Isoimmat munat samaan koriin!Nyt näkyy kentälliset chl-sivuilla, ja näyttääpä muuten hyvältä hyökkäyskolmikot! Ykkönen varsinkin voi tehdä tuhoja.
Kakkonen on potentiaalinen ja kolmosessa tutkapari kasassa.
Hyvä tästä tulee
Isoimmat munat samaan koriin!Nyt näkyy kentälliset chl-sivuilla, ja näyttääpä muuten hyvältä hyökkäyskolmikot! Ykkönen varsinkin voi tehdä tuhoja.
Hyvä oppitunti siitä, mitä voittava maalivahti merkitsee joukkueelle. Harmi, että nyt pelasi Luganon joukkueessa.
Yhyy. Sellasta sitten.Merikivi jättänee vain savuavat rauniot tällä menolla jälkeensä.
Mulle jäi tosi positiivinen fiilis JYPin ilmeestä, kunhan sama saataisiin jotain alemman tason joukkueita vastaan.
Niin, et tainnut lukea kun lopun mun viestistä? Sun mielestäkö peli-ilme on paska jos ei saada maaleja?Minä taisin olla katsomassa jotain eri peliä. Merikikin pelikirjassa oli vissiin raapustettu isolla, että maali on tehtävä metrin säteellä maaliviivasta, joten siitä sitten yritettiin limppua iskeä sisään ja välillä Elviksen läpikin.
Oli kyllä melkoinen miesmuuri Luganon pakkien toimesta maalilla, vaikea saada kiekkoa sieltä läpi.
5-3 ylivoimaan pitäisi mun mielestä ehdottomasti laittaa Tomasek tai Turkulainen Jokisen tai Hytösen paikalle, että olisi kaksi rightin jätkää tuomassa lisää ratkaisuvaihtoehtoja.