Mun sisarentytär tykkäisi.Pipsa Possu
Mun sisarentytär tykkäisi.Pipsa Possu
No perhana, hyvä huomio! Puola sitten listan jatkoksi.Kuusi jää ulos
Ensi vuonnahan tämä on korjattu, kun viisut juontavat Paasonen, Leppilampi ja Antti Holma.Milloin kritisoidaan sitä, että juontajina on vain rintoja ja naisia? Käy kyllä minulle.
Onko Paasonen oppinut jo ranskaa? Siitä vissiin vuonna 2007 jäi kiinni, että ei päässyt juontajaksi, kun ei osannut kunnolla ranskaa.Ensi vuonnahan tämä on korjattu, kun viisut juontavat Paasonen, Leppilampi ja Antti Holma.
Milloin kritisoidaan sitä, että juontajina on vain rintoja ja naisia? Käy kyllä minulle.
Ei riitä jonkun unisen veli McCartneyn taso näissä kovissa kansainvälisissä peleissä. Pelatkoon sitä Englannin pubiliigaa veli Lennonin ja muiden hiirulaisten kanssa.Beatlesia siteerattiin siihen malliin että luulin jo Paul McCartneyn odottelevan esiintymisvuoroa lavan takana.
Suomella oli ne Oulun pojat, pärjäs vielä ihan jees. Ei tosin ihan sama genreAustralialle toivon isosti menestystä finaaliin. Kyllähän sitä arvostus nousee kun joku uskaltaa kerrankin tuoda elektronista rockia viisuihin. Ja biisikin on mainio.
Tähän on helppo yhtyäKyllä se ekan finaalin väliaikashow Rita Oralla varustettuna hakkasi tämän ihan pystyyn.
Ensi vuonna Suomessa on Tauski väliaikashow'ssa, se hakkaa kanssa kaikki ihan pystyyn.Kyllä se ekan finaalin väliaikashow Rita Oralla varustettuna hakkasi tämän ihan pystyyn.