Euroviisufinaali 2015 – liveseuranta

  • 49 202
  • 849

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Olen. It might get loud taisi olla sen dokkarin nimi. Ihan siisti pätkä, näin sen ekan kerran kun pääsin jotain pressiscreenausta katsomaan teatterissa ja myöhemmin katselin sen uudelleen dvd:ltä. Sinänsä ihan hyvä kontrasti oli Jack Whiten ja Edgen välillä, kun toinen vetää kelanauhureilla ja vintage-kamoilla ja toisen soittotilassa esiasteet ja efektit ovat pääosassa ja Page säestää juttua sellaisella naturellilla talentilla. Siellä teatterin äänentoistossa oli siistiä kuunnella niitä musisointipätkiä, kun tuntui kuin olisi ollut livenä kuuntelemassa.

Whiten musaproggiksista olen Raconteursin, Dead Weatherin ja itse Whiten soolona nähnyt livenä, mutta valitettavasti White Stripes jäi kokematta, vaikka aika hyvin kolusin läpi ton reilun kymmenen vuoden takaisen garage-revival -aallon.

Kyllä, It might get loud oli dokkarin nimi. Tämä Whiten sisarusten projekti oli kyllä hyvin mielenkiintoinen, syvällä juurissa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Georgialta vain kolme pistettä Venäjälle, nyt oli yllätys!

Miten niin? Georgiassa ei käsittääkseni ole isoa venäläisvähemmistöä, ja toisaalta georgialaisten keskuudesta ei välttämättä tule sympatiapisteitä kun muistissa on Venäjän kanssa vain muutama vuosi sitten käyty sota...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ruotsin geneerinen kura biisi sit voitti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onneksi olkoon Ruotsi! Taas kerran se Melodifestival kanto hedelmä, sekä se että ammattilaiset tekee. Huikeaa suorittamista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Voisi jo Ruotsia onnitella. Onnea. Ei vaan ollut minun laulu kuin Herrey's..
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vedonlyöntitoimistot haistelivat kyllä tämän vuoden sijoitukset sekä tasaisen kärjen erittäin hyvin.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
On kyllä super geneerinen copy paste biisi toi ruotsin, huhhuh! Toki ammattimaisesti ja taidokkaasti tehty, mut ei tossa mitään omaperäistä ole yhtään.
 

Ralph

Jäsen
Tämä oli siis lopulta Ranskan voitto? David Guetta on käsittääkseni sieltä kotoisin ja hänen kappaleestaan tehtiin puhdas kopio, jolla tämä kisa voitettiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli tämä arvattavissa, mutta täyttä paskaa. Ei se Venäjäkään olisi hyvä vaihtoehto ollut, mutta olisi sitten ollut mieluummin vaikka se.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ruotsi ansaitsi lavashowlla voittonsa. Italian pisteitä söi se, että balladeja oli liikaa. Ihan Loreenin tasoa tämän vuoden voittoviisu ei ollut, mutta show oli hyvä. Tämä on ihan hauska kisa, kun ei tätä ota liian tosissaan. Viihdettä tämä vaan on. Eli mun puolestani Pertti Kurikoita voi lähteä Suomesta matkaan tulevaisuudessakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yleensä Ruotsin biisit on hyviä mut tää nyt vaan on huono kopio David Guettan biisistä. No ei ole eka kerta kun voittaja ei ole omaan korvaan lähellekään paras.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Otetaanko vielä keskusteluun se pääseekö Ruotsi lähelle piste-ennätystä?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voidaanko sanoa, että ainakin yhdet kojot tullaan näkemään?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
parempi, että ruotsalaiset voittavat kuin itänaapurit. Kuinka eurovision kisoja olisi edes sotaa käyvässä maassa järjestetty?
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Eurooppa + muut äänesti väärin. Tämä ei ole minun Eurooppa. Muutan..en edes tiiä mihin. Ehkä Willzyxin ja Cruisen seuraksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös