ESPN NHL Hockey, NHL 2004, NHL Hitz Pro, NHL Rivals

  • 44 340
  • 371

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Re: Re: Re: Re: Kyssäri...

Viestin lähetti Roman Vopat#38
Ok. Ymmärsin väärin. Mutta miksi pelaisi kausi modea kun on Dynasty jossa voi pelata monta kautta peräkkäin?

Koska Dynasty-modessa ei saa kaveria mukaan, tietääkseni. Muutenkin perseestä tämä EAn uusi tyyli. Tänäänkin pelasin 2 kaverin kanssa nhl2004 turnauksen, siis paperille merkittiin ottelut, ei mitään koneen omia turnauksia. Kaikkihan muistavat, että vanhoissa peleissä pystyit tekemään jokaiselle pelaajalle profiilin, johon tuli kaikki näppäimet sun muut säädöt. Nyt niitä ei ole. Käy aina vituttaa, kun ennen ottelua säädetään näppäimet uudestaan kummallekin. Selvästi näkyy trendi, että ei tueta samalla koneella pelaamista. "Ostakoon kaverisikin pelin, että me saamme rahaa." Vois melkein laittaa ton vitutus-ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Re: Re: Re: Re: Re: Kyssäri...

Viestin lähetti Morrison
Koska Dynasty-modessa ei saa kaveria mukaan, tietääkseni. Muutenkin perseestä tämä EAn uusi tyyli. Tänäänkin pelasin 2 kaverin kanssa nhl2004 turnauksen, siis paperille merkittiin ottelut, ei mitään koneen omia turnauksia. Kaikkihan muistavat, että vanhoissa peleissä pystyit tekemään jokaiselle pelaajalle profiilin, johon tuli kaikki näppäimet sun muut säädöt. Nyt niitä ei ole. Käy aina vituttaa, kun ennen ottelua säädetään näppäimet uudestaan kummallekin. Selvästi näkyy trendi, että ei tueta samalla koneella pelaamista. "Ostakoon kaverisikin pelin, että me saamme rahaa." Vois melkein laittaa ton vitutus-ketjuun.

Se on kyllä perseestä, olen aivan samaa mieltä. Mutta millä tavalla haluat kaverin mukaan Dynasty Modessa? Et varmaankaan tarkoita että pelaisitte samalla puolella? Itse pelaan kaverini kanssa Dynasty Modea nyt neljättä kautta Toronto Maple Leafsilla ja on kyllä ihan hauskaa ajanvietettä.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kyssäri...

Viestin lähetti Roman Vopat#38
Mutta millä tavalla haluat kaverin mukaan Dynasty Modessa? Et varmaankaan tarkoita että pelaisitte samalla puolella?

Ei pelata samalla puolella. Kaveri ottas Detroitin ja minä Bostonin. Sit finaalissa kohdataan ja tappelijat katsoo kumpi on kovempi. :-) Ei jotenkin nappaa samalla puolella pelaaminen, kun on tottunut pelaamaan vastakkain. Pitää nyt katella mitä tässä keksii. Jos vaikka hommais 2002....
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kyssäri...

Viestin lähetti Morrison
Ei pelata samalla puolella. Kaveri ottas Detroitin ja minä Bostonin. Sit finaalissa kohdataan ja tappelijat katsoo kumpi on kovempi. :-) Ei jotenkin nappaa samalla puolella pelaaminen, kun on tottunut pelaamaan vastakkain. Pitää nyt katella mitä tässä keksii. Jos vaikka hommais 2002....

Ai silleen tarkoitit. Kuullostaa kieltämättä aika siistiltä! Mutta eipä taida olla 2004:ssa mahdollista niin kuin joku jo aiemmin totesi. Kyllä samalla puolella pelaaminenkin on hauskaa, tosi hyvä fiilis jos tahkoaa pitkän runkosarjan ja lopuksi voittaa Stanley Cupin! Siitä muuten plussaa Nhl 2004:selle että mestaruus animaation on hyvin tehty!
 

K.J.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Everton FC, Hermes
Ohops!.. uutta sääntötietoutta meikäläisellekin... ilmeisesti vähän sama juttu kuin koripallon 10 sekunnin sääntö.. sekin nykyisin vissiin 8 sekuntia?? ...itse luulin bugigsi... my mistake...
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Lisättäköön vielä tohon 'freeze puck' -juttuun, että sääntö on jonkin muun niminen oikeasti, mutta sitä ei saisi tuohon tilaan mahtumaan, jonka takia siihen on laitettu tuo 'freeze puck'.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Huomio Huomio

Peli on NHL 2004.
Tietääkö joku miten nämä taustarenkutukset saa vaihdettua
omiin haluamiin biiseihin? Siis ne jotka soivat valikoissa.
Vanhoissa NHL:issä piti vaan korvata ne 5 biisiä sieltä jostain
kansiosta toisiin ditty-importerilla käännettyihin biiseihin ja jo toimi.
Entäpäs tänä vuonna?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^jeps, mutta mihin kansioon ne biisit pitää sitten kääntämisen
jälkeen sutjauttaa että kuuluu sitten valikoissa.
Myös toinen ehkä "vähän" alkeellisempi kysymys; miten saan
manuaalivaihdot päälle?
 

Sid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Maple Leafs, Liverpool F.C.
Aloituskentät -sivulta siinä vaiheessa, kun on ohjaimella valinnut joukkueen, saa valittua automaatin/manuaalin niin kentänvaihdoille kuin tähtäyksellä. Jostain kumman syystä nämä valinnat eivät jää muistiin ja ne on asetettava joka peliin erikseen. Oletuksena automaatti.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Sid
Aloituskentät -sivulta siinä vaiheessa, kun on ohjaimella valinnut joukkueen, saa valittua automaatin/manuaalin niin kentänvaihdoille kuin tähtäyksellä. Jostain kumman syystä nämä valinnat eivät jää muistiin ja ne on asetettava joka peliin erikseen. Oletuksena automaatti.

Minulle on jäänyt muistiin tuo käsivalintainen tähtäys, mutta aina ennen pelin alkua pitää kentänvaihto käydä vaihtamassa manuaaliseksi. Kentänvaihdossa ärsyttää se että sitä ei pysty "hyväksymään" mitenkään, pitää vaan odottaa osoitin oikeassa kohdassa riittävän kauan että se kenttä valitaan, vai onko joku keksinyt miten kentän valinta hyväksytään? Se nopeuttaisi pelaamista kummasti.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
(PC NHL2004) Ja miten muuten saa tuodut rosterit pysymään samalla tavalla defaulttina? Saan ne ylävalikosta kyllä vaihdettua EA:n uusimpiin (pelipäivitys löytyy), mutta sitten kun aloittaa kauden tai dynastian, niin kas kummaa, ovat "revertanneet" takaisin oletuksiin. Dorkaa.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kyrsii

Nyt on melkein kausi pelattu ESPN 2004:sta (Xboxilla). Tällä hetkellä olen playoff:ssa ja runkosarjassa pelasin jokaisen pelin 10 minuttisilla erillä. Valittamisen aiheita on ja paljon.

Pelaan pro tasolla ja tykkään, että maaleja tulee (0-15 per peli + vastustajan tekemät). 1-0, 2-1 pelejä näkee ihan SM-liigassakin, joten minulla ei ole aikomustakaan pelata samanlaista kiekkoa xboxilla. Maalivahtien tasot on melkein pienimmällä mahdollisella tasolla, eli maaleja tulee reilusti. Kaikki maalit tuppaavat vaan olemaan joko onetimereita tai sitten yläpesä lämäreitä. Rannelaukaus on todella turha, sillä ei saa kuin semmoisen pienen roikun, joka ei varmasti tuota tulosta. Pahana puutteena on myös räkämaalien poissaolo. En joko osaa pelata tai jotain, mutta maalinedustahärjellistä ei usein maalia tule. Kiekon saa aina molari, kun se vähänkin siinä lähellä makaa. Vaikka maalivahtien taso on matala, niin silti irtokiekkoja tulee todella vähän. En kauden aikana tehnyt kuin 5-10 maalia irtokiekosta.

