Sut on diskattu, ei me sua kuunnella.Mun mielestä tää Ruotsin biisi on ihan hyvä.
TOP10 ehdottomasti
Sut on diskattu, ei me sua kuunnella.Mun mielestä tää Ruotsin biisi on ihan hyvä.
TOP10 ehdottomasti
Kaverit laulaa daamista joka on unforgettable - biisissä joka on täysin forgettable.
Ainahan ne on. Olisivat top10 vaikka laulaisivat Juha Tapiota.Tää Ruotsi on ihan kuraa.
Kuka anto sulle luvan puhua?Sut on diskattu, ei me sua kuunnella.
Sattuneesta syystä kun tullut vuosikymmeniä kyseisen genren musiikkia kuunneltua tuo oli aika kova plagiaatti yhdestä Salva Mean remixistäJoo, sitä tarkoitin! Tuohan oli melkein yksi yhteen soundeja myöten?
Itse asiassa perinteiset lauantain järjettömät audiovisuaaliset häröilyt on tässä samalla menossa. Välillä pitää ottaa varmaan mallia tuolta Malmön lavalta.Jos näkisin sun viime vkl:n videon niin sanoisin ihawwarmaa samaa!!
Ojanen ku täm vuoden Liiga-finaalit siis.Tätä liveseurantaa on melkein mielenkiintoisempaa seurata kuin itse viisuja.
Sut on diskattu, ei me sua kuunnella.
Emmä ilman tätä varmaankaan kattois näitä.Tätä liveseurantaa on melkein mielenkiintoisempaa seurata kuin itse viisuja.
Tätä liveseurantaa on melkein mielenkiintoisempaa seurata kuin itse viisuja.
Juu, itelläkin oli aikoinaan Faithlessin debyytti tehosoitossa. Hieno levy!Sattuneesta syystä kun tullut vuosikymmeniä kyseisen genren musiikkia kuunneltua tuo oli aika kova plagiaatti yhdestä Salva Mean remixistä
Jaaha täällä vammasia sorretaan ja hiljennetään, oot varmaan.. öö..Kuka anto sulle luvan puhua?
On kyllä veikeä kisa, kun Ruotsin edustajat ovat Norjasta. Show ja biisi sai aikaan lähinnä päänsärkyä.