Saukkonen on kyllä heteroAlkaa kyllä olla mittari täynnä tätä hinttiä selostajaakin.
Saukkonen on kyllä heteroAlkaa kyllä olla mittari täynnä tätä hinttiä selostajaakin.
Tiesitkö muuten että euroviisut on tän ”hinttikansan” oma juhlaAlkaa kyllä olla mittari täynnä tätä hinttiä selostajaakin.
Toivottavasti kun, eikä jos.Mä nauran ihan helvetisti kun toi Israel tulee tuolta alas kuin kivi vapaapudotuksessa, kun kansa alkaa äänestämään.
Crystal Snow taas ei ole.Saukkonen on kyllä hetero
No just tollanen paska, kuten läski akka laulamassa ummtss bummts iskee noihin tuomareihin. Yleensä ei iske kansaan.Siis täytyisi keksiä joku sydäntä riipaiseva tarina jolla sitten saa symppauspisteitä.
Mistä tiiät?Saukkonen on kyllä hetero
Saukkonen on kyllä hetero
En olisi yllättynyt jos ensi vuonna kajahtaisi "Aina ku mä lämmään"Voisko Suomi ottaa joku vuosi ostopelaajat näihin kisoihin? Spice Girls voisi tuoda ääniä.
Tami kertoi ja Mieto vahvistiMistä tiiät?
Meinaako se, että tämä seuranta on täynnä hinttejä? Ei saatana.Tiesitkö muuten että euroviisut on tän ”hinttikansan” oma juhla
Minä kirjotinkin kun, ihan syystä.Toivottavasti kun, eikä jos.
"En mahtunut tivolilaitteeseen. Elämä on rankkaa"No just tollanen paska, kuten läski akka laulamassa ummtss bummts iskee noihin tuomareihin. Yleensä ei iske kansaan.
Britithän yrittivät menestyä Bonnie Tylerilla. Ei onnistunut, ei yhtään.Voisko Suomi ottaa joku vuosi ostopelaajat näihin kisoihin? Spice Girls voisi tuoda ääniä.
Eiks tää ookkaa leijonien liveseuranta?Crystal Snow taas ei ole.
Itävalta, mikäs ihme tää olikaan?
Suosittelisin laihduttamaan, tai jättämään angstaamatta ;)"En mahtunut tivolilaitteeseen. Elämä on rankkaa"