Toinen asia mikä ärsyttää ankarasti on loukkaantumiset! En muista saiko kauden alussa määrittää voiko pelaajat loukkaantua vai ei, mutta nyt on hätä kädessä. Onneksi en määrittänyt pelaajakauppakieltoa, vaan pystyn tekemään kauppoja siirtorajasta huolimatta. Hyvä näin sillä kausi olisi loppunut heti siirtorajan umpeuduttua. "Tietokone" ei päästä pelaamaan ottelua, mikäli joukkueessa ei ole tarpeeksi pelaajia puettuna. Kuinka puet pelaajia peliin, jos kaikki ovat lasaretissa. Ainoa mahdollisuus on pelaajakaupat. Olen ostanut vain free agent-pelaajia, joita pelintekijät ovat itse keksineet. Pelaajat ovat "maksaneet" noin 25-35 krediittia (miksi ne eivät voi olla dollareissa?). Tällä hetkellä on playoffien kakkoskierros menossa ja lasaretissa on 19 pelaajaa samaanaikaan! Yhdeksäntoista?! stana. Olen ostanut 13 uutta free agenttia loukkaantumisia paikkaamaan, mutta nekään eivät enää riitä. Viime pelissä loukkaantui kaksi miestä lisää, eikä joukkueella ole enää "rahaa", jolla voisi ostaa lisää miehiä. Ne miehet jotka olivat loukkaantuneena pleijareiden alkaessa eivät voi enää parantua loppukaudesta, koska enää ei mennä kalenterin mukaan. Vaikka pelaajan statuksessa lukisi, että se on pelikunnossa päivän tai kahden päästä, niin mitään muutosta ei tapahdu... koska pleijareissa ei päivät enää kulu! Nyt ei auta kuin kokeilla myydä/vaihtaa kaikki loukkaantuneet pelaajat pois tai muuten kausi loppuu siihen, pleijareiden toiselle kierrokselle. Ihan älytöntä. Pikkusen meinaa pistää vihaksi. Tähän asti on pelattu ja sitten kausi loppuu kuin seinään.

Just kattoin että joukkueessa ei tällä hetkellä ole yhtään alkuperäistä pakkia pelikunnossa. Kaks kokonaista hyökkäys trioa on ostomiehiä. Todella kiva pelata kun kentällä menee semmoisia miehiä kuin Esa Marsh yms taitopelaajia.

ÄLKÄÄ VAAN LAITTAKO LOUKKAANTUMISIA PÄÄLLE!!!

Muitakin bukeja on, mutta ne ei haittaa näin paljoa pelaamista (eikä v***** näin paljoa)
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Loukkaantumisia todellakin kertyy vallan helvetilliset määrät. Free agent-kaupoille on sännättävä jo parin pelikierroksen jälkeen, kun puoli joukkuetta makaa lasaretissa milloin mikäkin paikka kipsissä. Hieman ärsyttää myös se, että kun pelaaja vielä kierii jäässä jalkaansa pidellen, arpoo kone ruudulle poissaoloajan. Usein pari kuukautta. Pienemmät day-to-day-loukkaantumiset eivät edes näy pelitilanteessa, kylmä hiki otsalla saa avata valikkoja pelin jälkeen ja tarkistaa kuka tällä kertaa on muutaman päivän sivussa. Vaikka slidereita muuten löytyy pelistä enemmän kuin kerralla jaksaa säätää, ei loukkaantumisille ole mitään muokkausmahdollisuutta. Perin vittumaista.

Ketjujen muokkaus on vaikeata ja hermojaraastavaa.

Replayt ovat aika syvältä, sillä juuri kun tuuletat raivokkaasti upean lättysyöttösi jälkeen sivaltamaasi kaunista ylänurkkakutia, uusinta esittää maalin aivan uudessa valossa. Polvenkorkuinen ropellikiekko putoaa säkällä laiturin lapaan, joka tuurilla lapioi samanmoisen pyöriäisen yläpesään. Myös pelaajien yläkäden ote on mallia Timo Jutila, eli tuppi sojottaa parikymmentä senttiä yläkäden yläpuolella.

