Euroviisut 2011

  • 125 844
  • 790

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tästä väliaikabiisistä tuli mieleen, että olikos se viime vuoden viisuissa, joissa oli Madconin Glow väliaikabiisinä. On muuten mahtava biisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikäläisen Top5 menee näin:
1. Suomi
2. Slovenia
3. Moldova
4. Unkari
5. Italia

Mutta luulen että voittaja löytyy viisikosta Azerbaidzan-Ranska-Venäjä-Saksa-Kreikka.
 

JKyykka

Jäsen
Jos Suomi ei (jostain ihmeen syystä) voita, niin toivottavasti sitten Ranskan poika. Irlantikin tullee olemaan varsin korkealla. Vähäsen kyllä jännittää.
 

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa tuo räppäri tossa Kreikan biisissä. Potentiaalia aivan hirvittävästi ja kaiffarilla on vielä loistava lauluääni.

Edit. Kertokaa mulle Lenan sukunimi, pakko päästä googlettamaan!

Lena Meyer-Landrut

Löytyy myös jotain ilman vaatteita, mutta sellaisista kukaan ei tietysti ole kiinnostunut...
 

DaleDoback

Jäsen
Suosikkijoukkue
Prospects
Tästä väliaikabiisistä tuli mieleen, että olikos se viime vuoden viisuissa, joissa oli Madconin Glow väliaikabiisinä. On muuten mahtava biisi.

Joo Madcon oli viime vuonna. Muistaakseni biisin aikana näytettiin livekuvaa eri kodeista ympäri Eurooppaa
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Hahaa, Lena Meyer-Landrut, selvisipä vielä että nainen on minua muutaman päivän vanhempi. Tässä on mun tilaisuus.
Minua jäi ihan kamalasti vaivaamaan, miten Lenan ikä vaikuttaa tähän sinun suureen tilaisuuteesi, joka on varmaan jo ohi. Kröhöm.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Isotissinen bulgarilais-eukkokaan ei anna suomelle pojoja.. oi aikoja oi tapoja.

zero points
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Suomella 0 pistettä kahden maan jälkeen. Eli ei voittoa ole luvassa. Tasaista luultavasti luvassa kuitenkin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Me on hävitty tää peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös