The_Trooper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Ei mullakaan ole ollut mitään bugeja 2k4:ssä. Se on varmaan syy miksi ihmettelen tota jatkuvaa bugi valitusta. No kerrankin näin päin.
Tässä on reilu kuukauden päivät nyt pelattu jenkki-versiota. Slidereita on entisestään lisätty ja kamerazoomi tekee paluun. Bugeja on liiskattu, mutta uusiakin löytyy. Esim. Franchise-moodissa peli tilttaa jos rostereissa on paljon loukkaantuneita.Viestin lähetti Master Chief
Edelllisen version pahimpia bugeja on ilmeisesti korjattu, eli kamerazoomi ja injury slider löytyy mutta tuo täytyy franchisessa asettaa aika alhaiseksi.
Muistaakseni olen tähänkin ketjuun kirjoittanut joistain noista bugeista. Pahimpana joku loukkaantumisiin ja franchiseen liittyvä. Itsellä softankehittäjänä ei mene mitenkään jakeluun, että tuollainen bugi pääsee lopulliseen versioonViestin lähetti The_Trooper
Ei mullakaan ole ollut mitään bugeja 2k4:ssä. Se on varmaan syy miksi ihmettelen tota jatkuvaa bugi valitusta. No kerrankin näin päin.
**ttu mä sanon. Ei voi olla noin! Käsittämätöntä perseilyä. Tuo riittää varmistamaan sen, että peli jää kaupan hyllyyn.Viestin lähetti NallePyh
Esim. Franchise-moodissa peli tilttaa jos rostereissa on paljon loukkaantuneita.
Ei minua itseänikään olisi häirinnyt jos niitä loukkaantumisia olisi ollut, mutta kun oli siirtoajat jo ummessa ja pelaajia ei saanut enää mistään lisää, niin monen viikon tahkoamisen jälkeen peliä ei enää pystynyt jatkamaan, kun ei äijiä saanut tarpeeksi joukkueeseen.Viestin lähetti Mazza
Niin, jotkut
....
vaikutti aikoinaan mainiolta peliltä.
Julkaisupäivä on siirtynyt kaksi viikkoa eteenpäin ja muilla liikkeillä päivämäärä on vielä päivittämättä(tieto tuli ulkomailta ja Suomen maahantuoja ei ilmeisesti vielä ole tiedottanut asiasta). Jos jostain syystä pelit tulisivatkin jo 14.1., niin silloin ne tulevat meiltäkin samaan aikaan.
Viestin lähetti MikeM
l. ylihuomenna peli olisi sitten kaupoissa? Mielenkiinnolla jään odottamaan käyttäjien kommentteja tästä euroversiosta.
Oliko kukaan huomannut 2K4 bugia, että maalinedushässäköissä oman joukkueen pelaaja aina "jäätyi" ja jäi odottamaan kiekon putoamista jäähän eikä sutinut sitä "realistiseen" tapaan maalin pompusta. Joten kiekkoa oli turha toimittaa maalille, kun nämä maalintekijät (jos maalivahti sylki eteen), jämähtivät ja maalivahti/pakit korjasivat ne.
Ylivoimaa olisi kiva kanssa pelata "normaalisti", ettei vastustajan pelaajista tule tällöin yli-ihmisiä, jotka katkoo kaikki syötöt ja ajaa toodella agressiivisesti kiinni... Omat pelaajat syöttelee minne sattuu ja syötöt ei tod. onnistu ikinä. Tämäkin oli mielestäni bugi.
Viestin lähetti MikeM
Kiva tietää, että peli on jo ilmoilla... Tosin olen ajatellut itse investoivani NBA 2K5:n. Jos jollakin tästä kokemusta, mielenkiinnolla odotan kommentteja myös tästä pelistä.
ps. oliko halvemmalla hinnalla saatavissa (n. 30€)?
Viestin lähetti Parker27
Pitihän se hakea kaupasta tämä peli ja kyllä olen tykännyt. Ainakin reilun 10 pelin jälkeen ei pahoja bugeja ole tullut vastaan.
Sitä vaan ajattelin kysäistä että voisko joku sanoa hyvät/mahdollisimman oikeat asetukset peliin? Niin saisin pelistä mahdollisimman realistisen aikaan. Pahan kysymyksen heitin mutta toivottavasti joku pystyy auttamaan.. Master Chief?
Edit: Niin ja peli on Xboxille.
No sullahan pelattavaa riittää :) Joo noita GROGtheNailerin slidereitä on kehuttu paljon ja aion itsekin niitä käyttää, tosin en oo vielä jaksanut ruveta säätelemään.Viestin lähetti Master Chief
En ole ehtinyt pelaa kun yhden erän Pro tasolla näillä asetuksilla. Johdin Avseilla Chicagoa 6-0. Tarttis mm. areena musat pistää kondikseen ensin. Pro Evon ylivoima on hiukan haitannut keskittymistä lätkään. Kaikenlisäksi sain just Xbox Communicatorin niin voi Halo 2:ssa tylyttää jenkkipoikiakin. ;)
Viestin lähetti Parker27
Sitä vaan ajattelin kysäistä että voisko joku sanoa hyvät/mahdollisimman oikeat asetukset peliin? Niin saisin pelistä mahdollisimman realistisen aikaan. Pahan kysymyksen heitin mutta toivottavasti joku pystyy auttamaan.. Master Chief?
Viestin lähetti Hasse
Lagaako 2k5 europe versio ps2:lla? itselläni on jenkki versio ja pykiminen on raivostuttavaa..
2k4 meni sulavasti mutta tämä pykii rankasti. Uudistukset hyviä ja perus skodetkin painuvat sisään hyvin, upeaa.
2k3 vieläkin mielestäni ESPN:n paras lätkä
Viestin lähetti ozo
Minkäläiset maajoukkueet/paidat pelissä? Play-ohjelman perusteella ei ainakaan graafisesti peli ole parantunut merkittävästi.. Onko kannattava ostos? Olen vasta nyt oppinut tehdä maaleja läpiajosta 2K4:ssa.. :)
Ja näistä asetuksista.. Minkäläiset pitäis laittaa 2K4:een? Löytyykö mistään?