Kuten Andrej jo aiemmin kritisoi, joskus kiekkoa joutuu syöttämään omilleen sokkona, eli arvailemaan että siellä se John Madden varmaan viilettää.

Jonkun mielestä nämä ovat merkityksettömiä pikkuseikkoja, mutta juuri tällaiset fibat erottavat tämän pelin esimerkiksi PES 3:sta. Ei tarvitse kauaa miettiä kumman lätyn lyö koneeseen pyörimään kostean peli-illan iloksi.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ohjelmoijat ovat suositelleet noihin loukkaantumisiin (jos ne välttämättä haluaa pitää) pelaajien durabilityn nostamista 99:ään sekä franchise difficultyn alentamista. Jälkimmäisellä pitäis tulla myös enemmän treidi tarjouksia. 2K3:ssa pystyi lievästi loukkaantuneita (1-2 viikkoa) peluuttamaan ilman mitään arvojen laskua pelaajassa, kuinkas tässä?

Itselläni on eka Avs-Franchise menossa All star-tasolla, kausi on edennyt jo yli puolen välin. Loukkaantumiset jätin pois, eikä franchise difficulty tainnut kovin korkea olla. Yhtään treidi tarjousta ei ole tullut. Kun simmasin pari kautta noita Challenge moden tehtäviä suorittaakseni, niin silloin kyllä tuli tarjouksia, paskoja tosin.Harmittaa hiukan etten huomannut ottaa mm Spezzaa ja J.Ruutua pois viltistä, enkä ehtinyt tehdä John-Michael Lilesia vielä tähän kauteen. Ruudun, Miettisen ja Pitkäsen tein ja Ruutu johtaa Hawksien syöttöpörssiä.

Kaukalossa on toistaiseksi mennyt liian paljon 2K3:n tyyliin. Runsaan 40 matsin jälkeen kasassa on vasta 2 tappiota ja 3 tasuria. Tappiot tuli Bostonille ja Calcgarylle, molemmat 3-4 lukemin. Niitä voisi olla enemmänkin mutta kun tavoittelin sitä "10 peräkkäistä voittoa" tehtävää niin yhtä Rangers matsia piti 5 kertaa tahkota, koska 8 voittoa oli jo takana. Tehdyissä maaleissa olen kärjessä, tosin en enää niin paljon kuin parhaimmillaan. Muutin vierastaktiikassa karvauksen 1-4:ään ja puolustus parani mutta hyökkäys tehot meni samalla. Suurin voitto on 10-0 Sharkseista, runsasmaalisin matsi 8-4 voitto Capseistä. Selänne siirtyi just pörssikärkeen, Geoff Sandersson on vetänyt melkin maali/matsi tahdilla. Pakeilla on hiukan helpompi tehdä maaleja, kaikki pakit ovat jopa onnistuneet. Siniviivalta one timer on onnistunut vain kolmesti. Useimmat maalit tulee one timereilla maalin lähettyviltä. Muutaman riparimaalin olen tehnytkin. Tietokone on tehnyt pari hienoa heittäytymismaalia ripareista.

Pitää varmaan kokeilla nostaa CPU:n offense ja/tai Defense slidereita jos matseita tulis hiukan tiukempia. Tosin ei ne tähänkään asti ole ratkenneet kuin vasta 3:ssa erässä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
ESPN 2k4 (PS2)

Joulun alla tuli sitten ostettua kyseinen peli ja sitä onkin sitten hakattu jonkin verran. Pikkuturnauksia 1 vs 1 ja sitten francisella tulee pyöritettyä. Tasona on ollut pro ja all star. Eniten tulee pelattua kaksinpelinä franciseakin cpu:ta vastaan.

Bugeista tai muista ongelmista:

Loukkaantumiset
Francise-moodissa loukkaantumisia tulee aivan hirvittävät määrät. Tuntuu, että niitä tulee aivan sattumanvaraisesti kelle tahansa pelaajalle, lukuunottamatta maalivahteja. Saiskohan loukkaantumisten määrää laskettua jostain? Ei ole oikein mitään järkeä, että pleijareiden alkaessa sairastuvalla on noin 2 kenttää ukkoja.

Tradet
CPU ei ainakaan vielä ole tehnyt minulle trade ehdotuksia. Minusta aika iso puute. Lisäksi vastustajien huippuäijiäkin pystyy kaappaamaan "melko hulluilla kaupoilla". Tarvitsin kakksovitjaan kunnon oikeaa laitahyökkääjää, romuluista maalinsylkijää. Bostonin johto päätyi Glen Murrayhyn. Kaupassa tarjottiin pitkän väänön jälkeen vastaan Martin Havlat, Jason Dawe ja seuraavan kauden varauksesta 3. vuoro. Kauppa toteutui. Hulluinta, että Glenillä oli vielä 2 vuotta sopimusta jäljellä, Halvatilla samoin ja Dawe oli sopimukseton pelaaja. Ei oikein aina ymmärrä näitä. Minusta aika huono kauppa cpu:lta.

Maalinteko
Pro-tasolla maalinteko vielä onnistuu ihan kohtuudella, tosin cpu on melko onneton hyökäyspäässä, joten olen nostanut cpu offence skillin ylemmäs, jotta raukoista olisi edes vastusta ja tulisi tiukkoja pelejä (tällä hetkellä olen omassa konferensissa 6.). All Star tasolla maalin teko tuntuu lähes mahdottomalta. 3 maalia ottelussa vastustajan verkkoon on harvinaista herkkua vaikka laukaisumäärä olisi yli 40 ja niistäkin kolmasosa one timereita. Tuntuu, että ainoat keinot yllättää vastustajan moke on pistää syöttö maalin takaa eteen ja onetimerillä tolpanjuuresta sisään tai iskeä sinisen jälkeen kiekko lämärillä maalille ja ripareihin.

Kiva peli, mutta ehkä vähän kiireellä pistetty joulumarkkinoille. Niin ja joskus peli kaatuu, kun menee katsomaan injury reportia. Ai niin ja yks juttu vielä. Pelissähän on maajoukkueet useammalle kiekkomaalle. Suomen joukkueesta puuttuu mm. S. Koivu ja äijää ei saa millään pistettyä joukkueeseen vaikka kansallisuus on Suomi. Lisäksi maajoukkueessa on joku "lubomir hurtaj", jota ei saa poistettua kokoonpanosta. Amatöörimäisiä virheitä!
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Re: ESPN 2k4 (PS2)

Viestin lähetti Black Adder
Lisäksi maajoukkueessa on joku "lubomir hurtaj", jota ei saa poistettua kokoonpanosta.

Tässähän pelin tekijät ovat luonnollisesti ennakoineet tulevaa, sillä Hurttahan tule pelaamaan viisi loistokautta putkeen IFK:ssa, jonka jälkeen hän saa Suomen kansalaisuuden.;)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: ESPN 2k4 (PS2)

Viestin lähetti Black Adder
Joulun alla tuli sitten ostettua kyseinen peli ja sitä onkin sitten hakattu jonkin verran. Pikkuturnauksia 1 vs 1 ja sitten francisella tulee pyöritettyä. Tasona on ollut pro ja all star. Eniten tulee pelattua kaksinpelinä franciseakin cpu:ta vastaan.

Bugeista tai muista ongelmista:

Loukkaantumiset
Francise-moodissa loukkaantumisia tulee aivan hirvittävät määrät. Tuntuu, että niitä tulee aivan sattumanvaraisesti kelle tahansa pelaajalle, lukuunottamatta maalivahteja. Saiskohan loukkaantumisten määrää laskettua jostain? Ei ole oikein mitään järkeä, että pleijareiden alkaessa sairastuvalla on noin 2 kenttää ukkoja.


