Euroviisut 2013

  • 165 360
  • 1 204
12 Norja
10 Moldova
8 Suomi
7 Unkari
6 Romania
5 Malta
4 Kreikka
3 Viro
2 Iso-Britannia
1 Alankomaat
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Siis suurin osa suomalaisista (myös miehistä) kattoo viisuja, heterot ei vaan oo tarpeeks miehiä myöntääkseen.
Koen olevani täysin hetero ja olen seurannut viisuja jo vuodesta '98 lähtien, kun Dana valloitti Birminghamin! Myönnän.
 
Suosikkijoukkue
VAR
Mitä te panijoista höpötätte? Kreikan viiksi-Zorbas on varmasti kisan kovin panomies. Huomasitteko miten pojat ympärille seurasivat ja menivät kiltisti mukana kun setä vei biisiä?

Täältä lähti ääni Kreikalle. Ilmaisella viinalla helleenit uuteen nousuun!
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tuo Romania tulee olemaan korkealla, kattokaa vaan. Nyt kun tämä uusinta on menossa, niin pelkään että tuo Ruotsin toffeepoikakin kiilaa Krisun edelle.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tiiätte varmaan miten tämä äänestys tulee menemään: "Ei vielä tule Turkista ääniä, mutta kun päästään Pohjoismaihin, niin kyllä sitten sieltä.." No eipä tule varmaan sieltäkään. Top 15:ssa varmaan ollaan.

Romania voittoon, pakko arvostaa miestä, jolla on kivekset niin korkealla kurkussa, että se nostaa äänen noin korkealle.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En jätä jatkoajan liveseurantaa välistä, mistään hinnasta! Ja olen jo nähnyt viisut myöskin Helsingissä, joten nyt toinen kerta. Ja tässä esitysten välissä on helppo näpytellä ja myös tylsien Georgian ja Irlannin esitysten kohdalla.

Ok, onhan tämäkin tietenkin hienoa viihdettä. Ei siinä mitään.

Viimeksi muuten kun sattui synttärit euroviisupäivälle, oli vuosi 2006 ja miten sitten kävikään? Toistaako historia itseään...?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Yksi parhaista Suomen biiseistä minun elinaikanani (36v). Minun mielestäni olemme selkeästi top-5 kamaa, mutta olen kyllä eurooppalaisten paskan musiikiimaun tietäen top15-sijoitukseen.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestin Norjaa soittamalla ihan siltä varalta jos Margaret olisi vaikka vastannut sieltä.

Ei vastannut :(
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kreikka oli ehdottamasti paras.
Suomi sijoittunee 14.-19.

Koska niitä pisteitä alkaa satelemaan?
 

Fordél

Jäsen
Tästä koosteestakin huomaa kuinka tää homma kusee juuri näiden Romanian ja Kreikan tapausten takia. Yrittäisivät edes.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Äänestin Norjaa soittamalla ihan siltä varalta jos Margaret olisi vaikka vastannut sieltä.

Ei vastannut :(
Kokeile uudestaan, ehkä kohta lykästää!

Suomen en usko kyllä pääsevän TOP 10:een. Toisaalta, se ei kyllä haittaa yhtään. Sen verran hyvä taso ja hyviä esityksiä tuolla oli. Veikataan sijoitukseksi 12.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Alkoholi vetoaa siihen mitättömän pieneen suomalaisuuteeni kuitenkin sen verran, että toivon voittoa Kreikalle. Suomikin saa voittaa.

Eilen olin vielä järkyttynyt Romanian tamponiujelluksesta, mutta tänään se yhtäkkiä kuulostikin aika vaikuttavalta.

Unkarin biisi oli kyllä semmoista hipsterikliseitä täynnä olevaa paskaa, että en voi sietää.

Kaikille kauniille friiduille toivon myös pelkkää hyvää.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Yksi parhaista Suomen biiseistä minun elinaikanani (36v). Minun mielestäni olemme selkeästi top-5 kamaa, mutta olen kyllä eurooppalaisten paskan musiikiimaun tietäen top15-sijoitukseen.
Pahin este menestykselle on tuo esiintymisnumero. Kun noin alussa joutui esiintymään, niin a) osa katsojista ei ees ollu ehtiny tv:n ääseen ja b) unohtuu muiden esitysten takia.
 
harton suosikki top3:ksi (esiintymisjärjestyksessä):
suomi, malta, azerbaidzan

harton veikkaus top3:ksi (esiintymisjärjestyksessä):
saksa, romania, norja

ensimmäinen ja viimeinen kerta kun katson euroviisut.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tästä koosteestakin huomaa kuinka tää homma kusee juuri näiden Romanian ja Kreikan tapausten takia. Yrittäisivät edes.

Musiikki oli perikreikkalaista populaarimusiikkia, missä ainoastaan kertosäe meni huumorin puolelle. Missä vika?
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Vedonlyönnin takia toivoisin Kristan menestyvän ainakin Ruotsia paremmin, en ole heidän kappalettaan kuullut mutta usein isäntämaa saa vain säälipisteitä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös