No mitä ihmettä? Mitä muuta UMK:hon lähetetään?Suurin virhe: Tehdä euroviisuimäinen biisi.
No mitä ihmettä? Mitä muuta UMK:hon lähetetään?Suurin virhe: Tehdä euroviisuimäinen biisi.
Ilmeisesti musiikki ei enää tarvitse melodiaa, sävelmää - eikä sanoitustakaan enempää kuin 1-2 lausetta.Olen katsonut välillä vanhaa kunnon Hittimittaria lauantaiaamuisin ja tämä kuulostaa sellaiselta helposti unohdettavalta 80-luvun kappaleelta, joita ohjelma oli täynnä.
Sellaista musiikkia, mitä tekee muutenkin. Darude lähti tekemään euroviisumaista biisiä ja tuloksena oli floppi.No mitä ihmettä? Mitä muuta UMK:hon lähetetään?
Enpä tiedä. Eikös joskus pari vuotta sitten Saksa lähtenyt tekopirteilemään ja jäi nollaan pisteeseen viisuissa.Enhän mä. Tuskin voittaa, mutta euroskenessä tolla tekopirteydellä ja lavashowlla irtoaisi jo melko varmasti sentään finaalipaikka.
Mitä Robinin biisissä tapahtuu :D1. Robin
2. Käärijä
3. Keira
Mun mielestä aika selvä kärki on siinä. Käärijä on showna hyvä paketti, mutta alun jälkeen ei oikein mitään tapahdu biisissä. Vähän keskeneräinen loistava aihio.
Ilmeisesti musiikki ei enää tarvitse melodiaa, sävelmää - eikä sanoitustakaan enempää kuin 1-2 lausetta.
Jatkiksessakin on taidettu pitää Portion Boysia ihan paskana. Mulle tää biisi maistuu, koska en ota sitä vakavasti (kuten ei pitäisikään), mutta esityksestä en kyllä tiedä...