Jere SneckKuuluisia Jerejä:
Jere Lehtinen
Käärijä-Jere
Jerevan
Jens Jeremies
Roman Jeremenko
Vielä reilu vartti siis, tulis edes jotain vähäpukeisia naisia ruutuun.01.05 vasta
Muistan tuon kun ekaksi katsottiin Skoda Cupin ronssipeli ja sit käännettiin kanavaa ja WTF, Lordi johtaa äänissä.Silloin kun Lordi voitti, olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Lähdettiin kympin bilesporalla keskustaan bailaamaan, ja se ilta on edelleen yksi parhaista, jonka muistan ("muistan").
Jos Käärijä voittaa nyt, miten nuoret voivat lähteä juhlimaan sitä kun ratkaisu tulee näin helvetin myöhään?
Ehhhh... yhh. Saako alkoholeja vielä neljän jälkeenkin?Populukseen lauleskelemaan, se on 24/7 auki.
Sama. Pirun kova!Jukolauta, mä oon ruvennut tykkäämään tosta Moldovan huiluhommasta.
Silloin kun Lordi voitti, olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Lähdettiin kympin bilesporalla keskustaan bailaamaan, ja se ilta on edelleen yksi parhaista, jonka muistan ("muistan").
Jos Käärijä voittaa nyt, miten nuoret voivat lähteä juhlimaan sitä kun ratkaisu tulee näin helvetin myöhään?
Miksi kukaan ei ole vielä maininnut Jere Sallista?Jere Sneck
Jere Innala
Jere Uronen
No ei vitussa, mutta röökihuoneessa kun käy niin joku ystävällisesti varmaan laittaa sillävälin silmätippoja jääveteen.Ehhhh... yhh. Saako alkoholeja vielä neljän jälkeenkin?
Vähän samaa vikaa itselläkin. Kirjoitettuna sujuu ruotsikin kohtuullisesti, mutta puhuttuna ehtaa Youtube-kamaa.Ehkä just ja just. Jään usein miettimään, että mikä se sana on englanniksi:D. Kirjoitettua englannin kieltä ymmärrän kyllä hyvin, mutta sitten kun pitää alkaa puhua, niin se ei oikein luonnistu.
Netistähän niitä löytää tässä odottaessa.Vielä reilu vartti siis, tulis edes jotain vähäpukeisia naisia ruutuun.
Tätä ei mietitty loppuun saakka.Nyt tuhotaan ilkeästi legendaarisia kappaleita.
Ei, kun Floridasta. Sehän lukee siinä nimessäkin.Onko Flo Rida Liverpoolista?
Kävin vetämässä kolme.kerkeenkö käydä lähipubissa vetämässä yhen kaljan enne n ääntenlaskua?