Euroviisut 2018 – liveseuranta

  • 63 972
  • 1 082

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Finaaliin menee: Armenia, Bulgaria, Israel, Itävalta, Kypros, Liettua, Suomi, Sveitsi, Tsekki ja Viro.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Näin kun noita katsoo, niin hämmentävän huonosti Saara Aalto & kumppanit käyttivät koreografiassaan käytettävissä olevaa tilaa.

Ei sitä tilaa kuitenkaan liikaa kannata käyttää. Vie muuten huomion itse kappaleelta ja sen esittäjästä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hillittömän hauskoja nämä juontajat ja niin spontaania tekemistä että.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehdään yhdessä haaveista totta. Muistakaa äänestää Suomi finaaliin!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Veikkaus jatkoonmenijöistä: Suomi, Viro, Sveitsi, Liettua, Tshekki, Israel, Kypros, Bulgaria, Kroatia ja Belgia.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Katoin lätkämatsin jälkeen nuo pätkät kaikkien biiseistä. Eipä tuolta erottunut muut, kun Israel, Viro, Itävalta ja Sveitsi.

Saara Aallon biisi perus-euroviisupoppia, mutta biisi suht tarttuva ja esiintyminen itsevarmaa. Menee saletisti finaaliin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ei sitä tilaa kuitenkaan liikaa kannata käyttää. Vie muuten huomion itse kappaleelta ja sen esittäjästä.

Sen sijaan teilipyörän sm-version käyttö on uusi, vinkeä tehokeino. Kaikki samaistuvat ylös-alaisin laulajaan.
Konstailua sanon minä, enkä hyvällä.

Minä haluan Penkit ja Puistotiet takaisin Euroviisuihin. Taidan lähteä palttootani etsimään...

Ja taas arvee lisää: että asia tulisi selväksi, haluan Penkin, Puut ja Puistotien takaisin viisuihin. Perkeles.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Finaaliin: Kypros, Israel, Viro, Tsekki, Bulgaria, Itävalta, Suomi, Liettua, Kroatia, Irlanti.

Tiukille voi mennä Suomen osalta, mutta pitäisi riittää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei muuten Suomi pääse jatkoon.
 

Goxim Marky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiroshiman karpit
Toi Itävallan "lebron" on oikeastaan todella hyvä tään kisan mittapuulla. Kävi laulamassa hyvää peruspoppia, ei yrittänyt liikaa ja jopa pärjäsi lavalla ihan oman suorituksen varassa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös