Juu, säälittävää riehumista jokatapauksessa.Jeffrey kirjoitti:Eiköhän tuo mene shown pikkiin... Toivottavasti.
Wikipediakin tuntee näköjään Silvía Nightin.
Linkki.
Juu, säälittävää riehumista jokatapauksessa.Jeffrey kirjoitti:Eiköhän tuo mene shown pikkiin... Toivottavasti.
Rontti kirjoitti:Niin no, minun mielestäni on paljonkin parempaa. Lordi kuuluu tähän viisujen vitsiosastoon ja siellä tarkemmin alaosastoon 'huonot'.
En tosiaan pysty ymmärtämään, että mistä sinä tiesit minun katsovan tuossa juuri äsken canal+:n välittämää DTM-sarjan aika-ajoja, joissa Mika Häkkinen ajeli neljänneksi. Miten tämä sitten liittyy euroviisuihin, on sekin minulle mysteeri.punaiset_lasit kirjoitti:Huh heijakkaa. Siinä siis tosissaan katsot euroviisut DTM:ssä? Siellä on Venäjä ja Islanti korkeassa kurssissa. Tykkäävät myös Jarista ja Nylon Beatista...
Rontti kirjoitti:Sitäkin hieman olen tässä ihmetellyt, että miksi Jari Sillanpään siivet selässä olivat jotenkin typerä veto, mutta Lordin vastaava tempaus on euroviisuhistoriassa kaikessa huipeudessaan vailla vertaa.
Niinpä. Maassa pitäisi olla maan tavalla. Etelä-Euroopassa on hieman toisenlainen käyttäytymiskoodi kuin meillä täällä vapaamielisessä Pohjolassa.Hazardipakki kirjoitti:Vaikka tuo Silvia Nightin tempaus olisikin pelkkää show'ta, on se todella huonoa huumoria.
Master Chief kirjoitti:Monesko esiintyjä Lordi on tänään?
jihde kirjoitti:Kyllä tuo Las Ketchup aiheuttaa jonkunlaisen oksennuskohtauksen.
teemu73 kirjoitti:Maltalainen hinttari kuulosti parhaalta tähän mennessä. Tosin taso ei ole ollut kovinkaan korkea.. Siinä oli vähän semmosta vanhaa italo-disco jytkettä.
Daniela kirjoitti:
BigRedCat kirjoitti:Tuo Venäjän määkivä teinihinttari on kyllä säälittävä ilmestys... huhhuh mitä paskaa...