Korjataan sen verran, että Varakkaalla oli IFK:hon vain vuoden mittainen pahvi, joten oli ihan vapaa mies siirtymään Ruotsiin.
Muuten kyllä ymmärrän pointtisi ja olen samaa mieltä. Sehän tässä onkin, kun asialle ei mitään voi tehdä. Raha ratkaisee ja sitä kun ei ole, niin heikoilla ollaan.
OK. Hyvä korjaus. Mä olin ihan varma, että Varakkaalla oli 2 vuoden diili. Olin väärässä. Varakas ei siis mene tähän samaan kategoriaan.
Jotenkin tää ei nykyään toimi tää homma. Miten ihmeessä rakennat mitään menestystä tai kasaat joukkuetta tänä päivänä, kun kaikki on vapaata riistaa ja kaikkien sopparit voidaan vaan katkaista, ettei kellekään tuu paha mieli ja ettei olla kenenkään uran tiellä.
-jos pelaaja pelaa helvetin hyvin -> Idän miehet ostaa sen vaikka kesken matsin. Ei olla kenenkään uran tiellä.
-jos pelaaja pelaa hyvin -> Päästetään hei se kilpailijaan menemään, ettei kato tuu paha mieli. Ei olla kenenkään uran tiellä.
-jos pelaaja pelaa paskasti -> niin siellähän se on rosterissa.
Huippu-urheilua? Liigan eväät ja varsinkin Bluesin eväät on aika pienissä ja oma kiinnostus kyllä laskenut minimiin. Hyvän mielen (harraste)liikuntatapahtumia voi käydä harrastamassa/pelaamassa itsekin tai katselemassa ihan ilmaiseksikin.
Huippu-urheilussa kaiken tekemisen, siis ihan kaiken, pitää tavoitella vain ja ainoastaan voittoa. Pelaajan, joka tekee 2 vuoden sopimuksen ammattilaisliigaan joukkuelajissa (ihan kohtuullisessa korvauksella vielä) ei pitäisi ajatella mitään muuta kaikessa tekemisessään kuin sitä, että miten tää joukkue voittaa. Sen pitää olla kaiken perusta.
Ilmiö koskee laajemminkin Suomea ei vain lätkää tai Espoota. Ei mikään ihme, etteivät suomalaiset enää pärjää vittu yhtään missään. Joku Räikkönen on tästä (aiheeseen sopiva Espoolainen) piristävä poikkeus. Kun se jotain tekee se tekee sen voittaakseen. Huippu-urheilussa ei ole kyse mistään vitun harrastuksesta tai työssä käymisestä vaan voittamisesta. Sen takia ne "tavalliset" ihmiset haluaa sen lystin kustantaa niistä omista palkkatuloistaan.
Ei mua huvita katsella, kun jätkät käy duunissa ja selaa kuvainnollisesti MOL:in sivuja siinä samalla miettiessään seuraavaa työnantajaa "vaihanpa tonne niin on lyhyempi duunimatka, parempi palkka" tjsp, "kyllä ne mut päästää vaikka määräaikainen soppari onkin alle puolessa välissä", "jos ei päästä niin pahoitan mieleni ja meen haravoimaan mökille ja keräilemään lasiesineitä". Omassa duunissani voin sitä katsoa ja siitä jopa maksetaan mulle.
Viimeksi muokattu: