Euroviisut 2006

  • 201 683
  • 1 016
Pistin ajankohtaisen kyselyn pystyyn.

Vaikka tuo Silvia Nightin tempaus olisikin pelkkää show'ta, on se todella huonoa huumoria.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rontti kirjoitti:
Niin no, minun mielestäni on paljonkin parempaa. Lordi kuuluu tähän viisujen vitsiosastoon ja siellä tarkemmin alaosastoon 'huonot'.

Huh heijakkaa. Siinä siis tosissaan katsot euroviisut DTM:ssä? Siellä on Venäjä ja Islanti korkeassa kurssissa. Tykkäävät myös Jarista ja Nylon Beatista...




Äläkä kysy mistä minä tämä tiedän ;).
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
punaiset_lasit kirjoitti:
Huh heijakkaa. Siinä siis tosissaan katsot euroviisut DTM:ssä? Siellä on Venäjä ja Islanti korkeassa kurssissa. Tykkäävät myös Jarista ja Nylon Beatista...
En tosiaan pysty ymmärtämään, että mistä sinä tiesit minun katsovan tuossa juuri äsken canal+:n välittämää DTM-sarjan aika-ajoja, joissa Mika Häkkinen ajeli neljänneksi. Miten tämä sitten liittyy euroviisuihin, on sekin minulle mysteeri.

Sitäkin hieman olen tässä ihmetellyt, että miksi Jari Sillanpään siivet selässä olivat jotenkin typerä veto, mutta Lordin vastaava tempaus on euroviisuhistoriassa kaikessa huipeudessaan vailla vertaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rontti kirjoitti:
Sitäkin hieman olen tässä ihmetellyt, että miksi Jari Sillanpään siivet selässä olivat jotenkin typerä veto, mutta Lordin vastaava tempaus on euroviisuhistoriassa kaikessa huipeudessaan vailla vertaa.

Koska ne Sillanpään "siivet" näyttivät lähinnä siltä kuin selkään olisi teipattu kuollut lokki. Lordin siivissa on sentään jotain tyyliä, ja sopivat myös muuhun teemaan.
 

Europoli

Jäsen
Hazardipakki kirjoitti:
Vaikka tuo Silvia Nightin tempaus olisikin pelkkää show'ta, on se todella huonoa huumoria.
Niinpä. Maassa pitäisi olla maan tavalla. Etelä-Euroopassa on hieman toisenlainen käyttäytymiskoodi kuin meillä täällä vapaamielisessä Pohjolassa.
 

Kaivanto

Jäsen
jihde kirjoitti:
Kyllä tuo Las Ketchup aiheuttaa jonkunlaisen oksennuskohtauksen.

Espanjallahan oli jo viime vuonna joku tuntematon tyttötrio imitoimassa Las Ketchupia. Kannattaisikohan vähitellen siirtyä eteenpäin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maltalainen hinttari kuulosti parhaalta tähän mennessä. Tosin taso ei ole ollut kovinkaan korkea.. Siinä oli vähän semmosta vanhaa italo-disco jytkettä.
 

Lexa

Jäsen
Jaahas, nyt näyttää siltä kuin Saksa on luottanut Redneck-teemaan. Tällä ei voi kuin voittaa...

EDIT: Minusta näytti siltä, että tuo Maltan edustaja kuvitteli olevansa Ricky Martin. Ehkäpä se hänen omiin korviinsakin kuulosti identtiseltä...
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
teemu73 kirjoitti:
Maltalainen hinttari kuulosti parhaalta tähän mennessä. Tosin taso ei ole ollut kovinkaan korkea.. Siinä oli vähän semmosta vanhaa italo-disco jytkettä.

Samaa mieltä. Jos en väärin muista niin myös Romanian suunnalta on tiedossa kunnon Dance-meininkiä. En ole kyllä ihan varma. Latvian artisti oli kyllä aivan ihmeellinen.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ihan kimmoisa jätkä tuo Tanskan-artistin taustatanssijamies. Paikaltaan takaperin voltteja lavalla ja sillälailla. Jäisi minulta tekemättä. Voi ei, nyt tulee Venäjän wannabe Robbie Williams.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Venäjän määkivä teinihinttari on kyllä säälittävä ilmestys... huhhuh mitä paskaa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkeinpä siellä on tähän mennessä esiintyneet eniten edukseen Pohjoismaat. Tanskan renkutuksessa ei ollut mitään uutta tai omaperäistä, mutta aika menevä vähän vanhahtava peruspoppi ja mimmillä aika vahva ääni.

Pahin oksettaja tähän mennessä on ollut Sveitsi. Veti imelyydessään miltei vertoja "supertähtien" falskeille hyväntekeväisyyslevytyksille.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Makedonian naisella on ihan mukavat muodot.. Jos ei muuta. Seuraavana siis Romanian disco-jytke.. Ja ei enää kovin montaa esitystä niin vuorossa on LORDI! Pitää alkaa jo vähän nostattamaan fiilistä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Daniela kirjoitti:
Juu, säälittävää riehumista jokatapauksessa.

Wikipediakin tuntee näköjään Silvía Nightin.
Linkki.

Wikipediasta poimittua..

Katso myös:

Krisse Salminen

hymyilytti.
 

Bandana

Jäsen
Mun mielestä toi Venäjän Tuisku oli tällä tasolla ihan hyvä, vaikka vetikin turhan ylienergisesti. Ainakin jäi biisi päähän toisin kuin näiden joidenkin maiden kanssa.

Parhaita tähän mennessä mielestäni Norja ja Saksa, mutta Lordin tasolle eivät noin ääniharavoina yllä.

Katsellaan. Englannin esitystä odottelen mielenkiinnolla. Vaikutti multimedia loungessa ihan hyvältä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Romanian dance-biisi tosiaankin aika paljon saman tyyppinen kuin O-Zone (samasta maasta?). Paras tähän mennessä.

Makedonian mimmi vetänee tisseillä muutaman pisteen kotiin.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
JEAH! Romania veti kyllä kunnon Shown. Tuo Dance-jytke upposi tähän mennessä parhaiten. Aivan varmasti viiden parhaan joukossa tässä kisassa. Vaikka mies vähän hintiltä näyttikin niin ainakin meno oli hyvä. Lisää tätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös