Harhasyöttö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Tää on tämmönen c-luokan Robyn. Ei sillä mun mielestä tää on ihan jees.
Kaipaan aikaa jolloin laulettiin suomeksi.Mun vanhemmat jännitti ettei Suomi olisi viimeinen.
Mun ikäpolvi jännittää sitä ettei Ruotsi voittaisi.
Ei ole helppoa katsoa suomalaisena Viisuja.
Ruotsin pelastaa se et englanninkieliset pitää ruotsin aksentistaLaulu taitaa pettää nyt? Kuulostaa kamalalta. Aksentti myös sattuu.
Aivan hirveää paskaa. Voittaa toi nuo balladit mutta ihmetyttää kun joku saksa lynkataan täysin ja tämä on sitten sairaan hyväMahtava ääni ja esitys Ruotsilta!
Vai olisiko sittenkin vaan ihan oma ääni? Ei tollasella matkimisen yrittämisellä kuuhun mennäTää Ruotsin typy yrittää jotenkin olla yhtä aikaa Adele ja Bonnie Tyler. Äänen muodostus on sekoitus näistä kahdesta.
Äänestä en tykkää yhtään ja biisi on niin ylituotettua viisukamaa, että ei uppoa sekään. Ruotsilla on ollut paljon parempia edustajia yleensä ja nytkin olisi ollut parempia vaihtoehtoja Melodifestivalenilla.Ihana ääni ja paras biisi näistä kamalista
No meilläpä on sitten eri maku äänen suhteen.Äänestä en tykkää yhtään ja biisi on niin ylituotettua viisukamaa, että ei uppoa sekään. Ruotsilla on ollut paljon parempia edustajia yleensä ja nytkin olisi ollut parempia vaihtoehtoja Melodifestivalenilla.