Euroviisut 2023 ja UMK 2023

  • 368 081
  • 3 678

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähinnä mietin että kuinka kamapäissään pitää olla, jotta tuo Käärijän konejumputus kuulostaa hyvältä.
En ole kamapäissään enkä edes muuten kuuntele tuollaista musiikkia, mutta jostain mystisestä syystä pidän aina vain enemmän ja enemmän tuosta kappaleesta. Epäironisesti ihan helvetin kova kipale. Ainut joka tuossa närästää, on tuo autotune.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lähinnä mietin että kuinka kamapäissään pitää olla, jotta tuo Käärijän konejumputus kuulostaa hyvältä.
Aika vähän, oikeastaan ei ollenkaan!

Käärijä selvästi paras, edelleen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Aika paljon tuntuu kamapäitä Suomesta löytyvän. En olisi uskonut, että ihan omassa lähipiirissäkin on näin paha huumeongelma.

Mutta onneksi äijä pää selvänä tuli kertomaan totuuden. Kiitos!
Ollaan juotu liikaa Piña Coladoja, joihin on pistetty huumeita.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jep. Itse olen valmistaunut tänään kannattamaan Käärijää pilven, pirin, subun, mämmin, metan, sienien ja lsd:n voimin.

Kyllä se nyt kuulostaa pirun hyvältä.

Kovin samanlaiset eväät. Itse vielä vähän naposteltavaa väsäsin ja paistoin faijan uunissa ja koiran ihan mikrotin.

Mutta hyvältä vaikuttaa Käärijän asema nyt entisestään. Aivan kuin se ei olisi ollut jo biisin julkaisusta lähtien sitä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Möin kaiken mitä omistin ja äänestin koko rahalla...Timo Kojoa?

On Käärijän onni ettei Tommi Läntinen ja elämä kantaa mua ole tällä kertaa mukana. Olisi ainoa haastaja ja se oikeusmurha ei unohdu minkä Länä koki. Liikaa karismaa, liikaa egoa ja osaamista oli kateelliselle viisuväelle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kommentoin aiemmin, että paskaa kaikki tässä ”maksalaatikko-Melodifestivalenissa”, taas.

Olin väärässä; KÄÄRIJÄ on timantti!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Möin kaiken mitä omistin ja äänestin koko rahalla...Timo Kojoa?

Yamma yamma vaan. Näen valoa ikkunassa, kun laiskotellen leikin playboyta. Kuin silloin ennen muistathan hengailla juoden Lapponiaa katsoen sineen taivaan. Onhan se musiikkityyli reggea ok. Eläköön elämä, tulkoot hullu yö ja sen päätteeksi voi todeta bye bye baby. Aava meri saa ihmetellemään missä miehet ratsastaa. Da da dam, työllki ellää totean ja aina mun pitää olla vain Cha Cha Cha Cha Cha!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Yamma yamma vaan. Näen valoa ikkunassa, kun laiskotellen leikin playboyta. Kuin silloin ennen muistathan hengailla juoden Lapponiaa katsoen sineen taivaan. Onhan se musiikkityyli reggea ok. Eläköön elämä, tulkoot hullu yö ja sen päätteeksi voi todeta bye bye baby. Aava meri saa ihmetellemään missä miehet ratsastaa. Da da dam, työllki ellää totean ja aina mun pitää olla vain Cha Cha Cha Cha Cha!
Tipi-tipi tii tää onko fantasiaa pylly vasten pyllyä Pum Pum sata salamaa La dolce vita.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo Käärijä kuulosti ensikuuntelulla ihan karmealta paskalta.

Mutta täytyy myöntää, että nyt parin lisäpyöräytyksen jälkeen muutin mieltäni. Ihan tarttuva biisihän tuo.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Äsken vasta muistin, että nuo mun äänestykset on päättyneet. Tässä tulokset:

Kenen haluat voittavan UMK 2023?:​


1. Käärijä 65 (80,2%)
2. Keira 7 (8,6%)
3. Portion Boys 5 (6,2%)
4. Lxandra 2 (2,5%)
5./6. Benjamin ja Robin Packalen 1 (1,2%)
7. KUUMAA 0 (0%)

Yhteensä äänestäjiä 81.

Kenen uskot voittavan UMK 2023?​


1. Käärijä 111 (81,4%)
2. Portion Boys 8 (6,1%)
3. Robin Packalen 7 (5,3%)
4. Keira 4 (3,0%)
5. Benjamin 2 (1,5%)
6./7. KUUMAA ja Lxandra 0 (0%)

Yhteensä äänestäjiä 132.

Käärijä on Jatkoajan selvä suosikki kummassakin äänestyksellä yli 80% ääniosuudella. Povaako tämä samanlaista ääniosuutta myös itse UMK 2023 yleisöäänestyksessä?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tässä on UMK 2023 voittotodennäköisyydet tällä hetkellä:

1. Käärijä (74%)
2. Portion Boys (7%)
3. Robin Packalen (5%)
4. Keira (5%)
5. Benjamin (4%)
6. KUUMAA (4%)
7. Lxandra (2%)

 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tässä on UMK 2023 voittotodennäköisyydet tällä hetkellä:

1. Käärijä (74%)
2. Portion Boys (7%)
3. Robin Packalen (5%)
4. Keira (5%)
5. Benjamin (4%)
6. KUUMAA (4%)
7. Lxandra (2%)


Ylellä heitti uutisissa joku herra että kisasta on povattu tasaista. No, oli herralla pokerissa pitämistä, mutta tasaväkisyys lienee se että kaikki 7 saavat esiintyä kuitenkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En pidä taaskaan mistään UMK-biisistä, mutta jos haluaa pärjätä oikeasti Euroviisuissa ja saada edes jonkinlaista huomiota, kannattaa lähettää sinne Ram Pam Pam, anteeksi, siis Cha Cha Cha, eli Käärijä. Suomessa tehdään niin paskaa musaa, että ainoa tapa erottua on erikoisuuden tavoittelu. Tuollaista Käärijän tapaista esitystä ei taida olla muita viisuissa=success.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo Käärijä kuulosti ensikuuntelulla ihan karmealta paskalta.

Mutta täytyy myöntää, että nyt parin lisäpyöräytyksen jälkeen muutin mieltäni. Ihan tarttuva biisihän tuo.

Väittäisin näin ennakkoon ettei Käärijä välttämättä mikään kaikkien siivu ole, mutta verrattuna muihin sen eron tulee huomaamaan. Olkoonkin tyylilaji mitä ei sietäisi.

Tuolla kuitenkin on aika tasaisen tylsästi toisiaan kumoavia biisejä luvassa. Käärijälle ei vertailukohtaa ole.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös