No voi vittu. Nyt rasistihomot saa lisää fraaseja huutoihinsa maahanmuuttoa vastaan. Surullinen tapaus, suomalaisten alkukantainen rasismi ehkä jopa surullisempaa.
No voi vittu. Nyt rasistihomot saa lisää fraaseja huutoihinsa maahanmuuttoa vastaan. Surullinen tapaus, suomalaisten alkukantainen rasismi ehkä jopa surullisempaa.
Tottakai tälläinen tapaus synnyttää huhuja (vaikken sitä ymmärräkään miksi joku vitun KooKoofani jaksaa kaivaa vanhoja viestejä esiin ja sopivasti muokkaamalla vittuilla siitä kun kirjoittaa huhuista).Huhut vellovat paljon. Ensin kyseessä oli romani, sitten somali. Kosovon albaanit ovat kuitenkin ymmärtääkseni pääsääntöisesti kotoutuneet hyvin yhteiskuntaamme. Tämä oli siinäkin mielessä vakava tapaus, että tämä väestöryhmä saa nyt varmasti kansan syvien rivien vihat niskoilleen tämän idiootin takia.
Itsensäkö se ampui?
Nyt rasistihomot saa lisää fraaseja huutoihinsa maahanmuuttoa vastaan.
Voitko nyt sitten luetella vaikka tämän palstan "rasistihomot"? Kiinnostaisi tietää esmes vaikka tuo oma seksuaalinen suuntautumiseni. Olet näemmä itse suvaitsevaisuuden ja toisten mielipiteiden kunnioittamisessa alan ehdotonta huippua? Vai?
Itsekö?Ampui ilmeisesti itsensä.
Ei ihme että olemme tippuneet tietoyhteiskunnan kärkipaikalta itä-euroopan jämämaiden tasolle. Tää puhemies ei tiedä onko miehellä ja tämän ex-vaimolla lapsia - eikö jokainen Suomessa syntynyt lapsi (ellei synny itse synnytyksellä pohjanmaalaisessa kepulaisessa saunassa) rekisteröidään viranomaisten järjestelmiin. Yhdellä haulla pitäisi asia selvitä ...
Niin, ja kuten tuossa yllä tiuken viestissä lainataan, ampuja on ulkomaalainen toistaiseksi. En tiedä, missä vaiheessa tutkintaprosessia hän muuttuu suomalaiseksi, varsinkin kun on ampunut itse itsensä.Ei ihme että olemme tippuneet tietoyhteiskunnan kärkipaikalta itä-euroopan jämämaiden tasolle. Tää puhemies ei tiedä onko miehellä ja tämän ex-vaimolla lapsia - eikö jokainen Suomessa syntynyt lapsi (ellei synny itse synnytyksellä pohjanmaalaisessa kepulaisessa saunassa) rekisteröidään viranomaisten järjestelmiin. Yhdellä haulla pitäisi asia selvitä ...
Pitääkö tuonne tilaisuuteen hankkia välttämättä tyyppi joka ei tiedä tapauksesta mitään? Kahdeksaan kysymykseen kymmenestä tuo poliisi vastaa "En valitettavasti tiedä" tjms. Huoh.
"Ei pääse. Esimerkiksi alle 18-vuotiaat eivät pääse ase kädessä ilman vanhempien suostumusta, alle 15-vuotiaat pääsevät vain vanhempien seurassa ja alle 12-vuotiaat eivät missään tapauksessa. Myöskään pahasti päihtyneet ja HIFK:n kannattajat jäävät ulos ase kädessä. "Ei jeesus tätä jälkiviisastelua. Kysymys tiedotustilaisuudessa jollekin Sellon johtajalle: "PÄÄSEEKÖ KAUPPAKESKUKSEEN KUKA TAHANSA ASE KÄDESSÄ?"