Äänestä Ukrainaa. Tai Norjaa.Ai saatana, vaikea päätös äänestääkö Romaniaa vai Kreikkaa.
Unkarin biisi ihan karmeaa kuraa, mutta voisin nuolla tuon taustalaulajan persläven.
No nyt on Kissa lavalla!
Vittu täällä on seksikäs tunnelma.Ollaapas sitä niin mystistä!
Okei, oliko tuo Ukrainan mies oikea? Meinaa aika iso, herranen aika.
Ja seksikäs tunnelma on myös lavalla, kun kohta lavalla esiintyy Margaret! Vaikka en niin blondeista välitä, niin Margaret on kyllä... pakkaus.Vittu täällä on seksikäs tunnelma.
Amerikan pisin mies, ukrainalaissyntyinen toki.Ukrainan pisin mies kyseessä.
Amerikan pisin mies, ukrainalaissyntyinen toki.
Edessä varmasti mielenkiintoinen yö kun köyrin päänsisäisessäni utopiassa sekä Kristan että tän Ukrainan muijan kanssa. Katsotaan jos niihin orgioihin mahtuisi vielä muutama laulaja-muija.
Edessä varmasti mielenkiintoinen yö kun köyrin päänsisäisessäni utopiassa sekä Kristan että tän Ukrainan muijan kanssa. Katsotaan jos niihin orgioihin mahtuisi vielä muutama laulaja-muija.
Ja seksikäs tunnelma on myös lavalla, kun kohta lavalla esiintyy Margaret! Vaikka en niin blondeista välitä, niin Margaret on kyllä... pakkaus.
Mites hippi-Emmelie? Hipeillä on tunnetusti hyvät vitut.Ukrainan likka oli ihan nätti, muttei minun tyyppiäni. Norskia ja Kristaa olisi kivaa päästä köyrimään.
Margaret on mun, ja mulla on siitä myös kuvaakin tarjolla ;) oli livenä, vielä kauniimpi ilmestys kuin tv ruudun välityksellä. Ja nyt se tulee!Ota nyt ihmeessä se Norjankin nainen mukaan :)
Vaatteilla vai ilman vaatteita?Margaret on mun, ja mulla on siitä myös kuvaakin tarjolla ;)
Suosittelen tulemaan paikan päälle! Oikeasti ainutkertainen kokemus, itse otan nyt tavoitteeksi lähteä joka vuosi katsomaan. Joten, ketkä on messissä ens vuonna kun lähetään Köpikseen ;)
Ihan loistava. Biisikin on loistava. Voittaja minun kirjoissani.Ja seksikäs tunnelma on myös lavalla, kun kohta lavalla esiintyy Margaret! Vaikka en niin blondeista välitä, niin Margaret on kyllä... pakkaus.
Ota nyt ihmeessä se Norjankin nainen mukaan :)