Miten nämä matsien pisteytykset menee?
Peli on nyt: 2-4-14 - 4-2-14
Kenelläkään tietoa voiko tuolta jostain lähettää ylläpidolle mailia pelaajien statuksesta tahi vastaavasta? Omasta jengistä Torrey Mitchell kuitenkin pari kuukautta sivussa ja olisi mukava saada mies siirrettyä IR-listalle, mutta kun ESPN:n mukaan mies on kunnossa niin tämä ei tietenkään onnistu.
Mitäs mitäs. Miksei viime kierrokselta päivittynyt tilastot ollenkaan meikäläisellä? Muilla kyllä näyttäisi olevan.
Tehoja ei vielä tullut joukkueelle, mutta kunhan nollakerhon miehet Iginla..
Noniin. Kuten huomasit jo aiemmin niin polkaisit paskaan tässä. Mainittakoon, että Trent Hunterilla on kasassa jo 1+0.
Druryn siirryttyä laituriksi aloitus-osasto koki kovan kolauksen, ja jos jollain olisi tarjota paljon aloitusvoittoja keräävää sentteriä niin täältä saattaisi vaihdossa irrota joku laitureistani/Budaj.
Juu, kieltämättä aika tyytyväinen saan olla oman jengin "suoritukseen" ekalla viikolla. Toki mullekin monelle pelaajalle jäi parantamisen varaa, mutta hyvä, että joukkoon mahtui näitä gleasoneita, jotka suoriutuivat (pisteissä) odotuksia paremmin. Dubinsky-Zherdev vaikuttaa tällä hetkellä ihan mukavalta kaksikolta ja varsinkin Dubinsky saattaa 10. kierroksen (muistaakseni) varauksena olla ihan hyvä ryöstö, kuten vähän toivoinkin.Näissä yhdessätoista otettiin turpaan. uhhuh
Kyllä ainakin mun käsittääkseni toimit oikein.Kyselen varmaan tyhmiä, mutta menköön.
Menetänkö pelaajan A saamat pisteet, jos laitan hänet Bench-listalle, ja laitan hänen tilalleen pelaajan B , jolla on esimerkiksi tänään peli, ja pelaajalla A taas huomenna tai myöhemmin. Olen tähän mennessä liikutellu pelaajia kokoonpanon ja Bench-listan välillä siten, että kokoonpanossa olevilla on peli ja Bench-listalla taas ei. Toiminko oikein?
Kyllä ainakin mun käsittääkseni toimit oikein.
Osaatteko sanoa miksen voi laittaa Bieksaa tai Hechtiä IR-listalle? Kummallakin taitaa tulla huilia enemmän kuin pari peliä, Hechtillä ainakin kaksi viikoa.
Osaatteko sanoa miksen voi laittaa Bieksaa tai Hechtiä IR-listalle? Kummallakin taitaa tulla huilia enemmän kuin pari peliä, Hechtillä ainakin kaksi viikoa. Vai pitääkö sen sairasloman olla todella pitkä ennen kuin tuonne voi pelaajan heivata?
Zubov siellä jo on, mutta eikös tuonne pitäisi toinenkin mahtua?
Miehet eivät ole IR-statuksella oikeastikkaan vaan DTD. IR-status = loukkaantunut ei ole sama asia, kuten varmasti tiedätkin...
NHL-joukkueen pitää ilmoittaa pelaaja IR-listalle jotta voi saada IR-merkinnän. Eli onko noiden pelaajien perässä IR (Injured Reserve)? Ei ainakaan Yahoon puolella vaan DTD (day-to-day).
Kyllä ainakin mun käsittääkseni toimit oikein.
Ihmettelin samaa, kunnes huomasin, että My Team sivulla on erikseen Manage IR -välilehti. Kokeiles sieltä.Kuitenkin, jos ne ovat ESPN:n listoilla IR-statuksella niin ihmetyttää miksi niitä ei sitten saa sinne IR-listalle tuolla pelissä.
Eli tää sit tarkoittaa et pitäis joka päivä muistaa käydä siirtämässä pelaajia sinne benchille ja pois aina otteluiden mukaan.