Noin 3 minuuttia se on edelleen.Saako biisit olla nykyään pidempiä kuin ennen, vai onko taso vain tippunut sen verran että ne tuntuvat pidemmiltä?
Noin 3 minuuttia se on edelleen.Saako biisit olla nykyään pidempiä kuin ennen, vai onko taso vain tippunut sen verran että ne tuntuvat pidemmiltä?
Saako biisit olla nykyään pidempiä kuin ennen, vai onko taso vain tippunut sen verran että ne tuntuvat pidemmiltä?
Boys Do Nothing musiikkivideo<3.Alesha Dixonia ei kyllä uskoisi 45-vuotiaaksi. Ainakin 20 vuotta nuoremman näköinen.
Itse asiassa Belgian Take That ja biisinä Relight My Fire.Belgian Boy George.
Toi Verduska tms., jonka toi tyyppi mainitsi kaikkien aikojen suosikikseen on kyllä oikeasti hyvää häröilyä :D Kannattaa tsekata, jos ei ole nähnyt tahi muista.
Itse asiassa Belgian Take That ja biisinä Relight My Fire.
Sillä lailla :D Ittelle kyllä mikään biisi ei viisuissa heti kolahtanut niin kuin Wig Wamin In My Dreams 2005, mutta toi Verduska oli ärsyttävän tarttuva ja helvetin hämärä lavashow jopa viisujen mittapuulla.Minun ja Käärijän all-time ykkössuosikki Euroviisuista.
No varsinkin tän semin mittarillaTää on aivan helvetin hyvä biisi.
Saabin?Teennäinen, suoraan Ruotsin tehtaalta.
Ei tänään ole rumia poikia ollutkaan.Tää Kyproksen kaunispoika on ihan kuunneltava ja aika hyvä ääni.
Nykyään euroviisutehdas.Saabin?
Mietin kanssa että jotain tuttua, tämäpä se oli.Imagine Dragons? Is that you!?
Russia goodbyeToi Verduska tms., jonka toi tyyppi mainitsi kaikkien aikojen viisusuosikikseen on kyllä oikeasti hyvää häröilyä :D Kannattaa tsekata, jos ei ole nähnyt tahi muista.