Euro Hockey Challenge 2016 – otteluseuranta

  • 112 688
  • 1 073

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Päivän tärkein anti taisi olla Jaakolan parrankasvun jatkuminen.

Voi MaG parkaa, kun joutuu ykköstä johtamaan. Haukuttiinhan Haulakin, kun osa taisi odottaa väärän roolin miestä.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mielenkiintoinen tuo Koskisen maski, vuosi kausia jo vetänyt maalarinvalkoisella?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Oululaiset lämpenee hittaasti. ;)
 

Ruutu8

Jäsen
Onko Juusela ikinä selostanut matsia, joka ei olisi hänen mielestään "herkullinen kattaus" ?

Mielenkiintoista nähdä, miten hyökkäjistä MaG, Aho, Jere Sallinen sekä Jormakka tänään suoriutuvat. Pakkipäässä lähinnä Jokereiden huippupakki Jaakolan sekä Jesse Virtasen otteet kiinnostavat.

Erityispeukku Raksilan täydelle mökille!
 

Thompson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Arsenal
Ei hele. Luulin jo, että Niinimaata ei tarvitse tällä kaudella katsoa, kun Kärpät tippui. No olihan se näköjään pakko tuonnekin roudata.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskinen antautui helposti, spagaatti väärään aikaan ja patjan alta maaliin.

Kaikki rispektit Reksalle urasta jne. mutta kommentaattorina kuulostaa todella kuivalta. Ja minä olen niitä jotka ei herkästi jaksa näistä kitistä. Ihan hyvä alku Suomelta toistaiseksi.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Koskinen antautui helposti, spagaatti väärään aikaan ja patjan alta maaliin.

Kaikki rispektit Reksalle urasta jne. mutta kommentaattorina kuulostaa todella kuivalta. Ja minä olen niitä jotka ei herkästi jaksa näistä kitistä. Ihan hyvä alku Suomelta toistaiseksi.
Reksan avut kaukalossa, ei näköjään sen ulkopuolella. Hiljainen kaveri muutenkin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
1-1, Salliset
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Toivottavasti Marjamäki kattoo peliä. Kyllä sieltä omista pääsee nopeammin pois vaikka kaveri karvaa ylhäältä.
 

Barney

Jäsen
Ahonenkin pääsi maalin makuun. *hymiö*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös