Kannattaa tehdä vaikka testi ennemmin kuin äänestää toisen suosittelemaa. Kokoomuksenkin sisällä isoa vaihtelua ehdokkaiden välillä.Tää riittää mulle. Käyn heittämässä hänelle äänen.
Äänestän ensisijaisesti vähiten huonoa puoluetta. Luotan ehdokkaan valinnassa @Tuamas koska nimimerkki on ollut muistaakseni yleensä asioissa kartalla.Kannattaa tehdä vaikka testi ennemmin kuin äänestää toisen suosittelemaa. Kokoomuksenkin sisällä isoa vaihtelua ehdokkaiden välillä.
Kaikille sattuu lipsahduksia, mutta Salla ei loistanut haastatteluissa.
Kas, itse(kin?) äänestin Aura Sallaa. Tuntuu tietävän sen verran paljon EU:sta, että voisi siellä saada jotain aikaankin.Aura Salla on tuolta listalta terävä ja sopivan tylyn tehokkaan oloinen tyyppi.
Kannattaa tehdä vaikka testi ennemmin kuin äänestää toisen suosittelemaa. Kokoomuksenkin sisällä isoa vaihtelua ehdokkaiden välillä.
Kaikille sattuu lipsahduksia, mutta Salla ei loistanut haastatteluissa.
Auraa tuli itsekin äänestettyä. Sekä ylen että hesarin vaalikoneet löivät hänet minulle ykköseksi. Sitten hieman tutustuttuani kuka oikein on kyseessä, niin vaikutti kyllä sopivalta juuri EU-parlamenttiin. Toki tuskin pääsee (ainakaan vielä) läpi.Aura Salla on tuolta listalta terävä ja sopivan tylyn tehokkaan oloinen tyyppi.
Li Andersson mitä oletettavimmin aika selvä ykkönen äänimäärässä yksittäiselle ehdokkaalle.Kuka saa eniten ääniä? Jengi ei varmaan tänään kauhean vilkkaasti ole käynyt äänestämässä, mutta eiköhän äänestysprosentti sen 50 hujakoilla ole.
Kuinkakohan paljon Teuvo Hakkarainen saa ääniä?Nyt lähtee YLE:ltä, tulosilta tulilla.
Guzeninalle meni oma ääni. Äärioikeisto ei ole vaihtoehto näissäkään vaaleissa.
Kuinkakohan paljon Teuvo Hakkarainen saa ääniä?