Euroviisut 2013

  • 165 229
  • 1 204

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Lexaa: Niin hieno kokemus, että viitsit jatkuvasti näpytellä puhelinta kun seurattavaakin varmasti spektaakkelissa riittäisi?
.
En jätä jatkoajan liveseurantaa välistä, mistään hinnasta! Ja olen jo nähnyt viisut myöskin Helsingissä, joten nyt toinen kerta. Ja tässä esitysten välissä on helppo näpytellä ja myös tylsien Georgian ja Irlannin esitysten kohdalla.
 

Ralph

Jäsen
Menkää te ottamaan pakit tanskalaisilta, ukranalaisilta ja norjalaisilta, minä menen juomaan viinaa kreikkalaisten piikkiin!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jesse Kaikuranta on laihtunut. Mutta paskalta kuulostaa edelleen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Menkää te ottamaan pakit tanskalaisilta, ukranalaisilta ja norjalaisilta, minä menen juomaan viinaa kreikkalaisten piikkiin!
Varo ettei ne vie sinulta peppuneitsyyttä. Varsinkin, jos on peräpukamaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onneksi olen edelleen niin norskitytön pauloissa että edes nämä puolialastomat irkut ei saa pudotettua mua pilvilinnoistani...
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
No en pärjää noille kyllä. Sadly :D

Tänne vaan!

Top 5 satunnaisessa järjestyksessä:
Kreikka, Tanska, Norja, Ukraina ja Azerbaidjan.
Euroopan mielestä, ei minun.
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Onneksi olen edelleen niin norskitytön pauloissa että edes nämä puolialastomat irkut ei saa pudotettua mua pilvilinnoistani...
Mieti nyt samassa huoneessa Margaret, Emmelie, Krista, Zlata, Cascadan Natalie.

Feidaan Zlatan ja isken ääneni Norjalle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakko myöntää ettei miestarjonta ollut ollenkaan niin päätähuumaavaa tänä vuonna. Mut tää irlantilainen on ihan söpö.
Euroviisut onkin oikeastaan silmäniloa vain miehille. Luulen, että 95% viisujen esiintyjistä pitää miehistä ja sen näkee :D
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Euroviisut onkin oikeastaan silmäniloa vain miehille. Luulen, että 95% viisujen esiintyjistä pitää miehistä ja sen näkee :D
Parasta muuten oli, kun törmäsin täällä Malmössä suomalaiseen mieheen, joka kyseli että oonko hetero, hän kun ei tunne yhtään suomalaista heteroa joka tykkää euroviisuista :D

Tänä vuonna(kin) taso on kyllä sitten lopulta hemmetin kova. Vaikea nähdä selvää TOP 10. TOP 2 on kyllä taas aika selvä, eli Norja ja Tanska.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Parasta muuten oli, kun törmäsin täällä Malmössä suomalaiseen mieheen, joka kyseli että oonko hetero, hän kun ei tunne yhtään suomalaista heteroa joka tykkää euroviisuista :D
Siis suurin osa suomalaisista (myös miehistä) kattoo viisuja, heterot ei vaan oo tarpeeks miehiä myöntääkseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös