Mike kirjoitti:Motivaatio on varmaan aika kyseenalainen kun keväästä asti on ollut kiukutteluvaihde silmässä.
On kyllä ihan itse ajanut itsensä siihen pisteeseen, että häntä ei enää kaipaa kokoonpanoon fanit, manageri ja tuskin joukkueeseen sitoutuneet pelikaveritkaan.
No en nyt tiedä miksi motivaatio olisi ongelma jos kaverilla on menossa viimeinen sopimuskausi ja hyvät pelit parantaisivat neuvotteluasemia ensi kesäksi.
No jos eivät halua häntä peluutta niin ei kai niin tarvitse tehdä, tietenkin Fulhamin kaltaiselle joukkueelle voi tulle aika kalliiksi tämä toiminta. Enkä nyt tiedä kiukuttelusta sen kummemmin, itse olen ymmärtänyt niin että hän on halunnut sen verran kovaa palkkaa että Fulham ei ole siihen suostunut. Todellakaan en oikein ymmärrä mikä ongelma siinä on että hän pelaa sopimuksensa loppuu ja jos Fulhamilla ei silloin riitä paukut niin menee johonkin muualle. Toisaalta luin että hänestä kiinnostuneet seurat ovat myös pitäneet summia aika kovina joten hyvinkin saattaa olla että hän joutuu tulemaan niissä vastaan. Siis kuitenkin ihan normaalia neuvottelua, mielestäni turhaa draamaa kehittää sillä että häntä ei peluuteta, toki jos tosiaan ei pelaa/harjoittele täysillä ja epämotivoituneesti niin silloin kannattaakin istuttaa.
Tevez on nyt kehittelemmässä jonkun tason lakkoa.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=411696&CPID=103&clid=8&lid=2&title=Tevez+goes+on+strike