Euroviisut 2006 (Suomen karsinta)

  • 28 441
  • 241

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Malla kirjoitti:
Pakko kertoa tapahtuma eilisillalta:

Kaikilla tuntuu olevan jokin mielipide näinkin tärkeästä asiasta.
Olin kirjaston lehtisalissa lukemassa, samassa pöydässä kaksi papparaista päivittelivät ääneen IL/IS etusivuja, että ihan elinkautisvanki johtaa yhtiötä.

A: joo se oli tänään aamuteeveessä, kasvot peitettynä niinku rikollisilla
B: joo, on se kauheeta, kaikenlaista sitä
.
.
.
.
aikaa kului 3min
.
A: tuommoset rokkarithan ne vielä räjäyttää jonkun pommin siellä kisoissa
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Rontti kirjoitti:
Sieluni silmillä voin kuvitella tämän ja olen aivan orgastisessa hurmiossa. Vielä kun saisi suomiverkkareihin pukeutuneen Mikko Alatalon pyörimään moukari kädessä pitkin stagea, niin kasassa alkaisi olla aika kompakti paketti.
Alkuviikosta "Lordi" oli Aamu-TV:n haastattelussa, ja "Lordi" totesi muhevalla Rovaniemen murteella, että hän pitää Mikko Alatalon musiikista. Joten ehkäpä tuo skenaariosi voi toteutua.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Huerzo kirjoitti:
Alkuviikosta "Lordi" oli Aamu-TV:n haastattelussa, ja "Lordi" totesi muhevalla Rovaniemen murteella, että hän pitää Mikko Alatalon musiikista. Joten ehkäpä tuo skenaariosi voi toteutua.

Niin, tälläiset lausunnot antavatkin kaikille häntä tukeville uusio-tekohippihevy-hikijytääjille mahdollisuuden olla miehen takana, Tunturi Startit on piiloitettu aitan taakse, ja nyt ollaan sitten erinlaisia nuoria. En ole tasapää, vaan olen aito rokkari, nih, ja erinlainen nuori (tai uusio korvarengas hintti jytääjä), "löysin itseni eilen" !

veini
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Iltasanomat tietää kertoa, että Kreikassa on polkaistu pystyyn kansanliike "satanistisen suomalaisyhtye" Lordin esiintymisen kieltämiseksi Euroviisuissa.
Emme tiedä, että jotakin tulee tapahtumaan tämän esiintymisen jälkeen, mutta haluamme yrittää estää uuden satanistisen aallon nousua Kreikassa, Hadzikonstantinou sanoo.
 

Kaivanto

Jäsen
Huerzo kirjoitti:
Iltasanomat tietää kertoa, että Kreikassa on polkaistu pystyyn kansanliike "satanistisen suomalaisyhtye" Lordin esiintymisen kieltämiseksi Euroviisuissa.

Hohhoo, loistavaa. Biisi pysyy mitäänsanomattomana, mutta on tämä hilpeää seurattavaa. Näinkö liberaalin ja moniarvoisen Euroopan sietokyvyn rajat alkavat tulla vastaan? Limainen mörkö pilkkaamassa Euroviisuja, mitä seuraavaksi - pilakuva Berlusconista??? Mitä enemmän nostatte kohua, sitä enemmän lapsenne rakastaa mua...
 

krobbe

Jäsen
Ennakkoluulot ovat perseestä

Vielä viikko sitten olin valmis teilaamaan Lordin ja sen musiikin alimpaan helvettiin pelkän ennakkoasenteen vuoksi. Ainoatakaan heidän kappalettaan en ollut kuullut, mutta paska mikä paska!

Nyt olen tuon Eurovisioihin lähtevän kappaleen kuunnellut pari kertaa ja ihmetykseni olen havainnut pitäväni siitä. Musiikkitermejä on turha minun tietotaito-aivolohkostani haeskella, mutta ihan menevä ja mukaansatempaava poljento törkyturvilla on. Ainoa joka hieman häiritsi (musikaalisesti) oli tuon kertosäkeen lievä "kehnous" kontra kappaleen muu menevyys.

Enpä olisi uskonut tätäkään ikinä kirjoittavani, mutta näin se vaan on.

