ESPN Fantasy Hockey 2012-13

  • 20 864
  • 237

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mulle käy joukkueiden haltuunotto, mutta koska nyt on jo toiseksi viimeinen matchup menossa ja koska kaikki muutkin ovat saaneet "freerollata" näitä bottijengejä vastaan, niin en kyllä panisi vastaan joukkueiden heitteillejättöä katkeraan loppuun saakka. Kummallakaan joukkueella ei ole enää mahdollisuuksia nousta playoff-paikoille, joten tasapuolisinta mielestäni olisi, jos joukkueiden annettaisiin olla ilman valmennusta vielä tämä viimeinenkin viikko.

Tilannetta näiden bottijengien suhteen on mahdotonta saada täysin tasapuoliseksi, koska Penan Faksia hoidettiin alkukaudesta ihan ihmisvetoisesti ja ne, jotka ovat ko. joukkueen silloin kohdanneet, ovat joka tapauksessa joutuneet taistelemaan pisteistä tiukemmin kuin loppukauden vastustajat. Rauma Blues on tainnut olla koneohjauksessa ihan draftista lähtien, joten sen osalta tasapuolista olisi pitää joukkue hunningolla loppuun asti. Minulle ei ole mitään merkitystä miten tehdään, vaikka Blues onkin itsellä tällä viikolla vastassa - murskavoitto sieltä tulee joka tapauksessa, koska joukkueen rosteri on vaan yksinkertaisesti niin heikko, vaikka pelaavat pelaajat olisivatkin kokoonpanossa. Jopa meikäläisen puukäsijengi tekee enemmän pisteitä kuin tuo porukka.
 

Ralph

Jäsen
Mulle käy joukkueiden haltuunotto, mutta koska nyt on jo toiseksi viimeinen matchup menossa ja koska kaikki muutkin ovat saaneet "freerollata" näitä bottijengejä vastaan, niin en kyllä panisi vastaan joukkueiden heitteillejättöä katkeraan loppuun saakka. Kummallakaan joukkueella ei ole enää mahdollisuuksia nousta playoff-paikoille, joten tasapuolisinta mielestäni olisi, jos joukkueiden annettaisiin olla ilman valmennusta vielä tämä viimeinenkin viikko.

Tähän ratkaisuun päädyinkin, unohdin mainita vain. Menkööt päätyyn asti, tai siis pohjalle asti, tuolla systeemillä. Kaikille samat ja ainakin näin varmistavat ansaitut kaksi jumbosijaa.

Unohdin myös mainita, että viimeinen treidipäivä meni jo. Uusille pelaajille tiedoksi, että se koskee vain treidejä, vapaista pelaajista saa yhä nostaa pelaajia kuten ennenkin, niihin se ei vaikuta.
 
Viime viikolla osui kauden eka tappiokin kohdalle kun lohkon kärkijoukkue (ja liigan 2.) Team UpiKi osui vastaan. Luvut pysyivät kuitenkin ihan siedettävinä ja tappiolukemat kirjattiin lopulta 7-12-2. Kenttäpelaajien osalta pysyin hyvin kyydissä, mutta maalivahdit (yllätys yllätys) eivät vain millään riitä. No se tiedettiin jo draftista alkaen eikä sille enää ole mitään tehtävissä, joten nyt täytyy vain toivoa, että saan kenttäpelaajilta kaiken mahdollisen tuen ja että sairauslista tyhjenee kokonaan. IR-listalta olisi tulossa kaksi kovaa äijää (Kesler ja Marc Staal), mutta ehtivätkö vielä tämän kauden aikana, se onkin eri juttu.

Tällä viikolla vastassa Flightless Birds, josta on pakko ottaa voitto, jotta hyvät asetelmat pleijareita ajatellen säilyvät. Toiveissa olisi nousta vielä lohkon 2. sijalle ja saada sitä kautta paremmat lähtökohdat kauden huipennukseen.
 

Ralph

Jäsen
Hahhah, kolmen maalivahdin ilta oli minulle susi. Valitsin Dan Ellisin ja Ondrej Pavelecin. Pavelec ollut hyvässä tikissä pidempään, Ellisillä alla hyvät pari peliä ja vastassa ei niin maalintekojoukkue Devils. Jätin riskillä penkille huonovireisen Kari Lehtosen, jolla vastassa kova Kings.

