Mun kaveri äänesti heitä kans (valitettavasti) eli heillä on nyt kaksi ääntä.Äänestin Portioneita että saavat edes yhden äänen.
Kuvittele, jos se on ratkaiseva ääni niiden voitolle.Äänestin Portioneita että saavat edes yhden äänen.
Kyllähän Robin livenä toimi paljon paremmin. Ei toki silti pitkälle riitä.
Terveisiä Marco Bjurströmiltä (Nightwishin musiikki ei ole sopivaa Euroviisuihin).Voittaisipa Nina Åström.
En itse pääse edes palauttamaan salasanaa ja sivujenkaan kautta kirjautuminen ei toimi. Heittää vain virhettä.Tökkiikö muilla Yle sovelluksen kautta äänestäminen? Onko tämä salaliitto Käärijää vastaan?
Mää tykkään julkisesti. Huikeita biisejä Oo vielä sekunnin mun ja Tulipalo sekä tämä.Tämä KUUMAAn laulu on kyllä kiva jollotus. Tykkään salaa.
Playbackiähån toi oli eiks vaan?Siis tää biisihän kuulostaa ihan hyvältä. Vielä yllättävämpää, että Laurin laulukin kuulostaa ihan hyvältä.
Playbackina taisi olla Lauri.Siis tää biisihän kuulostaa ihan hyvältä. Vielä yllättävämpää, että Laurin laulukin kuulostaa ihan hyvältä.
Sen verran on kyllä sanottava että Sleepwalker on ihan paska biisi, pahinta mahdollista Tarja-kiekumista.Terveisiä Marco Bjurströmiltä (Nightwishin musiikki ei ole sopivaa Euroviisuihin).
Sama täällä. Farssi!Ei pääse rekisteröitymään koko sovellukseen. Hyvä yle. 10min nyt yrittäny, antaa olla.
Kylläpä Laurin ääni soi... onkohan tässä elektroniikalla sormet pelissä, vai onko se saanut äänensä takaisin?