Areenan nimi vaihtuu tammikuussa Barona Areenaksi. Asiaa ei ole vielä julkisuuteen myönnetty, mutta lienee käytännössä varma.
Areenan nimi vaihtuu tammikuussa Barona Areenaksi. Asiaa ei ole vielä julkisuuteen myönnetty, mutta lienee käytännössä varma.
Mistähän tällainen tieto on peräisin?En tiedä pitäiskö tälle perustaa oma ketju, mutta Länäristä tulee sitten Barona-Areena.
En itsekään usko, että rahaa tulee enää samalla tavalla, kun hallilla on hieman huonohko maine. Toisaalta Areena on panostanut yritystapahtumiin ja Baronahan vuokraa henkilöstöä, joten siinä mielessä tämä kuulostaa järkevältä.Voi olla että olen väärässä, mutta jotenkin tuntuu siltä ettei tämä ole ihan niin rahakas diili kuin aiempi.
Ei ole todellista. Saatana tätä muovisuutta..
Muovisuutta? Jo aiemmin nimi on ollut myytynä, ei tämä mitään muuta. Ja turha väittää että oltaisiin ainoita. Joten itäs erityisen muovista tuossa on?
Aiheutti kyllä melkoisen oksennusreaktion tuo nimi täälläkin. Jotenkin koko Barona itsessään kuvottaa niin saatanasti.
Sama kai se minkä firman tyyppejä ovella seisoo, kunhan nyt eivät rupea pelaajavuokrausta hoitamaan Baronan kautta, joka eittämättä oli ensimmäinen mielikuva joka minulle syntyi ja jolle itsekseni hörähdin, kun tämän kuulin.Kuuluukohan diiliin, ettei Areena voi vaihtaa/kilpailuttaa vuokrausfirmaa seuraavaan 10 vuoteen?
Olisihan se huvittavaa, jos halli olisi Barona ja ovella EilaKaislan tyyppejä.
Sama kai se minkä firman tyyppejä ovella seisoo, kunhan nyt eivät rupea pelaajavuokrausta hoitamaan Baronan kautta, joka eittämättä oli ensimmäinen mielikuva joka minulle syntyi ja jolle itsekseni hörähdin, kun tämän kuulin.
En tiedä pitäiskö tälle perustaa oma ketju, mutta Länäristä tulee sitten Barona-Areena.
Katsoimme tämän vaihtoehdon olevan parempi ja vanha LänsiAuto Areena ketju on täten jaettu uudeksi ketjuksi.
Moderaattorit
Kyllä Barona varmaan verot ja muut velvoitteensa maksaa ihan asiallisesti, joten sellaisenaan en ym. kaltaista vertailua tekisi.Eikö se ollut HPK kun pyöritti pelaajia tai pelaajaoikeuksia jonkun toisen firman kautta vai miten se ry:n vilunkipeli oikein meni?
Sama tuli minullakin mieleen, joten eiköhän siitä kansan keskuudessa tule Burana-areena. Hallina olen aina pitänyt sitä ehkä maan parhaana. Ainakin omassa kokoluokassaan.Kuulostaa joltain särkylääkkeeltä, mutta tällaista se vaan on.
Ei helvetti mikä nimi.... Miksi yhteistyötä ei tehty mielummin Nokian kanssa? Nokia-Arena kuulostaa mielestäni jopa ihan hyvältä, mutta joku helvetin Barona-Arena, ei ikinä!
Sama tuli minullakin mieleen, joten eiköhän siitä kansan keskuudessa tule Burana-areena. Hallina olen aina pitänyt sitä ehkä maan parhaana. Ainakin omassa kokoluokassaan.