No siellä se ilmeisesti jo pyörii treeneissä, että eipä siinä hirveästi ole enää tehtävissä asialle?Somervuorelle en tosiaan itsekään näe mitään käyttöä tällä hetkellä, varsinkaan jos palkkapyyntö on edes lähellä täällä pyöriteltyjä lukuja. Mieluummin nuorille ja/tai paluumuuttajille vastuuta!
Jos näin on, niin sitten asialle tuskin on enää mitään tehtävissä. Itse en ole käynyt katsomassa harkkoja, enkä ole kuullut myöskään virallista tietoa, että hän olisi siellä ollut, joten vielä on toivoa :P Onhan Somervuori ihan hyvä pelaaja, ei siinä mitään. Jotenkin vaan ei herätä mitään suurta innostusta kun katsoo miehen ikää ja viime aikaisia saavutuksia kaukalossa. Jos itse saisin valita, pitäisin Giliatin mieluummin, lähinnä hänen korvaajaa Eerosta varmaan kaavaillaan.No siellä se ilmeisesti jo pyörii treeneissä, että eipä siinä hirveästi ole enää tehtävissä asialle?
Somervuori on varmaan Aaltosen korvaaja ja Poukkula korvaa Giliatin. Itsekkin olisin ottanut mielummin kulttipelaaja Miettisen kuin Somervuoren taikka Poukkulan, mutta eipä Ahola ole soitellu ja kysyny neuvoja. Mutta veikkaan että Giliati suuntaa jonnekin Keski-Europaan. Sen Spengler cupin jälkeen mies oli muistaakseni liekeissä joten varmaan anteli näyttöjä Sveitsin suuntaan.Jos itse saisin valita, pitäisin Giliatin mieluummin, lähinnä hänen korvaajaa Eerosta varmaan kaavaillaan.
Onhan Somervuori ihan hyvä pelaaja, ei siinä mitään. Jotenkin vaan ei herätä mitään suurta innostusta kun katsoo miehen ikää ja viime aikaisia saavutuksia kaukalossa.
Aika näyttää, miten tässä käy. Siis jos mies nyt on varma saapuja. Voi tehdä "hirsot", eli löytää itsensä uudelleen vielä ns. vanhoilla vuosillaan, tai sitten tekee perussuorituksen ilman sen suurempaa säkänöintiä, tai sitten sukeltaa täysin. Itse pelkään viimeistä, en osaa selittää miksi. On vain semmoinen viilis tästä miehestä. Olen mielelläni väärässä ja Eero tekee 30 maalia voittaen maalipörssin Hirson vierellä, joka taas voittaa pistepörssin toisena kautena putkeen.pidän tätä suhteellisen varmana korttina.
Parempi kai näin kuitenkin? Odottelen jo innolla ensimmäistä palstaveljeä/-siskoa, joka kuuluttaa, että "perkele kun tuo Möttönen olis hyvä vahvistus, mutta Ipa-tausta on kyllä semmonen este, ettei hänestä voi tykätä!"Ennen Blues oli pikku Hifk nyt näköjään pikku Ilves.
Luotetaan tähän, varmasti on katsottu Laurikaiselle korvaajaa jos Eetu sinne Edmontoniin lähtee kokeilemaan. Jos tämä sopimus julkaistaan, niin se tarkoittanee sitä että Eetu on päättänyt sitten jäädä joka tapauksessa AHL:n puolelle pelaamaan jos paikka ylhäällä ei aukea. Eliteprospects-sivuston mukaan yleensä hyvin rauhallinen kaveri maalilla, kuten Eetukin. Mutta itselle tää Krisse on ihan ennenkuulematon kaveri.Veskarit näyttäis sitten vaihtuvan kokonaan. Ruotsista ois tietojen mukaan tulossa Kaapolle kisakaveria tolppien väliin. Linköpingin entinen kassari Christian Engstrand, jolla viime kausi Allsvenskanissa ja kesken kauden Itävaltaan.
Itse en tiedä kaverista etukäteen oikeastaan mitään, mutta nappaan tästä kiinni. Aika epäreilua laittaa tuo ykköseksi, kun lätkässä (muista lajeista puhumattakaan), on nähty paljon pahempiakin omia maaleja...kun laittaa Youtubeen hakusanaksi "Christian Engstrand" niin heti toisena osumana/videona tulee "Christian Engstrand Is The World's Worst Person In Sports".
Ymärtääkseni jos Aaltonen ei tee diiliä Anahaimin kanssa niin hänet voidaan varata uudestaan NHL:lään, tai sitten hänestä tulee vapaa-agentti. Tiedä sitten onko tämä se taka-ajatus Aaltosen leirissä kun tota sopparia ei Anahaimin kanssa saada tehtyä. Anahaimilla kun on kova porukka niin ehkä Aaltonen on realisti omien mahdollisuuksien suhteen ja yksinkertaisesti haluua muualle. Toki, jos Aaltonen varataan uudestaan NHL:lään niin sittenhän ne oikeudet voi napata ihan mikä jengi vaan ja silloin Aaltonen saattaa huomata että siirtyi ojasta vielä pahempaan allikoon.Jännä nähdä mihin mies päätyy, itse olen yllättynyt ettei näköjään AHL ole korkealla prioriteetissa ensi kautta ajatellen. Jotenkin luontevinta olisi useampivuotinen 2-suuntainen sopimus josta ensi kausi farmissa.
Toi näytti sellaiselta ohjelmalta jossa listataan viikon pahimmat urheilu mokat. Siinä kategoriassa toi on varmasti ollu viikon kuuminta hottia.Aika epäreilua laittaa tuo ykköseksi, kun lätkässä (muista lajeista puhumattakaan), on nähty paljon pahempiakin omia maaleja...
Voipi olla, ainakin todella korkeatasoiselta ohjelmalta vaikutti...Toi näytti sellaiselta ohjelmalta jossa listataan viikon pahimmat urheilu mokat. Siinä kategoriassa toi on varmasti ollu viikon kuuminta hottia.
Eetu Laurikaista huhutaan Edmontoniin ja moni Oilersin kannattaja on huolissaan Laurikaisen pudotuspelien tilastoista (89.60% ja 3.32PMK). Itse en Laurikaista pleijareissa nähnyt, joten kertooko nuo em. tilastot koko totuutta miehen esityksistä pudotuspeleissä?
Sen verran pikkulinnut lauloivat että Kärppien tarjous Aaltoselle on isompi kuin mihin Blues pystyy. Sekään nyt tosin kenellekään ole yllätys. Jännä nähdä mihin mies päätyy, itse olen yllättynyt ettei näköjään AHL ole korkealla prioriteetissa ensi kautta ajatellen. Jotenkin luontevinta olisi useampivuotinen 2-suuntainen sopimus josta ensi kausi farmissa.
Ja taas yksi nimi tähän kaikissa pääkaupunkiseudun joukkueissa pelanneiden listaan, ihan hyvä hankinta. Taidot tiedetään ja kokemusta roppakaupalla.Eero Somervuori 2v pahvilla sitten bulesiin.