Eiköhän toi varmasti ole. Hyvä biisi ja saa varmasti vielä myös sympatiapisteitä.Ukraina on kyllä yks parhaista. Pitäis olla varma TOP10 ainakin.
Ja Tappara.Menny ihan talli- ja värväys toiminnaksi. Kuten formulat, pyöräily ja Jukolan Viesti.
Ei oo aina, Cornelia on kova. Ja on niillä muutamia kovia voittajiakin. Carola on legenda. ;)Ainahan ne on. Olisivat top10 vaikka laulaisivat Juha Tapiota.
Tää Ukraina on kyllä taas ihan hyvä.
Olen valloittaja itse.Jaaha täällä vammasia sorretaan ja hiljennetään, oot varmaan.. öö..
Mongoliasta!
Tai Oulun Kärpät.Menny ihan talli- ja värväys toiminnaksi. Kuten formulat, pyöräily ja Jukolan Viesti.
This is fineMikäs perkeleen koditon siellä nyt palavan tynnyrinsä vieressä hoilaa? Minulle tuli tästä mieleen… ööö…
Nicaraguan hajonneet talot! Pois tämmöset ajatukset päästäni! No nyt se koko talo palaa jo.
Pitää odottaa palomiehiä ennen kuin saa poistua, ehkä ei jos omassa kämpässä!!Mikäs perkeleen koditon siellä nyt palavan tynnyrinsä vieressä hoilaa? Minulle tuli tästä mieleen… ööö…
Nicaraguan hajonneet talot! Pois tämmöset ajatukset päästäni! No nyt se koko talo palaa jo.
Tämän vuoden euroviisut politisoitui siinä vaiheessa kun Israelin osallistumisen esteellisyyttä alettiin ääneen pohtimaan. Sen jälkeen ainoa oikea ratkaisu olisi ollut kieltää Israelin osallistuminen. Nyt koko kilpailun uskottavuus tulee maksamaan siitä kovan hinnan. Toisaalta puhtaasti poliittiset syyt on tuonut Israelin koko kilpailuun mukaan kilpailuun jonka pitäisi näennäisesti olla irti politiikasta. En aio katsoa Euroviisuja tänä vuonna.
Ukraina on kyllä tosi usein kova. On silti myös aiheuttanut mulle myös elämäni suurimmat viisutraumat ja tämä hirvitys tulee edelleen säännöllisin aika-ajoin painajaisiin ja laittaa mun aivot Kuolioon.Ukraina on kyllä yks parhaista. Pitäis olla varma TOP10 ainakin.