Eiköhän sieltä tule: 1. Suomi ja 13. Ruotsi.No ei ole mikään mahdoton voittaa Euroviisuja semifinaalin ensimmäiseltä puoliskolta: Lähihistoriassa Viime vuonna Ukraina 12., vuonna 2019 Hollanti 12., vuonna 2018 Portugali 11., vuonna 2015 Ruotsi 10. ja vuonna 2014 Itävalta 11. Toivotaan esiintymisnumeroa väliltä 10-13.
Ja Suomi voittaisikin.Eiköhän sieltä tule: 1. Suomi ja 13. Ruotsi.
Toisinpäin olisi kova - Loreen ensimmäiseksi. Ei sitä jollotusta kukaan muistaisi enää muutaman biisin jälkeen.Eiköhän sieltä tule: 1. Suomi ja 13. Ruotsi.
Niitä ei arvota. Perjantaina, kun kaikki finalistit on tiedossa järjestäjä laittaa esitykset haluamilleen paikoille sillä perusteella mille puoliskolle on arvottu. Yleensä tällä tavalla vältetään se, että yleisösuosikit ei joudu aloittamaan ja vältetään samankaltaisia kappaleita peräkkäin. Myös kaikki lavastesäädöt otetaan huomioon. Tällä hetkellä on ainoastaan tiedossa, että Iso-Britannia esiintyy viimeisenä ja Ukraina 19.Milloinka nuo esiintymisnumerot arvotaan?
Tanssijoiden feikkihampaat enemmän tiskiin, tanssijoita kontrolloivat hihnat heilumaan niinkuin UMK:ssa ja jotain tosiaan pitäisi vielä keksiä tuohon kappaleen jälkimmäiselle puoliskolle. Lässähtää kun pitäisi laulamalla mennä.Finaaliin Käärijälle muistilista:
- possujunaan jostain kultakonfettia heitettäväksi
- vähän vähemmän juoksentelua ympäri lavaa, että jaksaa koko biisin
- nosto takaisin!
Finaalissa sitten potti räjäytykseen ja Sergelin toria varaamaan!
Jees, kokkelipedofiili voi pysyä pinnan alla jatkossakin.HS:ssä oli juttua, että Siltsu haluaa takaisin pinnalle. Mikä sen parempi Forum kuin Euroviisu-edustajuus kotikisoissa 2024!
Kannattaisi pojan laittaa vaatetta piälle sekä varsinkin mummon kutomat villasukat jalkaan, eikä keikkua pitkin kirkonraittia tuommoinen rätin riekale vuan olkapäillä!Ollut viikonloppuna 40 asteen kuumeessa, joten ei ihme jos alkoi vähän 2,5 minuutin kohdalla piiputtamaan. Siiheen vikaan melodiaosuuteen asti meni uudelleen kuunneltuna vielä ihan ok, sitten meinasi loppua happi.
Jees, kokkelipedofiili voi pysyä pinnan alla jatkossakin.
...kokkeli??? Eikös se ollut kikkeli-......
Jees, kokkelipedofiili voi pysyä pinnan alla jatkossakin.
Kokkeli on kivaa, sanoi....kokkeli??? Eikös se ollut kikkeli-...
Eikä Jesse Joensuuta.Tämä lienee jo mainittu, mutta eilinen ei olisi ollut mahdollista ilman Niko Hovista.
Eikä Jesse Joensuuta.
Äsken kävin katsomassa tuon voittovedon ja kyseessä oli ensimmäinen kerta, kun näin itse esityksen. Ärsyttävä kappale ja tanssista tuli jotenkin mieleen Björk (tämä ei ole kehu). Kaupalliset kanavat samoin kuin Radio Suomi ovat puhkisoittaneet Euphorian, jonka vuoksi kyseessä on yksi inhokkiviisuistani ja pyrin aina vaihtamaan kanavaa, kun kuulen biisin alkavan soimaan. Myöskään Loreenin "karisma" ei ole tehonnut minuun.Olen aika ylpeä itsestäni, että olen tähän päivään asti onnistunut välttämään Kääriäisen biisin kuulemisen. Myöskään Ruotsin biisiä en ole kuullut, mutta tämä Loreen jäänyt mieleen siitä, kun voitti viisut ja koreografiassa oli se koominen tiputanssi.
Omistatko sen luolan, jonka syvyyksissä asustelet, vai oletko vuokralla?Olen aika ylpeä itsestäni, että olen tähän päivään asti onnistunut välttämään Kääriäisen biisin kuulemisen. Myöskään Ruotsin biisiä en ole kuullut..
Koitetaanko tästä tehdä köyhä versio Heikki Paasosesta ja Jaana Pelkosesta?Nyt siellä on Mikon lisäksi myös Katri Norrlin selostuskopissa.