Iker kirjoitti:
Omaksi suosikikseni on alkanut muodostumaan juuri tämä huippuketterä ja lennokas thaimaalainen Kaoklai Kaennorsing, mutta myös hollantilainen shoot-boxeri Andy Souwer on esittänyt sellaisia turpakäräjiä välillä, että oksat pois.
Souwerin tyyli miellyttää minuakin, sillä hän vie kaikki aloittamansa tilanteet loppuun asti, vaikka vastustaja pääsisikin siihen väliin tinttaamaan. Monesti kun kamppalija lähtee hyökkäämään, ja vastustaja pääsee iskemään siihen väliin, hyökkäys jää kesken. Tämä on täysin ymmärrettävä ja luonnollinen reaktio, mutta Souwer painaa päälle, niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Joko hän on hankkinut treenaamalla tuon strategian itselleen, tai sitten se on vain synnynnäinen kyky.
Olen kyllä samaa mieltä noista kasoista, eli niitäkin on silloin tällöin hauska nähdä noissa ympyröissä. Akebono on toisaalta taas sitten teknisesti niiin onneton, että massaylivoimasta ei ole juurikaan hyötyä, kun mies ei osaa millään järkevällä tavalla itse hyökätä.
Hong-Man Choi sentään näyttää taistelijalta, vaikkei teknisesti puhdas olekaan, ja Bob Sapp on sitten käsittämätön lihaskimppu, joka viime aikoina on oppinut jotain teknisiä kikkojakin. Hauska muuten nähdä, miten nopeasti isot kaverit väsähtävät, kun jo toisessa erässä saattaa tulla tilanne, jossa jättiläiset suurin piirtein vain puuskuttavat omissa nurkissa tuomarin yrittäessä saada jätkiin vähän eloa. Valtavalla voimalla saa kuitenkin paljon tekniikkavirheitä anteeksi, ja tästä todisteena käyköön Bob Sappin matsi itse Ernesto Hoostia vastaan.
MMA-ympyröistä Emilianenko Fedor on todellakin mielenkiintoinen tuttavuus, sillä hän ei näytä päälle päin niin viimeisen päälle trimmatulta kuin monet muut, eikä lyönti- tai potkutenkiikassa ole kehumista, mutta äijä on asenteeltaan synnynnäinen taistelija ja maassa osaa tempun jos toisenkin. Eikä leuka ole todellakan lasia. Crocopiahan tillasi miestä vasurilla parikin kertaa todella tyylikkäästi, mutta ei vain tippunut, ja kun Mirkolta loppui puhti, kuten jo ketjussa aiemmin mainittiin, Fedor hoiti homman kotiin.
Hieno homma, että Eurosport näyttää kunnon kamppailua. Will Vandersin sanoin: "You can play football, you can play rugby, but you cannot play K-1". (hokee kyllä nykyään tuota jo vähän liikaa)