Eikai se mikään ostopelaaja kuitenkaan ollut.Britithän yrittivät menestyä Bonnie Tylerilla. Ei onnistunut, ei yhtään.
No just tollanen paska, kuten läski akka laulamassa ummtss bummts iskee noihin tuomareihin. Yleensä ei iske kansaan.
Niin näillä tuomariäänillähän lopulta pyyhkii perseensä, kun jumbo vetää eniten yleisöääniä ja voittaa. =DVittu mitä paskaa koko touhu! Antakaa ne loput pisteet jo että päästään ajoissa nukkumaan.
No kohtahan me ollaan tässä viisaampia. Minä uskallan väittää muuta.kyllä sillä on valitettavasti fanisuosiotakin.
Noh. Ei.Eikö tässä haetakaan parasta laulua?
Saara Aallon tilalle tuo Kyproksen esiintyjä ja maaksi Ruotsi, niin olisi varmaan kärjessä samalla biisillä.Tässä se taas nähtiin että sillä ei ole mitään seksuaalista merkitystä, kuinka hyvän biisin Suomi lähettää viisuihin. Arvostusta ei heru. Olihan tää arvattavissa :D
Vitsikisat.
Juu no tällä hetkellä mä enemmänkin varmaan putoaisin noista laitteista :D tämä vain tuli mieleen.Suosittelisin laihduttamaan, tai jättämään angstaamatta ;)
Jos Suomi koittaisi nyt Dannyllä?Britithän yrittivät menestyä Bonnie Tylerilla. Ei onnistunut, ei yhtään.
Ihan hyvä vaan. Siellä osataan järjestää laadukkaat kisat. Oikeastaan voisi laittaa jonkun säädöksen että Ruotsi järjestää tasaisin väliajoin näitä pelejä, meni niillä kisat itsellään miten tahansa.Iso riski et svedut vie
Samaa tarkoitin, tuon videon vasta näin ja ymmärsin viittauksesi. En siis sinua tarkoittanut.Juu no tällä hetkellä mä enemmänkin varmaan putoaisin noista laitteista :D tämä vain tuli mieleen.
LÄSKIN ELÄMÄÄ #1: En mahtunut huvipuistolaitteisiin - YouTube
Ei ainakaan musiikillisesti, itävalta ja irlanti mielumminkinIsraelin kappale on objektiivisesti paras tänä vuonna.
Ja Latviakin kusi tilanteen. Mistä viinat tulevaisuudessa haetaan?Etelä-Helsinki antoi kaksi pinnaa, haistakoon Raivot vitut.
Tuure, Crystal ja Roope Salminen.Olisi kiva tietää minkälaisista takatuuppareista noi ammatilaisraadit koostuu, eihän tuon Israelin olisi pitänyt saada vielä pistettäkään...