Euroviisut 2010

  • 120 500
  • 745

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mehevät aprikoosit tuolla Armenian biisonilla.

Ja ei se Pavel ollut, ku vetivät englanniksi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kahden seuraavan esityksen laulajat ovat ihan saatanan hotteja naisia/tyttöjä, tosin täysin eri tavoin. Tämä Armenian tyttö on sellainen domina jonka tissien väliin olisi hyvä painaa pää ja antaa virran viedä, Saksan-Lena taas on sellainen mukava naapurintyttö josta kuitenkin voisi löytyä sellainen yllättänkin pikkutuhma puoli. Me like!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan tämä Armenian amatsoni varsin komean näköinen ilmestys mutta tämä biisi on kyllä ihan hirveätä paskaa... Kun biisi alkaa sanoilla "Many many years ago, when I was a little child" laulettuna karmealla sloboenglannilla niin voi kyllä heittää jo kaiken toivon että tulossa olisi mitään hyvää.

EDIT: Mutta ei sillä etteikö noita aprikooseja mielellään puristelisi...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kahden seuraavan esityksen laulajat ovat ihan saatanan hotteja naisia/tyttöjä, tosin täysin eri tavoin. Tämä Armenian tyttö on sellainen domina jonka tissien väliin olisi hyvä painaa pää ja antaa virran viedä, Saksan-Lena taas on sellainen mukava naapurintyttö josta kuitenkin voisi löytyä sellainen yllättänkin pikkutuhma puoli. Me like!

Kuuntele sen Lenan kappaleen sanoja ja mieti esiintyjää, niin johan alkaa nousta muukin kuin syke.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää Saksan edustajahan kuulostaa ihan Amy Diamondilta! Ääni on samanlainen ja biisikin muistuttaa kovasti jotain Amyn biisiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ihan täysin ymmärrä tätä Saksan hehkutusta. Eihän tämä biisi nyt mitenkään kelvoton ole, itse asiassa varsin tarttuva, mutta ei silti mitenkään erityisen hyväkään. Ja tuo laulu (aksentti) kuulostaa kerta kaikkiaan omituiselta.

Enkä ihan täysin ymmärrä myöskään tämän Lenan hehkutusta, ei sytytä ainakaan meikäläistä.
 

Unchained

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meikäläisellä on vissiin naismaku jotenkin erilainen, kun ei toi Lena oikein hotsita. Ihan nätti tyttönen, mutta jostakin syystä ei vain iske.
 
Ei tässä Saksassa kyllä mitään sen erikoisempaa ole. Ihan kiva ja ehkä vähän tarttuvakin biisi, oudon kuuloinen lauluääni ja ihan kohtuullisen nätti tyttö, mutta että suosikkeja?!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikäläisellä on vissiin naismaku jotenkin erilainen, kun ei toi Lena oikein hotsita. Ihan nätti tyttönen, mutta jostakin syystä ei vain iske.

Hyvä huomata että minä en ole ainoa.

Nyt sitten jokavuotinen tylsyyden huipentuma, eli Portugalin esitys!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
On kyllä Lennulla yksi persoonallisimmista äänistä mitä olen ikinä kuullut! Ovela biisi, toimii kyllä. On muuten riimiksaajien unelmabiisi kaikkinensa, tosta tulee vielä satavarmasti loistavia remix-versioita kesän mittaan, ellei ole jo tullut. Voittoon en kyllä usko millään, mutta top viitoseen kyllä.

Tää Saksan edustajahan kuulostaa ihan Amy Diamondilta! Ääni on samanlainen ja biisikin muistuttaa kovasti jotain Amyn biisiä.

Kiitos, pelastit mun yöunet! : ) ...kun on sellainen pää, että jos jää jotain nimeä miettimään, eihän sitä luovuta ennen kuin sen muistaa.
 

Nikke84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Manchester United, Three Lions
Ihan kuunneltava ja katottava esitys Saksan osalta, mutta millähän seikoilla tää nyt sitten on yksi suurimmista ennakkosuosikeita? Tuskin voittaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siitä kyllä pitää antaa aina pointsit Saksalle että siellä ei koskaan yritetä voittoa hampaat irvessä laskelmoiden vaan sakemannit lähettävät viisuihin milloin mitäkin. Välillä on kantria ja välillä swingiä ja välillä vaikka mitä. Nyt oli sieltä tavanomaisemmasta päästä mutta silti jotain vähän erilaista. Ei tuo minun listallani ihan kärkeen mene mutta kympin sakkiin joka tapauksessa. Enkä ihmettele yhtään jos voittaa koska olihan tuo kertosäe tarttuva.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tässä en uskaltanut mitenkään suuremmin alkaa hekumoimaan sohvalla kun tuo tyttöystävä istuskelee toisella, mutta oli kyllä tyttö ja biisi minun makuuni.

Sano emännällesi, että mikset sä voisi olla enemmän tollanen niinku toi Lena. Anna mennä! Anna mennä! Anna mennä!

; )
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos tää Israelin biisi olisi laulettu englanniksi, tässä olisi aineksia jopa voittoon asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös