Euroviisut 2023 – liveseuranta

  • 178 132
  • 4 655

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hurrinperkeleet vetää niin kovat pisteet ammattiraadeilta että Suomi ei voita vaikka saisi ylivoimaisesti eniten yleisöääniä.

Suomi saa melkeimpä joko 8-12 tai nollat noilta raadeilta.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nää asiantuntijaraadit voisi kyllä taas hävittää. Ihan täysin perusteeton johto Ruotsilla, hyvin tavanomainen massasta poikkeamaton kappale, mutta takoo hirveän määrän pisteitä. Ei pysty käsittään. Myös Israelin ja Italian kovia pisteitä vaikea ymmärtää. Mentäisiin vaan niillä yleisöäänillä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt toivotaan isoa yleisöpottia Käärijälle ja muiden yleisöpisteiden hajautumista isolle joukolle, niin voisi olla jotakin mahdollisuutta vielä voittoon.
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Svante Stockselius julistaa ensin Urheiluruudussa, sitten Veikkaajassa ja sitten menee paskat housuun. Ja sen jälkeen se peli muuttuu. Se on härskeintä mitä mä oon nähnyt. Suomalaisena euroviisumiehenä, entisenä karaokelaulajana, MÄ HÄPEÄN!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eli eli Ruotsia pitäisi voittaa 5 pistettä per maa + muu maailma? Taitaa olla mahdoton, Ruotsin keskiarvo tuskin menee alle seiskan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos nämä euroviisut ovat oikeasti nykyään tätä, että jotkut vitun ”ammattiraadit” päättävät voittajat niin tätä paskaa en palaa enää katsomaan.
Joo, vielä kerran yritin tänä vuonna mutta näyttää vahvasti siltä että viimeiset viisut omalta osaltani mitkä katson.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai, minä luulin että ammattiraadin syväanalyysit esityksien perusteella.

Kirjoitin tähän ketjuun aiemmin näistä raadeista näin:

Nehän tuotiin siksi kuvioihin, kun yleisöäänestyksissä siirtolaiset ja näiden jälkeläiset äänestivät usein vanhoja kotimaataan, minkä vuoksi etenkin Balkanilla äänet menivät usein naapureille. Ajateltiin, että raadit äänestäisivät vain musiikillisilla perusteilla.

Todellisuudessa näissä tuntuu olevan usein vielä tiukempaa "naapurirakkautta".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös