Mainos

Euroviisut 2009

• 124 175
  • 908

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eipä ole kovin kaksinen venäjän kappale

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Näin äsken "koosteet" kaikista biiseistä. Kaikki hirvittävää kuraa, paitsi tuo Viron. Se on piristävän erilainen ja laulettu vielä viroksi. Oikeastaan inhoan europoppia, mutta Suomikin uskaltaa erottua paskasta, joten kaksoisvoitto suomalais-ugrilaisille Virolle ja Suomelle olisi oikeudenmukaisuus. Oikeudenmukaisuus näissä pippaloissa on kuitenkin varsin harvoin voittanut.

EDIT. Pehmitetään sen verran, että tämä azereiden biisi sekä tuleva Turkin biisi ovat mukavan meneviä. Samoin salaisen suosikkini, nimittäin Moldovan. No, mä tykkäänkin tästä kebab-soundista. Espanja yrittää myöskin kebabhtavalla biisillä irtopisteitä, mutta ei Espanjassa kunnon kebusoundista tiedetä mitään. Ei uppoa saatana :D

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Ja nyt sitten vain Rammstein esittämään samma på tyska: Mutter! Mutter!

Eipä taida Venäjä uusia voittoaan saman tien.

Armenia oli välillä mielenkiintoinen ja positiivisesti eksoottinen, välillä ärsyttävä. Jännää.

J.Petke

Jäsen
Mulla taitaa olla eri lähetys. Itse olen taas juuri pitänyt Venäjän ja Ruotsin esityksistä.

Hajoan itseni kanssa musiikillisiin erimielisyyksiin.

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Taisi olla huonoin veto ikinä tästä Mamo kappaleesta, ennen euroviisuja youtubessa näkynyt veto lupasi erittäin hyvää, mutta nyt tässä itse finaalissa biisi kuulosti ihan hirveältä. 12 pistettä antaisin Portugalille, 10 Islannille, loput aika harmaata massaa.

Seuraavana suurin suosikki Bosnia.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
-------VAROITUS! SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA!-------
Ja voittaja on... Azerbaidzan.

Nyt se avautui.
-------JUONIPALJASTUKSET PÄÄTTYVÄT TÄHÄN-------

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tää Bosnia on meikäläisen suosikki...

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
-------VAROITUS! SISÄLTÄÄ JUONIPALJASTUKSIA!-------
Ja voittaja on... Azerbaidzan.

Nyt se avautui.
-------JUONIPALJASTUKSET PÄÄTTYVÄT TÄHÄN-------

Seuraava juonipaljastus:

tämä Bosnian biisi ei ehdi ollenkaan alkamaan tässä esiintymisajassa

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Niinkuin aina...

...kaikki euroviisukappaleet ovat hirveätä roskaa, jota ei ilman sitä alastonta naista kuuntele/katso maksustakaan.

Tuamas

Jäsen
Tähän mennessä on nähty kaksi varmaa pistekappaletta, Kreikan biisi oli sen verran tarttuva että on varmasti Top5:ssä samoin kuin Islannin tyttö oli hyvä ja biisikin ihan ok.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kyllä tämä Bosnia-Herzegovinan Oskari Katajisto tämän vie.

Kertakaikkiaan loistava kappale ja nuo väliosat, sotilasrummut ja puvustus - kaikki toimii.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt sen pystyy sanomaan. Paremmuusjärjestyksessä.

1. Viro
2. Moldova
3. Turkki
4. Azerbaizhan
5. Suomi

Muut pohjoismaat ansaitusti sijoilla ynnämuut.

Kaikki muut tulokset kuin yllämainittu ovat vääryyksiä.

Islanti oli kuraa, uskokaa jo. Mitäänsanomaton biisi. Toki hieno ääni, mutta se ei riitä, kun biisistä ei oo mihinkään.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei siitä mihinkään pääse että tämä Bosnian biisi on ihan helvetin hyvä! Tällainen perinteinen "balkan-kaiho" iskee meikäläiseen joka kerta ja nuo marssirytmit ovat mukava lisä.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Islannin biisi jyrää ylivoimaisuudellaan.

Tää Bosnian kipale on kyllä liian HMV.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Hienoin biisi tähän mennessä. Kaiken maailman teknopaskojen jälkeen.
Just joo.

Liettua, Israel, Ranska, Kroatia, Portugali, Islanti siis menevät tekno-genreen? Keskustellaan ihmeessä musiikista lisää, tästä voi tulla hauskaa. Jopa meikäläisen mittapuussa.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikkien aikojen viisubiisi on Monica Aspelundin Lapponia vuonna 1977. Itse en ollut tuolloin vielä syntynytkään, mutta oon kuunnellut tuota biisiä joskus manuaalisella repeatilla youtubesta.

Nyt: yksi voittajasuosikeista... menevä kebubiisi Moldovasta. Ihan huippu.

(mainitaan tässä vielä, että Islannin biisi oli kuraa)

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Jotenkin tuo Jaana Pelkonen ärsyttää tuolla selostuskopissa suunnattomasti, älyttämän imelän kuuloinen.
Jos äänestäisin, äänestäisin tähän mennessä esiintyneistä Islantia.

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kyllä Bosnialla on aika kova styge näihin geimeihin. Voittaja-ainesta ilman muuta.

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Bosnia iskee myöskin. Taustagrafiikat myös hienoja.

Ei juma, Saksa värvännyt Dita von Teesen mukaan? Miksei pisteitä voi antaa kategorioittain? Kansa vaatii kuolattavuuskategoriaa.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Heh kylläpäs pistää naurattamaan tässä Moldovan esityksessä olevat tanssivat heppulit tuolla takana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy