Viisut Hellsinkiin \,,/
Panzerfaust kirjoitti:
Jaana Pelkonen on ihan liian lyhyt tuollaisiin juontohommiin. Varsinkin miesparin rinnalla. Muuten ihan sama ketkä mies ja nainen juontavat, kunhan ovat nuorekkaita, jotka osaavat esiintyä tyylikkään hillitysti erinomaisella englannilla ja ovat sekä pitkiä että hyvännäköisiä.
Etkö sinä muista että hyvä tulee pienissä paketeissa?
Epäilen että esim Australiassa ei nousisi suurta melua jos n. 150 cm lyhyt Kylie Minogue juontaisi jonkun ison tapahtuman (tuskin kuitenkaan Euroviisuja). Eli minusta juontajan pituudella ei ole merkitystä, varsinkin kun itseäni viehättää nuo suht lyhyet naiset.
Minusta Suomessa ei käytännössä ole kuin kaksi hallia missä tuon koko luokan tapahtuman voisi järjestää, eli Hellsingin Hartwall Areena ja Turun Elysee ja näistäkin Hellsinki on minun silmissäni fasiliteetteineen aika selvä ykkönen. Käytännössä minulle on sama missä ne viisut järjestetään kunhan saadaan aikaiseksi toimiva show ja että viisuvieraiden ja itse -edustajien majoitus yms käytännön järjestelyt onnistuvat.
Ja mitä tulee vielä noihin juontajiin niin minusta Heikin ja Jaanan pitäisi edelleen olla mukana vähintään selostamossa mutta jos kielitaito riittää niin en pistäisi vastaan vaikka Heikki ja Jaana olisi myös varsinaiset juontajat.
Edit:
FreezingHell kirjoitti:
Jos naisjuontajaksi halutaan mallia nätti, niin Sara La Fountain tjsp. taitaa olla ylivoimainen ehdokas. Lontoonkin pitäisi taipua toisin kuin useimmilla viisujuontajilla.
Hei tämähän olisi erinomainen ehdotus, tuo suklaasilmäinen namu kun on kaikin puolin varsin edustava pakkaus.
tombraider kirjoitti:
Jeah Maria ja Sara! Puetaan blondi ja brunette Gootti-asuun jossa on pitkät saappaat, lyhyt hame, korsetti ja muuta mukavan niukkaa. Nahasta tai kumista puvut ja tietenkin kun metallimaasta ollaan niin musta is must. Tytöt tulisivat esiin jonkun hevipläjäyksen tanssijoista ja vetäisivät shown.
Pelkosen Jaana voidaan vaikka laittaa bondagetyylillä roikkumaan lavan ylle.
Ei kun tuo tv:n herkkukokki Sara tietenkin pukeutuu mansikoihin, kermaan ja suklaakastikkeeseen. Ja Jaana (Pelkonen) esittelisi vähän kielitaitoaan tuohon sokeriseen leivokseen.