Ps. Niiden joita poikain ällöpärstät häiritsee kannattaa kuunnelola kappale pari kertaa ensi simmut kiinni.
 

Lexa

Jäsen
Huerzo kirjoitti:
Iltasanomat tietää kertoa, että Kreikassa on polkaistu pystyyn kansanliike "satanistisen suomalaisyhtye" Lordin esiintymisen kieltämiseksi Euroviisuissa.

Juttu saa päivä päivältä yhä koomisempia piirteitä. Ja olisihan se huikeaa, jos jotain esiintyjää kiellettäisiin osallistumasta kilpailuun. Liekö tällaista koskaan tapahtunut Euroviisujen historiassa?

Kreikan poliisi tietty pidättää mörököllit jo lentoasemalla, etteivät pääse levittämään "satanistista" sanomaansa. Passintarkastuksessa tosin saattaa tulla ongelmia, kun nimiä: Lordi, Amen, Kita, Awa ja Ox ei löydykkään joukosta. Varmuuden vuoksi poliisi pidättää kaikki samalla lennolla tulevat, kansallisen turvallisuuden nimissä...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Huerzo kirjoitti:
Iltasanomat tietää kertoa, että Kreikassa on polkaistu pystyyn kansanliike "satanistisen suomalaisyhtye" Lordin esiintymisen kieltämiseksi Euroviisuissa.//// Emme tiedä, että jotakin tulee tapahtumaan tämän esiintymisen jälkeen, mutta haluamme yrittää estää uuden satanistisen aallon nousua Kreikassa, Hadzikonstantinou sanoo.

Mitä onko Rotting Christ jo lopettanut vai mihin se vanha aalto on hävinnyt? Oikeasti tämä hössötys on hauskempaa kuin itse HMV kisat. Mutta siis sinnehän pitäisi lähettää joku Horna tai Barathrum niin näkisivät eron Lordin popmetallin ja pingviinihevin välillä.

Joskus maailman aikaan jenkkien tätiyhdistys PMRC kuunteli Kissin tai Twistarien levyjä pää alaspäin ja keksi sieltä satanaalisia sanomia. Tämä menee aika suoraan samalla osastolle.

No, eipä tuon niin väliä miten kisassa käy, Lordille tämä on oiva mainosikkuna ja voivat mennä jälkeenpäin pankkiin nauramaan. Ja kuka ties vaikka pärjäisivätkin, se vanha tusinapoppisysteemi toimikin meillä niiiiiiiiin hyvin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jee jee. Ylvään papistomme mielestä Lordi ei edusta kristillisen kansan kristillisiä arvoja ja sen pitäisi jäädä pois Euroviisuista. Voi luoja.

http://www.iltalehti.fi/2006/04/03/200604034331416_uu.shtml

Jotenkin surullista, että taas tehdään tikusta asiaa. Toisaalta, tuo ympäri Eurooppaa vallitseva ahdasmielisyys ainakin tuo Lordille julkisuutta ja saattaa myös poikia protestiääniä...

Nyt noita Suomenkin pappismiesten kommentteja lukiessani tuntuu viimeistään siltä, että vajaa vuosi sitten tapahtunut kirkosta eroamiseni oli oikea ratkaisu.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sistis kirjoitti:
Jee jee. Ylvään papistomme mielestä Lordi ei edusta kristillisen kansan kristillisiä arvoja ja sen pitäisi jäädä pois Euroviisuista. Voi luoja.

http://www.iltalehti.fi/2006/04/03/200604034331416_uu.shtml


Voi hyvä luoja sentää. Mistä näitä ihmisiä oikeen tulee???
Suomella on monen kymmenen vuoden tauon jälkeen hyvä mahdollisuus menestyä hyvällä kappalella ja sitten pappis setäkin viellä itkee että viisu pitäisi vaihtaa johonkin "tekstiviestitangoon". Rupeaa pikku hiljaa vituttamaan tämä itkeminen Lordista ja sen showsta. Kansa on äänestännyt Lordin viisuihin ja Loordi sinne myös menee. Ei siinä pitäisi olla kenelläkään enää mitää valittamista.
Euroviisut ei ole kiinnostannut, mutta nytten ne voisi vaika jopa katsoa, kun on jotain nähtävääkin ja kuunneltavaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menee kyllä koomiseksi tuo "vainoaminen". En ymmärrä miksi Lordin pitäisi edustaa kristillisiä arvoja, kun kyseessä ei ole jesseviisut vaan Euroviisut. Mitenköhän vaikka Abba aikanaan edusti kristillisiä arvoja? Tai tää shemale -tytsy parin vuoden takaa?