Maalinteko
Pro-tasolla maalinteko vielä onnistuu ihan kohtuudella, tosin cpu on melko onneton hyökäyspäässä, joten olen nostanut cpu offence skillin ylemmäs, jotta raukoista olisi edes vastusta ja tulisi tiukkoja pelejä (tällä hetkellä olen omassa konferensissa 6.). All Star tasolla maalin teko tuntuu lähes mahdottomalta. 3 maalia ottelussa vastustajan verkkoon on harvinaista herkkua vaikka laukaisumäärä olisi yli 40 ja niistäkin kolmasosa one timereita. Tuntuu, että ainoat keinot yllättää vastustajan moke on pistää syöttö maalin takaa eteen ja onetimerillä tolpanjuuresta sisään tai iskeä sinisen jälkeen kiekko lämärillä maalille ja ripareihin.

Kiva peli, mutta ehkä vähän kiireellä pistetty joulumarkkinoille. Niin ja joskus peli kaatuu, kun menee katsomaan injury reportia. Ai niin ja yks juttu vielä. Pelissähän on maajoukkueet useammalle kiekkomaalle. Suomen joukkueesta puuttuu mm. S. Koivu ja äijää ei saa millään pistettyä joukkueeseen vaikka kansallisuus on Suomi. Lisäksi maajoukkueessa on joku "lubomir hurtaj", jota ei saa poistettua kokoonpanosta. Amatöörimäisiä virheitä!

Loukkaantumisiin saattaa auttaa pelaajien durabilityn nosto 99:ään ja franchise difficultyn laskeminen alhaiseksi.

Mulla taas tietokoneen maalinteko tai pikemminkin sen puute tuottaa ongelmia. Eka kausi takana (All star-taso) ja runkosarjassa tuli 311 maalia ja omiin 122, vain 4 tappiota ja 5 tasuria. Nostin runkosarjan lopussa CPU:n offense ja defense täysille tai melkein, niin tuli pari tappiota lisää. Oma ja CPU maalivahti on 2. Useimmin maalit tulee one timereilla maalin kulmalta, eli laiturilla tai sentterillä takatolpalle niin siellä lepää. Pass speed 7 tai 8 auttaa näissä. Lämäreitä kantsii kokeilla leikkaamalla siniviivan jälkeen laitaan ja p-pisteen karelta etuylänurkkaan.

Sen Suomen rosterissa olevan Nedorostin voi pärtävärkkiä lukuunottamatta editoida Koivuksi, ohjeet löytää täältä: http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?threadid=16508&pagenumber=2

Jos muuten teillä on jotain ehdotuksia 2K5:een, niin Pelaaja- lehden ja Play-ohjelman Thomas Puha ottaa vasttaan ehdotuksia täällä (nimim. Everlast): http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?postid=186208#post186208
 

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
rookiet, joita ei ESPN:stä 2004 löydy...

Keita rookie-pelaajia kannataa peliin lisätä?

Itse olen tehnyt Tuomo Ruudun, Antti Miettisen, Zidlickyn, Michael Ryderin, Lasse Kukkosen ja ainakin M-A Fleuryn...

Keitä muita ja millä arvoilla?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: rookiet, joita ei ESPN:stä 2004 löydy...

Viestin lähetti MikeM
Keita rookie-pelaajia kannataa peliin lisätä?

Itse olen tehnyt Tuomo Ruudun, Antti Miettisen, Zidlickyn, Michael Ryderin, Lasse Kukkosen ja ainakin M-A Fleuryn...

Keitä muita ja millä arvoilla?

Itse olen tehnyt Miettisen (n. 80), Ruudun (81), Zidlickyn (85),Milan Michaelikin (76, löytyi vielä __ - etuliite että selostajat sanovat nimen), Joffrey Lupulin (n. 80, myös etuliitteen kanssa, etunimi täytyy muuttaa muotoon Jeffrey että selostajat lausuvat). Lisäksi Historic Teameihin löytyi Espositon nimi em. etuliitteellä lisättynä. Seuraavat "piilonimet" löytyy ainakin ainakin pelistä: Orr, Zherdev, Phaneuf, Getzlaf, Ovechkin, Gretzky. Täytyy vaan koittaa tarpeeksi monta kertaa Create Player toimintoa että se tarjoaa sen __ -liitteen.

Minkä arvoiseksi muuten teit M-A Fleuryn?
 

Rocco

Jäsen
Itse asiassa kaikki noi "piilonimet" ovat tallessa pelissä noiden historic-joukkueiden tai noiden vielä NHL:ssä pelaamattomien tulokkainen takia. Lähes kaikki nimet ovat juuri noita historic teamsien pelaajien sukunimiä.

Itselläni on aikalailla samat kaverit tehtynä + joitakin pakollisia, että on saatu kauppoja tehneiden joukkueiden rosterit riittävän isoiksi. San Joseen on tehty ainakin Ehrhoff ja Preissing noiden em. pelaajien lisäksi.
 

Virumaa

Jäsen
EA NHL2004 PS2

Olis kysyttävää joltain joka osaa, kun tossa joku päivä sitten alottelin kautta pelaamaan.

Tappeluista: Mitä nappeja kannattaa/kuuluu käyttää myllyttäessä? Mulla on ohjain niin että, x = syöttö, o = kiihdytys, neliö = laukaus ja kolmio = taklaus (jos näillä nyt on merkitystä noissa tappeluissa että mistä mitäkin tekee).

Ne jotka on kauemmin tuota peliä pelannu ni pelaatteko vaikealla vaiko keskivaikealla tasolla, kun itellä ei tuo maalinteko ja muukaan pelaaminen onnistu tuolla vaikealla tasolla ja keskivaikeallakin tulee tiukkoja pelejä? Vai onkä tää reeniin puuttesta vaan kiinni?

Ja miten tuo bruisecontrol toimii?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vaikka täällä on toinenkin lätkäpeliketju niin tämä taitaa sopia paremmin tänne.

ESPN Hockeyn cheatkoodi (Xbox-versio):

Go to the game mode screen and do the following:

R trigger, R trigger, L trigger, L, L, Down, Y, R trigger, Y, L trigger, Up, R, Y, Down, L, L, Y, R trigger, Down, Up

A new option will show up that says cheats, go and select all and you will have everything.

PS2:ssa korvaa R/L trigger R1/L1:llä ja "Y" ympyrällä.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Re: NHL 2K4:n sliderit l. vaikeustason säätäminen (vielä kerran)

Viestin lähetti MikeM
Nyt näyttää siltä, että "eurooppalaista ESPN:a" pelaa Master Chief. Rocco, Ikijokeri ja allekirjoittanut...

Pelin vaikeustason säätäminen on ainakin itselle ollut suht. vaikeata, l. aluksi kulutin aikaa säätämäällä maalivahtien arvot alaspäin (NHL 2K3:n tapaan) aika reilusti ja pelasin all-starilla, mutta peli oli aika mahdotonta... tietokone teki punaviivalta maaleja, kun oma kassari ei oikein suostunut torjuntatöihin... Kunnes maalinteko omalta osaltani oli aika tuskaissta.

Palasin sitten vanhaan tuttuun, l. säätämättömät maalivahdit protasolla ja "defensive skill" aika korkealla. Tässä moodissa pelaaminen on aika tasaista, mutta tietokone ei osaa tehdä maaleja omien äijien saadessa one-timereilla helpohkosti tulosta.

l. miten on pelitaito edennyt, kun kokemusta karttunut arvon herrasmiehillä.

l. kannattaako lähteä työlääseen säätämisprosessiin, vai mitä?

_o/ Eli minä pelailen myöskin tuota ESPN:ää. Olen nyt todennut n. yhden kauden jälkeen, että Pro-taso on selvästikin sellainen yleistaso, jolla on hyvä pelata. Tulokset ovat realistisia ja torjuntoja molemmilla molareilla pelin jälkeen on yleensä aina 25-40.

Slidereita en ole muuttanut vielä, mutta löydettyäni tämän ketjun, on varmaan kokeiltava noita Kenun antamia slideri-rukkauksia All-Star-tasolle.

Onko arvon kirjoittajilla jo kokemuksia Kenun säädöistä? Rulettaako vaiko not?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös