Randall Flagg
Jäsen
12 Norja
10 Moldova
8 Suomi
7 Unkari
6 Romania
5 Malta
4 Kreikka
3 Viro
2 Iso-Britannia
1 Alankomaat
10 Moldova
8 Suomi
7 Unkari
6 Romania
5 Malta
4 Kreikka
3 Viro
2 Iso-Britannia
1 Alankomaat
Mieti nyt samassa huoneessa Margaret, Emmelie, Krista, Zlata, Cascadan Natalie.
Feidaan Zlatan ja isken ääneni Norjalle.
Koen olevani täysin hetero ja olen seurannut viisuja jo vuodesta '98 lähtien, kun Dana valloitti Birminghamin! Myönnän.Siis suurin osa suomalaisista (myös miehistä) kattoo viisuja, heterot ei vaan oo tarpeeks miehiä myöntääkseen.
Se witun Waterline soi edelleen päässä
En jätä jatkoajan liveseurantaa välistä, mistään hinnasta! Ja olen jo nähnyt viisut myöskin Helsingissä, joten nyt toinen kerta. Ja tässä esitysten välissä on helppo näpytellä ja myös tylsien Georgian ja Irlannin esitysten kohdalla.
Toi viiksivalle panee naisia pilluun!
Kokeile uudestaan, ehkä kohta lykästää!Äänestin Norjaa soittamalla ihan siltä varalta jos Margaret olisi vaikka vastannut sieltä.
Ei vastannut :(
Pahin este menestykselle on tuo esiintymisnumero. Kun noin alussa joutui esiintymään, niin a) osa katsojista ei ees ollu ehtiny tv:n ääseen ja b) unohtuu muiden esitysten takia.Yksi parhaista Suomen biiseistä minun elinaikanani (36v). Minun mielestäni olemme selkeästi top-5 kamaa, mutta olen kyllä eurooppalaisten paskan musiikiimaun tietäen top15-sijoitukseen.
Tästä koosteestakin huomaa kuinka tää homma kusee juuri näiden Romanian ja Kreikan tapausten takia. Yrittäisivät edes.
Toivon menestystä, mutta jotenkin tuntuu että sijoilla 20-26 ollaan kun uudelleen noita esityksiä tuossa äsken katseli.Ihmettelen jos Suomi on top-kympissä, sinne jonnekin sijoille 11.-20. varmaan pääsee.