Hänhän ei nykyisin kommentoi kuin urheilua joten toivottavasti linja kestää...Suomella on mahdollisuus voittoon niin pitkään kun Valavuori pysyy hiljaa.
Eihän se pysty näitä kommentoimaan, kun nämä on niin wokea ja kommaria.Vala pysynyt onneksi yllättävän hiljaa viisuista tähän mennessä. Toivotaan että on unohtanut koko kekkerit, ja pysyy uutispimennossa vielä pari kolme tuntia.
Ilmeisesti näitä on nykyään myös painotettu tuomariston kohdallakin, että kriteereinä voi nykyään käyttää itse showta ja esiintymistä, eikä pelkkää laulutaitoa, niin kuin ennen.Tuota niin. En silleensä tiedä näistä, niin eikös ole odotettavissa että esim. Ruotsi hakkaa Suomen liki 6-0 juryn äänissä, kun eikös ne arvioi ennenkaikkea laulutaitoa yms. ja onhan Ruotsi siinä valovuoden edellä.
Jatkoajasta löytyi linkki tuohon eiliseen vetoon jonka perusteella jury siis arvioi.Ai saatana sehän oli kova veto!
Toivottavasti meni yhtä hyvin myös perjantaina kenraaliharjoituksissa, kun tuomariäänet ratkeaa sen esityksen perusteella, ei tämän finaalin.
Tai ainakin paremmin, kuin tiistain karsinta.
Täysin samaa mieltä. Ihme kusimutteri.Oskari epäOnniselle terveiset, paskasta artikkelista.
Suksi kuuhun
Järjestelmä antoi kotiedun, mä kysyin että miksi?? Kun niin aina ollu.Olin siinä käsityksessä, että Käärijän jälkeen olis ollut. Ehkä Ruotsi sai hoidettua sen pois :)
Tuota niin. En silleensä tiedä näistä, niin eikös ole odotettavissa että esim. Ruotsi hakkaa Suomen liki 6-0 juryn äänissä, kun eikös ne arvioi ennenkaikkea laulutaitoa yms. ja onhan Ruotsi siinä valovuoden edellä.
Tää Suomen veisu on sitten enemmän tällainen bilebiisi jossa energiaakin löytyy ja tilanne tasoittuu yleisöäänissä jonkin verran.
Painotetaanko kokonaisäänissä jury ja yleisö 50-50?
Eikai se laulutaitokaan ole kuin yksi arvostelukriteeri jutuissa, kyllä siellä muutkin asiat vaikuttaa.Tuota niin. En silleensä tiedä näistä, niin eikös ole odotettavissa että esim. Ruotsi hakkaa Suomen liki 6-0 juryn äänissä, kun eikös ne arvioi ennenkaikkea laulutaitoa yms. ja onhan Ruotsi siinä valovuoden edellä.
Tää Suomen veisu on sitten enemmän tällainen bilebiisi jossa energiaakin löytyy ja tilanne tasoittuu yleisöäänissä jonkin verran.
Painotetaanko kokonaisäänissä jury ja yleisö 50-50?
Mummielestä se kiukulla yksin ryyppäävä alkuperäinen oli parempi ku tää lupsakan leikkisä Käärijä.