Pieni ripaus Helen Hofneria oli lipsahtanut joukkoon.Tää Ruotsin typy yrittää jotenkin olla yhtä aikaa Adele ja Bonnie Tyler. Äänen muodostus on sekoitus näistä kahdesta.
Pieni ripaus Helen Hofneria oli lipsahtanut joukkoon.Tää Ruotsin typy yrittää jotenkin olla yhtä aikaa Adele ja Bonnie Tyler. Äänen muodostus on sekoitus näistä kahdesta.
Siksi koska Saksa oli aivan hirveää paskaa ja Ruotsi oli sairaan hyvä.Aivan hirveää paskaa. Voittaa toi nuo balladit mutta ihmetyttää kun joku saksa lynkataan täysin ja tämä on sitten sairaan hyvä
Nojoo. Mutta ei tämä mikään Zelmerlöw ole mikä sekin munkitti voitonOn tämä Ruotsin biisi paljon parempi kuin Tussen, John Ludvikin, Benjamin Ingrosson, Robin Bengtssonin ja Fransin biisit.
Ihan vaan tuli mieleen, että missä välissä Euroviisuista tuli homofestarit?
Käyt paljon kusella. Suosittelen lääkärireissua!Moldova oli saatanan kova! Ruotsi, no, ruotsimaisen hyvä mutta ei mitään extraspesiaalia. Sitä ennen saikin olla pitkään kusella.
En voi mitään jos sinua on koko elämäsi rääkätty radio Novan soittolistoilla mutta se ei tee ruotsin ahdistuneesta radionovahitistä hyvääSiksi koska Saksa oli aivan hirveää paskaa ja Ruotsi oli sairaan hyvä.
Ehkä vähän turhan kärkäs ilmaisu tuo "homofestarit", mutta kyllähän tuo vetää kaikenlaisia vähemmistöjä puoleensa, kun ne otetaan viisuissa avosylin vastaan. Hyvä näin.Ihan vaan tuli mieleen, että missä välissä Euroviisuista tuli homofestarit? Onko näin ollut aina? Missä muutos välissä kävi, jos näin ei ollut?
Ei tartte suuttua, itse olen kakarasta asti katsonut näitä ja vuosien varrella vain muutama välivuosi.
Nykyään helppo seurata, kun YouTube tarjoaa biisit hyvissä ajoin.
Kai sinne katsomoon on jo pitkään lähdetty poikaporukalla ja jätetty vaimot kotiin.Ihan vaan tuli mieleen, että missä välissä Euroviisuista tuli homofestarit? Onko näin ollut aina? Missä muutos välissä kävi, jos näin ei ollut?
Ei tartte suuttua, itse olen kakarasta asti katsonut näitä ja vuosien varrella vain muutama välivuosi.
Nykyään helppo seurata, kun YouTube tarjoaa biisit hyvissä ajoin.
Kai sinne katsomoon on jo pitkään lähdetty poikaporukalla ja jätetty vaimot kotiin.
Ehkä vaikuttaa kun en ole kuullut biisiä etukäteen? En saanut yhtään kiinni ja etenkin hapuileva alku häiritsi.No meilläpä on sitten eri maku äänen suhteen.