Ja lopputulos on tämä, Lehtonen torjuu 40 kertaa ja pelaa nollapelin. Juuri nyt vastustaja johtaa 8-12-1 ja jos olisin laittanut Lehtosen enkä Ellisin avaukseen, johtaisin nyt 10-9-2. No, lopussa kirin ohi ja nauran itselleni.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Jahas, tuli taas osoitus siitä ettei pitäisi leijua liikaa - Rauma Blues laittoi taululle sellaiset tilastot, että niitä vastaan kärkiporukatkin olisivat olleet helisemässä. Tuloksena oli Oxenille 7-13-1 -tappio, mikä tarkoittaa käytännössä sitä että playoffseihin lähdetään sijoilta 10-15 ja jokin kärkijengeistä tulee heti vastaan. Toiveissa on pitää tämänhetkinen kymppisija, jolloin vastustaja löytyisi mitä todennäköisimmin parista KAC-Stars. KAC antaa maalivahdeillaan hurjasti tasoitusta mille tahansa jengille (tosin kenttäpelaajisto onkin sitten vastaavasti kivenkova) ja Stars on puolestaan kaatunut jo kertaalleen runkosarjassa. Käytännössä jatkoonpääsy playoffsien ekalta kiepiltä edellyttää joka tapauksessa sekä Oxenin kenttäpelaajilta että maalivahdeilta erinomaista suoritusta. Tähän mennessä jompi kumpi osasto on pettänyt liki kaikissa otteluissa, joten tiukkaa tulee tekemään. Viime viikkojen aikana Oxen on saanut vapaista useita onnistujia (Leino, T. Johnson, Gudas, Gardiner), joten kenttäpelaajien suhteen käyrä osoittaa ylöspäin. Maalivahtien osalta Chicagon pieni lama huolettaa, sillä Bostonin kaksikko ei yksistään riitä. Toivottavasti Crawfordillakin alkaa taas koppi tarttua, kun runkosarja alkaa lähestyä loppuaan.
 
Toiveissa on pitää tämänhetkinen kymppisija, jolloin vastustaja löytyisi mitä todennäköisimmin parista KAC-Stars. KAC antaa maalivahdeillaan hurjasti tasoitusta mille tahansa jengille (tosin kenttäpelaajisto onkin sitten vastaavasti kivenkova)

Valitettavan totta tuo mitä sanoit oman joukkueeni maalivahtiosastosta. Joukkueella kaksi kakkosmolaria, jotka pelaavat noin joka kolmannessa pelissä ja häviävät kaksi kolmasosaa pelaamistaan peleistä. Tuo on aika lailla mahdoton yhtälö, joten aikainen kesäloma häämöttää tällä kertaa. Valitettavasti näin. Koko homma lähti siitä kun en päässyt draftin alusta asti mukaan, vaan sain autopickillä paskaakin paskemmat maalivahdit. Siitähän se sitten lähti. No toivotaan, että kenttäpelaajat ylisuorittavat ja että pitkäaikaispotilaat (Kesler ja Marc Staal) ehtivät vielä tämän kauden aikana mukaan.
 

Ralph

Jäsen
Kärkikamppailussa kaatui Team Tykki5 lukemin 10-8-3. Vähän jäi mietityttämään se Kari Lehtosen penkitys, hänen nollapelillä tulos olisi ollut ainakin 12-8-1, ehkä parempikin. No, näillä mennään. Tehopuolella ihan hyvä matchup, mutta mm. blokit meni heikosti. Kolme parasta pelaajaa oli tällä kertaa:

John Carlson, 0+3, +1, 3 PPA, 25:02, 8 SOG, 4 HIT & 10 BLK
Matt Duchene, 0+2, 45 FOW, 21:36, 12 SOG, 4 HIT, 6 BLK & 1 SHP
Blake Wheeler, 2+2, 6 PIM, 19:32, 7 SOG & 6 HIT

