh reh, aina osanneet pistää paikat tuleen
Euroviisut on ollut kauan sellaiset hauskat yhteenkuuluvuutta tuovat karnevaalit missä nauretaan itselle ja toisille. Nyt kukaan ei naura.Euroviisut ja koko kilpailun uskottavuus mainittu samassa lauseessa. Tämä ketju tarjoaa vielä enemmän camp-huumoria kuin itse Euroviisut. Ja rima on sen suhteen aika korkealle asetettu.
Et sä oo koskaan eka. Aina jälessä.Tali-Ihantala.
Olinko eka? En varmana ollu!
Sitten laulat vaan, että pylly vasten pyllyä pump, pump.Semmoisia esityksiä että tässähän joutuu koko ajan ramppaamaan jääkaapilla. Kohta turvottaa. Ja pierettää.