Sv veinikretski kirjoitti:Vittu, minusta tuntuu että meidät leimataan Lordin myötä ikuiseksi ajoiksi pelleksi. Saatanan kilpikonna-bändi, en ole onneksi vielä ehtinyt kuulla mitä paskaa se soittaa, ei minulla mitään heviä vastaan ole, sitä vastaan on että mikä kuuluu mihinkin. Lordi ei mielestäni kuulu euroviisu-lavoille, sama kuin vietäisiin lehmä lavalle ja ajatellaan että koska ollaan erikoisia niin silloin voitetaan. Tuleekin mieleen uusi versio Érkki Liikasesta ja karvalakista, "mä hyppäsin rekkeen biisillä". No eipä sillä väliä, eiköhän kaikki ole jo meidän munaamiseksemme tehty edellisten karsintojen tiimoilta, on Loiria ja huilumiestä ym. Menköön ja munatkoon meidät syvemmälle perseeseen, tämä junttien ja idiotismin kehto ampuu jälleen kerran itsensä munauksien kuutakiertävälle radalle.
Sanonpa vain Arto Paasilinnaa lainaten "voi vittujen kevät, itse asiassa kevät nyt onkin". :)
veini
Miettikääpä saksalaisten Guidoa,vai mikä se nyt oli. Tai sitten sitä Stanan Ruslanaa tai ihan mitä tahansa.
Kuten sanottu,Lordi ei Euroviisuissa voi meitä mokata. Se on tehty JO!
Munaus on valita Berlusconi tai Bush presidentiksi,jonkun mielestä Halonenkin! Tämä on Viihdettä. Viihde on jokaisen oma asia. Absoluuttista totuutta ei ole. Silti olen sitä mieltä, että tärkeintä on jakaa mielipiteet. Sen takia on loistavaa, että Lordi on 100 miljoonille esillä.
EDIT: Hymy ei ole poistunut huuliltani vieläkään. Olin niin iloinen perjantaina, etten pitkään aikaan. Onko vihdoinkin tämä maa MUUTTUNUT? Koko kansa ei ole täällä aina ajattelemassa mitä MEISTÄ ajatellaan, vaan mitä ME ajattelemme.
Viimeksi muokattu: