Denverin Munasyndi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
06:45, arvio ei mittakaavassaMonelta arvioisitte Käärijän esiintyvän? Oon saunassa landella ja pitää mennä mökille siihen mennessä.
06:45, arvio ei mittakaavassaMonelta arvioisitte Käärijän esiintyvän? Oon saunassa landella ja pitää mennä mökille siihen mennessä.
Mä katoin että jännä mekko, kai se hattu sit vie huomion tässä :DMielenkiintoinen baskeri neidillä.
Osaisivat tehdä dramaattisen chansonin kahvinkeitostakin. Elämä ilman yletöntä käsillä huitomista on teeskentelyä.Tää Ranskan veto on kyllä ihan tekotaiteellista schaibulia.
Nimenomaan. Käärijä tulee ainoalla oikealla tavalla, eli seinistä ja katoista läpi.
Ei? Ausseja edusti ekana vuotenaan Guy Sebastian. Sekoitat varmaan nyt vuoden 2019 Kate Miller-Heidkeen, joka keippuili oikealle ja vasemmalle.Jaa, Ranskallaki oli piru korkeet jalat, eikös se ollut Aussit sillo ekan vuotenaa joka veti vastaaval puvustuksel?
Ranskalaiset omahyväisiä? Kaikkea sitä kuuleekin.Nyt on kyllä omahyväistä. Laulaa Ranskasta ja Ranskan lippu taustalla.
Vartin yli 23Monelta arvioisitte Käärijän esiintyvän? Oon saunassa landella ja pitää mennä mökille siihen mennessä.
Hänellä on aika paljon vapauksia puheissaan.Helvetin ärsyttävä selostaja. Mieluummin kuuntelisin vaikka Bubi Walleniusta.