Jos pitää paikkaansa niin sietääkin lähteä.Kuulemma välit olivat aika tulehtuneet Liivikin ja Bluesin tulevan päävalmentajan välillä.
No en tiedä, joku on huhuillut että Lehterä, Ahola ja Koskinen kuuluvat samaan saunakaveri-/puuhasteluporukkaan.Jos pitää paikkaansa niin sietääkin lähteä.
Siihen en ota kantaa mutta ihmettelen ellei Liivik ole jatkosopimusta tehdessään tiennyt miten tuo valmennus on ajateltu menevän tulevina kausina joten en häntä päästä tästä "syyttömänä". Muutenkin pelillisesti ei mikään menetys kuten jo aiemmin kirjoitin mutta toki tämä kertoo surullisella tavalla siitä että aika pohjilla tässä taidetaan seurana olla.No en tiedä, joku on huhuillut että Lehterä, Ahola ja Koskinen kuuluvat samaan saunakaveri-/puuhasteluporukkaan.
Toivottavasti en sohaise ampiaspesää kun sanon tämän, mutta sanon kuitenkin: melkoista lapsenuskoa OSALLA Blues-kannattajista. Malmivaara, Kantola ja Liivik laitettu lihoiksi kesken kauden ja syyt ovat pelkästään pelillisiä/pelaajalähtöisiä? C'moon! Tämähän on yhtä selkeä tyhjennysmyynti kuin aikanaan Turussa nähtiin (Pare, Sexton & Co).
- sopimus vuoteen 2018 Blegin kanssa, jota ei noin vain pureta. Blues on oikeutettu korvaukseen sopimuksen purkamisesta..
Minkä takia Bluesin pitäisi näissä olosuhteissa kiittää Liivikiä ajastaan Espoossa?
Mikä on meidän uusi voittobiisi?
Voitolla yöhön, viimeksi eilen.Provosoimaton kysymys - onko teillä soitettu voiton jälkeen joku JVG:n ja Siimin biisi?
- sopimus vuoteen 2018 Blegin kanssa, jota ei noin vain pureta. Blues on oikeutettu korvaukseen sopimuksen purkamisesta.
Mun mielestä tämä toteutettu strategia on tehty juuri niin kuin kuuluu eli annettu ensimmäisenä kenkää niille jotka tekevät huonoiten tulosta palkkapussiinsa nähden. Tuskin täällä kukaan naiivisti uskoo, että syyt olisivat vain pelillisiä.
Ei se Liivikin itsensä vika ole jos seuralla ei ole varaa maksaa kenellekään mitään. Kaikki lähtee ainoastaan siitä ettei toimistolla viitsitä satsata sponsoreihin ja markkinointiin jotta saataisiin sitä saatanan nappulaa kassaan! Ja lisäksi kuten jo totesin niin Liivikillä ja Lehterällä on kuulemma keskinäistä skismaa. Olkoonkin että Liivik on ollut tällä kaudella vaisu niin on yksi Blues-fanien pidetyimmistä pelaajista.Tajuaakohan Liivik mitä paskaa on tällä aiheuttanut Bluesin joukkueelle ja kannattajille?
Ainakin itse olen kokenut sen että jos edes viitsii kysyä sponsoreita, onnistuu takuulla saamaan niitä taloustilanteesta huolimatta. Olen itse toiminut erään telemarkkinointifirman B to C- ja B to B-myyjänä joten tiedän miten hommat pitäisi hoitaa.Miten Mechalo itse satsaisit sponsorointiin ja markkinointiin? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Eiköhän se tajua mitä siirrosta seuraa, mutta on vain iloinen, kun pääsi takaisin kotiin. Itse en ole Liivikistä juurikaan perustanut, mutta valitettavasti moni muu on ja tämä iso imagotappio jälleen kerran mun silmissä.Tajuaakohan Liivik mitä paskaa on tällä aiheuttanut Bluesin joukkueelle ja kannattajille?
Ainakin itse olen kokenut sen että jos edes viitsii kysyä sponsoreita, onnistuu takuulla saamaan niitä taloustilanteesta huolimatta. Olen itse toiminut erään telemarkkinointifirman B to C- ja B to B-myyjänä joten tiedän miten hommat pitäisi hoitaa.
Aho sanoi eilen Youtube-ennakossa että Rooba on Viron maajoukkueen käytössä tällä hetkellä. Toki ei ole mahtunut alkukaudesta kokoonpanoon, mitä olen itsekkin ihmetellyt. Toisaalta Kangasniemi, Puhakka, Suomela jne. on sähissyt tosi hyvin, niin alempien kenttien pelaajilla on hyvä kilpailutilanne päällä.Mikä mahtaa olla Rooban kohtalo? Mies on kadonnut yhtä mystisesti kuin laulaja Kristian aikanaan. Onko Simpanssin varustekassissa matkalla Nordesjöötille?