Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Jesh, Irlanti vaihtanut homokaksoset vihdoin pois...
Naiset on jo jaettu. Ootte te miehet hurjia :)
Voit sinäkin olla hurjana, jos haluat.Naiset on jo jaettu. Ootte te miehet hurjia :)
En jätä jatkoajan liveseurantaa välistä, mistään hinnasta! Ja olen jo nähnyt viisut myöskin Helsingissä, joten nyt toinen kerta. Ja tässä esitysten välissä on helppo näpytellä ja myös tylsien Georgian ja Irlannin esitysten kohdalla.Lexaa: Niin hieno kokemus, että viitsit jatkuvasti näpytellä puhelinta kun seurattavaakin varmasti spektaakkelissa riittäisi?
.
Se raskaana oleva.
No en pärjää noille kyllä. Sadly :DEikö joku nimimerkki valinnut sinutkin?
Jesh, Irlanti vaihtanut homokaksoset vihdoin pois...
Norskin esitys toi muuten mieleeni elokuvan Fifth Element ja Diva Plavalagunan esityksen. Olinko ainoa, jolle kävi näin?
Varo ettei ne vie sinulta peppuneitsyyttä. Varsinkin, jos on peräpukamaa.Menkää te ottamaan pakit tanskalaisilta, ukranalaisilta ja norjalaisilta, minä menen juomaan viinaa kreikkalaisten piikkiin!
No en pärjää noille kyllä. Sadly :D
Valitettavasti :( päässä pyörii edelleen kyllä vain, että i feed you my love. Äänestän Kreikkaa ja Norjaa.Sehän oli siinä!?
Mieti nyt samassa huoneessa Margaret, Emmelie, Krista, Zlata, Cascadan Natalie.Onneksi olen edelleen niin norskitytön pauloissa että edes nämä puolialastomat irkut ei saa pudotettua mua pilvilinnoistani...
Sehän oli siinä!?
Euroviisut onkin oikeastaan silmäniloa vain miehille. Luulen, että 95% viisujen esiintyjistä pitää miehistä ja sen näkee :DPakko myöntää ettei miestarjonta ollut ollenkaan niin päätähuumaavaa tänä vuonna. Mut tää irlantilainen on ihan söpö.
No eipä tuo meno sen heterompaan suuntaan ole mennyt :D
Varo ettei ne vie sinulta peppuneitsyyttä. Varsinkin, jos on peräpukamaa.
Parasta muuten oli, kun törmäsin täällä Malmössä suomalaiseen mieheen, joka kyseli että oonko hetero, hän kun ei tunne yhtään suomalaista heteroa joka tykkää euroviisuista :DEuroviisut onkin oikeastaan silmäniloa vain miehille. Luulen, että 95% viisujen esiintyjistä pitää miehistä ja sen näkee :D
Siis suurin osa suomalaisista (myös miehistä) kattoo viisuja, heterot ei vaan oo tarpeeks miehiä myöntääkseen.Parasta muuten oli, kun törmäsin täällä Malmössä suomalaiseen mieheen, joka kyseli että oonko hetero, hän kun ei tunne yhtään suomalaista heteroa joka tykkää euroviisuista :D