Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Hyi sinua!Kertokaa mulle Lenan sukunimi, pakko päästä googlettamaan!
Hyi sinua!Kertokaa mulle Lenan sukunimi, pakko päästä googlettamaan!
Tästä väliaikabiisistä tuli mieleen, että olikos se viime vuoden viisuissa, joissa oli Madconin Glow väliaikabiisinä. On muuten mahtava biisi.
Hyi sinua!
Vituttaa tuo räppäri tossa Kreikan biisissä. Potentiaalia aivan hirvittävästi ja kaiffarilla on vielä loistava lauluääni.
Edit. Kertokaa mulle Lenan sukunimi, pakko päästä googlettamaan!
Hahaa, Lena Meyer-Landrut, selvisipä vielä että nainen on minua muutaman päivän vanhempi. Tässä on mun tilaisuus.
Tästä väliaikabiisistä tuli mieleen, että olikos se viime vuoden viisuissa, joissa oli Madconin Glow väliaikabiisinä. On muuten mahtava biisi.
Meinaat ettei Paradise Oskar ole uponnut venäläisille?On muuten ihan varma ettei ekojen annettujen pisteiden jälkeen Suomi ole saanut pistettäkään.
Minua jäi ihan kamalasti vaivaamaan, miten Lenan ikä vaikuttaa tähän sinun suureen tilaisuuteesi, joka on varmaan jo ohi. Kröhöm.Hahaa, Lena Meyer-Landrut, selvisipä vielä että nainen on minua muutaman päivän vanhempi. Tässä on mun tilaisuus.
Eikös tämä ollut se joku ennätyshommakin? Vai olenko ihan pihalla.
Joo Madcon oli viime vuonna. Muistaakseni biisin aikana näytettiin livekuvaa eri kodeista ympäri Eurooppaa
Suomi, Oskari ja 0 pistettä!
Hieno alku.
Suomi, Oskari ja 0 pistettä!
Hieno alku, kiitos Venäjä.