117-52-20 on nyt yhteissaldoni, jolla jatkan liigan kärkipaikalla. Pelkään kuitenkin, että Team UpiKi nappaa viimeisellä runkosarjakierroksella itselleen kärkipaikan, kun kohtaa heittopussin ja minä ylemmän keskikastin joukkueen. No, näillä mennään ja vastakkaisesta konferenssista minulle vastustajaksi valikoitui The Unknown Stars. Voittoa haetaan.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Runkosarjan viimeisen kierroksen höntsäilystä Oxenille kirjattiin 12-7-2 -voitto Peräkylän Pallopojista. Joukkueen hyökkäysosasto yllätti peräti 34 pinnalla (neljänneksi eniten ko. viikolla), joten tyytyväinen täytyy olla. Playoffsien ekalla kierroksella vastaan asettuu tosin hyökkäystilastojen ylivoimainen ykkönen KAC, joten nuo pisteet eivät välttämättä paljoa paina. Taistelusuunnitelma on voittaa maalivahtikategoriat 5-0-1 ja hävitä kenttäpelaajien osio maksimissaan neljällä. Ekan yön jälkeen näyttää hyvältä, kun Oxen raapi kasaan 6 syöttöpinnaa ja mukavan +8. Crawfordkin pääsi pitkästä aikaa voiton makuun - oli jo aikakin. KAC:n pelaajilla on järjestään enemmän pelejä tämän viikon aikana kuin Oxenin vastaavilla, mikä hieman huolettaa. Oikea-aikaisella pelaajakierrätyksellä tuota saa toki hieman tasattua, mutta varmasti samaa tulee vastapuolikin harrastamaan.
 

Ralph

Jäsen
Viime viikolla tappio luvuin 7-10-4 The Unknown Starsille. Todella heikko matchup meikäläiseltä, monta kategoriaa meni aivan perseelleen. No, kuitenkin tappio ja viikon kolme parasta pelaajaa oli nyt:

Andy Greene, 1+2, +2, 27:13, 5 SOG, 5 HIT & 5 BLK
David Krejci, 1+2, +1, 1 GWG, 32 FOW, 19:28, 13 SOG, 7 HIT & 3 BLK
Josh Gorges, 0+0, +1, 23:34, 4 HIT & 13 BLK

Sitten pudotuspeleihin, konferenssin ykkösenä ja koko liigan kakkosena, saldolla 124-62-24. Nyt sitten pudotuspeleihin, vastaan liigan 15. Finnish Flash, jolle kärsin jo aiemmin tappion. Nyt kuitenkin pakko voittaa, koska näemmä tämä on jo luovuttanut. Ihan sama, miten voitto tulee, kunhan tulee.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Joukkueeni pelaajat ovat näköjään löytäneet huippuvireen juuri sopivaan aikaan, kolmen yön jälkeen saldona on 25 matsissa 7+13=20 ja +19. Kun maalivahditkin ovat pelanneet mainiosti, niin viikon puolivälissä mennään Oxenin 12-4-5 -johdossa. Tästä on siis hyvä jatkaa, mutta paljon pelejä on vielä jäljellä ja en usko että lukemat ovat noin selvät sunnuntain jälkeen - toivottavasti riittävän monta kategoriaa pystyn pitämään loppuun asti, jotta top 8 kutsuisi.
 

Ralph

Jäsen
Joukkueeni pelaajat ovat näköjään löytäneet huippuvireen juuri sopivaan aikaan, kolmen yön jälkeen saldona on 25 matsissa 7+13=20 ja +19.