Itse olen päättänyt myöskin poistua kirkon "fanijoukoista" tämän vuoden marraskuussa, niin vanhollinen ja ahdasmielinen putiikki on kyseessä.

Toki pitää muistaa, että noiden kirkkoherrojen lausunnot ovat heidän henkilökohtaisia mielipiteitään. Tosin eiköhän enemmistö kirkon duudsoneista juurikin noin asiasta ajattele.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
timppa kirjoitti:
Menee kyllä koomiseksi tuo "vainoaminen". En ymmärrä miksi Lordin pitäisi edustaa kristillisiä arvoja, kun kyseessä ei ole jesseviisut vaan Euroviisut.

Katsos, Suomi on kristillinen maa, jonka hyvinvointi perustuu uskontoon. Noin ainakin kuulee turhan usein lausuttavan...

Eipä sillä, tuo vainoaminen kyllä ihmetyttää. Mielestäni esimerkiksi Jasminen "Niin kaunis on taivas" oli kaikessa karmivuudessaan paljon selkeämpi todiste Saatanan olemassaolosta, kuin Lordin hirviömaskit...

Isä-Mitroa olen tähän asti pitänyt suhteellisen suvaitsevaisena ja fiksuna kirkonmiehenä, mutta joutunen tarkistamaan mielipiteitäni.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vapise Lordi! Ketsuppi lentää.

Enetti.com:
"Ison hitin jälkeen Las Ketchupin piti näyttää olevansa muutakin kuin yhden hitin ihme. Nyt yhtye pääsee esiintymään toukokuussa pidettäviin Euroviisuihin. Edustuskappale on nimeltään ”Bloody Mary”, jonka on kirjoittanut Manuel Ruiz Gómez eli Queco, mies ”Ketsuppilaulun” takaa.

Kuten Suomessa, Euroviisu-edustajan valinta on kuohuttanut tunteita suuntaan jos toiseen. Espanjan viisuvalinnan teki TVE sisäisellä karsinnalla noin kolmensadan avoimeen sävellyskilpailuun lähetetyn ehdotuksen joukosta.

Tulevaisuus näyttää saavatko Suomen Euroviisu-edustaja Lordi ja Espanjan edustaja Las Ketchup yleisön lämpenemään esityksillään. Espanja on voittanut Euroviisut vuosina 1968 ja 1969 (voitto jaettiin Iso-Britannian, Alankomaiden, Ranskan ja Espanjan kesken). Suomeen odotetaan edelleen euroviisumenestystä."
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jj kirjoitti:
Joskus maailman aikaan jenkkien tätiyhdistys PMRC kuunteli Kissin tai Twistarien levyjä pää alaspäin ja keksi sieltä satanaalisia sanomia. Tämä menee aika suoraan samalla osastolle.

aiheesta on tehty hyvä elokuvakin, jossa itseään näyttelee Dee Snider esimerkiksi. Dee on leffassa loistava

http://imdb.com/title/tt0308692/
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
krobbe kirjoitti:
Ps. Niiden joita poikain ällöpärstät häiritsee kannattaa kuunnelola kappale pari kertaa ensi simmut kiinni.

Kuuntelin ensin silmät kiinni, sitten toisella kerralla laitoin peukalon hanuriin, vieläkään ei iskenyt, kolmannella kerralla kun veti samalla käteen hieman helpotti:)

Ps. Yhdyn papistoon !
 
Sv veinikretski kirjoitti:
Kuuntelin ensin silmät kiinni, sitten toisella kerralla laitoin peukalon hanuriin, vieläkään ei iskenyt, kolmannella kerralla kun veti samalla käteen hieman helpotti:)

Ps. Yhdyn papistoon !

Minun ei tarvitse edes kuunnella Lordia kun runkkaan. Ja silti helpottaa useimmiten.

Suosittelenkin veinille seuraavaksi jotain nopeatempoisampaa musiikkia tämän toimituksen yhteyteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös