Fallossymboli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Kiitoksia Master Chiefille selvennyksestä. Tuota olen itsekin luullut bugiksi. En luule enää.
Viestin lähetti Roman Vopat#38
Ok. Ymmärsin väärin. Mutta miksi pelaisi kausi modea kun on Dynasty jossa voi pelata monta kautta peräkkäin?
Viestin lähetti Morrison
Koska Dynasty-modessa ei saa kaveria mukaan, tietääkseni. Muutenkin perseestä tämä EAn uusi tyyli. Tänäänkin pelasin 2 kaverin kanssa nhl2004 turnauksen, siis paperille merkittiin ottelut, ei mitään koneen omia turnauksia. Kaikkihan muistavat, että vanhoissa peleissä pystyit tekemään jokaiselle pelaajalle profiilin, johon tuli kaikki näppäimet sun muut säädöt. Nyt niitä ei ole. Käy aina vituttaa, kun ennen ottelua säädetään näppäimet uudestaan kummallekin. Selvästi näkyy trendi, että ei tueta samalla koneella pelaamista. "Ostakoon kaverisikin pelin, että me saamme rahaa." Vois melkein laittaa ton vitutus-ketjuun.
Viestin lähetti Roman Vopat#38
Mutta millä tavalla haluat kaverin mukaan Dynasty Modessa? Et varmaankaan tarkoita että pelaisitte samalla puolella?
Viestin lähetti Morrison
Ei pelata samalla puolella. Kaveri ottas Detroitin ja minä Bostonin. Sit finaalissa kohdataan ja tappelijat katsoo kumpi on kovempi. :-) Ei jotenkin nappaa samalla puolella pelaaminen, kun on tottunut pelaamaan vastakkain. Pitää nyt katella mitä tässä keksii. Jos vaikka hommais 2002....
Viestin lähetti Sid
Aloituskentät -sivulta siinä vaiheessa, kun on ohjaimella valinnut joukkueen, saa valittua automaatin/manuaalin niin kentänvaihdoille kuin tähtäyksellä. Jostain kumman syystä nämä valinnat eivät jää muistiin ja ne on asetettava joka peliin erikseen. Oletuksena automaatti.
Viestin lähetti Black Adder
Lisäksi maajoukkueessa on joku "lubomir hurtaj", jota ei saa poistettua kokoonpanosta.
Viestin lähetti Black Adder
Joulun alla tuli sitten ostettua kyseinen peli ja sitä onkin sitten hakattu jonkin verran. Pikkuturnauksia 1 vs 1 ja sitten francisella tulee pyöritettyä. Tasona on ollut pro ja all star. Eniten tulee pelattua kaksinpelinä franciseakin cpu:ta vastaan.
Bugeista tai muista ongelmista:
Loukkaantumiset
Francise-moodissa loukkaantumisia tulee aivan hirvittävät määrät. Tuntuu, että niitä tulee aivan sattumanvaraisesti kelle tahansa pelaajalle, lukuunottamatta maalivahteja. Saiskohan loukkaantumisten määrää laskettua jostain? Ei ole oikein mitään järkeä, että pleijareiden alkaessa sairastuvalla on noin 2 kenttää ukkoja.
Maalinteko
Pro-tasolla maalinteko vielä onnistuu ihan kohtuudella, tosin cpu on melko onneton hyökäyspäässä, joten olen nostanut cpu offence skillin ylemmäs, jotta raukoista olisi edes vastusta ja tulisi tiukkoja pelejä (tällä hetkellä olen omassa konferensissa 6.). All Star tasolla maalin teko tuntuu lähes mahdottomalta. 3 maalia ottelussa vastustajan verkkoon on harvinaista herkkua vaikka laukaisumäärä olisi yli 40 ja niistäkin kolmasosa one timereita. Tuntuu, että ainoat keinot yllättää vastustajan moke on pistää syöttö maalin takaa eteen ja onetimerillä tolpanjuuresta sisään tai iskeä sinisen jälkeen kiekko lämärillä maalille ja ripareihin.
Kiva peli, mutta ehkä vähän kiireellä pistetty joulumarkkinoille. Niin ja joskus peli kaatuu, kun menee katsomaan injury reportia. Ai niin ja yks juttu vielä. Pelissähän on maajoukkueet useammalle kiekkomaalle. Suomen joukkueesta puuttuu mm. S. Koivu ja äijää ei saa millään pistettyä joukkueeseen vaikka kansallisuus on Suomi. Lisäksi maajoukkueessa on joku "lubomir hurtaj", jota ei saa poistettua kokoonpanosta. Amatöörimäisiä virheitä!
Viestin lähetti MikeM
Keita rookie-pelaajia kannataa peliin lisätä?
Itse olen tehnyt Tuomo Ruudun, Antti Miettisen, Zidlickyn, Michael Ryderin, Lasse Kukkosen ja ainakin M-A Fleuryn...
Keitä muita ja millä arvoilla?
Viestin lähetti MikeM
Nyt näyttää siltä, että "eurooppalaista ESPN:a" pelaa Master Chief. Rocco, Ikijokeri ja allekirjoittanut...
Pelin vaikeustason säätäminen on ainakin itselle ollut suht. vaikeata, l. aluksi kulutin aikaa säätämäällä maalivahtien arvot alaspäin (NHL 2K3:n tapaan) aika reilusti ja pelasin all-starilla, mutta peli oli aika mahdotonta... tietokone teki punaviivalta maaleja, kun oma kassari ei oikein suostunut torjuntatöihin... Kunnes maalinteko omalta osaltani oli aika tuskaissta.
Palasin sitten vanhaan tuttuun, l. säätämättömät maalivahdit protasolla ja "defensive skill" aika korkealla. Tässä moodissa pelaaminen on aika tasaista, mutta tietokone ei osaa tehdä maaleja omien äijien saadessa one-timereilla helpohkosti tulosta.
l. miten on pelitaito edennyt, kun kokemusta karttunut arvon herrasmiehillä.
l. kannattaako lähteä työlääseen säätämisprosessiin, vai mitä?