Fingerpori
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- kärpät
Kun nuo 2 päivää ovat vaihtoehdot, niin ehdottomasti siinä tapauksessa 25.9. Jos direktoraatti päätyy 18.9 niin sitten mahdollisimman aikainen aloitus tyyliin klo 15.
Tämä yhtälö meinaisi muuten sitä, että pudotuspeleissä olisi vain 4 joukkuetta. Ja itse en ainakaan halua olla mukana liigassa jossa pudotuspeleissä on vain 4 joukkuetta.
19 runkosarjan viikolla, jolla muuten myös kohdataan kaikki joukkueet kerran, kun itseään vastaan ei voi pelata. Saisi pudotuspeleihin 8 joukkuetta, jos haluaa pudotuspelit 2 viikon mittaiseksi. Ja minusta tuokin määrä joukkueita pudotuspeleissä kuulostaa vähäiseltä.
No toki tarkoitin 19 kierrosta runkosarjaa. Se on sitten makuasia haluaako 8 vai 16 joukkueen pleijarit. Itselleni kelpaa kyllä 8 joukkueen pleijarit 2 viikon kierroksilla, mutta samahan se on. Enemmistö päättäköön.
25.9 on tuon Yahoon jatkoaika 2 liigan drafti ja täälläkin on muutama kyseisestä liigasta mukana, eli ainakin kellonaika olisi hyvä olla eri mikäli kyseiseen päivään päädytään.
Mutta eikös tuo Yahoon liiga ole pre-ranking-liiga eli niissähän ei käytännössä tehdä muuta kuin laitetaan listat kuntoon etukäteen ja katsotaan draftin jälkeen, mitä pelaajia haaviin jäi. Yahoon liiga ei siis vaadi minkäänlaista läsnäoloa draftin aikana?
Mutta eikös tuo Yahoon liiga ole pre-ranking-liiga eli niissähän ei käytännössä tehdä muuta kuin laitetaan listat kuntoon etukäteen ja katsotaan draftin jälkeen, mitä pelaajia haaviin jäi. Yahoon liiga ei siis vaadi minkäänlaista läsnäoloa draftin aikana?
Että jos tämän hetkisillä tiedoilla pitää valinta tehdä, niin se osuu 18.9.
Ja kellonaika olisi tämän hetkisen tiedon mukaan 18:00-19:00. Sillä aiemmin päivällä on ainakin aiempina vuosina porukalla tupannut olemaan muutakin menoa. Ja taas toisaalta, jos drafti alkaisi 19:00 jälkeen, se venyisi liian myöhään maanantai aamua ajatellen.
Tämmöistä minä siis onnistuin laskemaan noista ilmoitetuista sopivuuksista. Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Pyöräytätkö viikonloppuna repe_joke arvontamyllyn käyntiin vai miten olit ajatellut?
Itselleni se 18.9 ei sovi ollenkaan joten jos ja kun siihen päivään päädytään, niin on suuri todennäköisyys että skippaan koko pelin. Ei ollut kuin 1 toive ei 18.9 ja jos silloin niin mahd. aikaisin. Päivä osui ja kellonaika upposi(suunniteltu alkaminen klo 18-19)
Eli jos päädytte tuohon iltapäivään, niin joku varasijalla oleva saa minun paikkani. Enkä siis loukkaannu asiasta ollenkaan.
Oikeastaan mikä aika käy meikäläiselle, mutta kello 18 olisi loogisin. Siitä ehtii aamuvuoroon pinkovat säälliseen aikaan unten maille, ja nimimerkki Filatovillakin oli tuo klasuuli, että kello 18.30 jälkeen hän ehtii mukaan. Klo 18 aloituksella saisi varmimmin mahdollisimman suuren osallistujamäärän ja Filatovi pystyy varmasti ekan puolituntisen listoilla hoitamaan.
Ei onnistu mock draft -työkalulla. Mock draft on sitä varten, että voit testailla omaa "draft-strategiaa" ennakkoon muiden kanssa. Jos et ole ennen tämän tyyppistä draftia läpikäynyt, niin tuo on ihan hyvä testata etukäteen pariin otteeseen.Mitenkäs tuo listojen tekeminen ennakkoon onnistuu?