Hahhaa, totta kai teikäläisen jengi tulee minua vastaan. Nimittäin minun pelaajani ovat kaameassa ripulipaskavireessä, eritoten maalivahdit. Nyt yöllä oli täysi 18 pelaajan kierros, saldona huikea 0+3 ja 0. Minulla on komeasti jo kuusi maalivahtia aloittanut viikon neljänä päivänä, mikä on hyvä määrä, mutta voittoja ei ole yhtään ja torjuntaprosentti sekä päästettyjen maalien keskiarvo on 0.86 ja 4.25. Joukkueeni haastaa kenet vain aloituksissa, peliajassa, laukauksissa, taklauksissa ja blokeissa, juuri nyt ei muissa. Paitsi maalivahtien aloitetuissa peleissä ja sen myötä torjunnoissa, mutta näillä otteilla maalivahtini eivät paljoa enää pelaa. Onneksi vastassa on jo luovuttanut joukkue, joten saatan silti edetä puolivälieriin. Johdan nyt 10-8-3, kovavireinen Otaniemi Oxen tulossa vastaan.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Hahhaa, totta kai teikäläisen jengi tulee minua vastaan. Nimittäin minun pelaajani ovat kaameassa ripulipaskavireessä, eritoten maalivahdit. Nyt yöllä oli täysi 18 pelaajan kierros, saldona huikea 0+3 ja 0. Minulla on komeasti jo kuusi maalivahtia aloittanut viikon neljänä päivänä, mikä on hyvä määrä, mutta voittoja ei ole yhtään ja torjuntaprosentti sekä päästettyjen maalien keskiarvo on 0.86 ja 4.25. Joukkueeni haastaa kenet vain aloituksissa, peliajassa, laukauksissa, taklauksissa ja blokeissa, juuri nyt ei muissa. Paitsi maalivahtien aloitetuissa peleissä ja sen myötä torjunnoissa, mutta näillä otteilla maalivahtini eivät paljoa enää pelaa. Onneksi vastassa on jo luovuttanut joukkue, joten saatan silti edetä puolivälieriin. Johdan nyt 10-8-3, kovavireinen Otaniemi Oxen tulossa vastaan.

Älä huoli, ei ole Oxen enää niin kovassa vireessä kuin vajaa viikko sitten. Loppuviikko oli täyttä tuskaa ja vaikka jatkoon pääsinkin, niin kylmää kyytiä on luvassa tällä viikolla. Leinon DTD vaihtui loppukauden saikuksi, hyvin muutaman pelin pelannut Gaustad on useita matseja sivussa ja Getzlafkin on missannut nyt pari peliä jalkavamman vuoksi. Crawfordillakin saattaa olla jotain vammaa, kun Emery pelasi molemmat back-to-backit Predsiä vastaan. Noh, vaihtelevasti menneen runkosarjan jälkeen paikka 8 parhaan joukossa on jo hyvä saavutus ja olen kauteen tyytyväinen, vaikka noutaja nyt tulisikin.
 

Ralph

Jäsen
No, minulta taas viikko kääntyi kokoajan parempaan päin, joten lopulta irtosi 13-6-2 voitto Finnish Flashistä. Maalivahdeissa tein tämän kauden koko liigamme ennätyksen, 11 aloitettua ottelua yhdessä matchupissa, mutta voittoja tuli vain kolme. Ihan tyytyväinen olin lopulta matchuppiini ja kolme parasta pelaajaani tulivat samasta joukkueesta:

John Carlson, 1+1, +4, 20:31, 8 SOG, 8 HIT & 10 BLK
Joel Ward, 2+1, +2, 1 GWG, 16:28, 4 SOG, 7 HIT, 8 BLK & 1 SHP
Mike Ribeiro, 1+2, +1, 20 FOW, 18:34, 8 SOG, 8 HIT & 4 BLK

Tästä sitten vain puolivälieriin, Otaniemi Oxen siis vastassa. Viime matchupin olisin vienyt tätä vastaan lopulta niukasti 9-8-4. Siellä pientä DTD-vammakierrettä, minullakin vähitellen pientä samalaista. Ihan sama miten voitto tulee, kunhan tulee, jotta matka välieriin jatkuu.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkele mikä sulaminen viimeisenä yönä, suhteellisen turvallisen oloinen 12-8 johto muuttui tappioksi lukemin 12-9...

Se on sitten vaan taistelua sijoista ynnämuut, lupaavan oloinen runkosarja ja divisioonan toinen tila eivät paljoa painaneet kun Mustat Mannerheimit marssivat 8 parhaan joukkoon.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Pahasti näyttää siltä, että Oxenin kausi päättyy puolivälieriin (tai no onhan siellä sitten vielä häviäjien höntsäkierrokset jäljellä). Tällä hetkellä tilanne on RBC:lle 12-6-3 ja 8 noista 12 kategoriasta ovat kohtalaisen selvästi Ralphin heiniä jo tässä vaiheessa. Maalivahdeissa voin vielä kuroa eroa kiinni, kun RBC:llä on sillä osastolla loukkaantumishuolia. Tosin 6-0 -voittokin niissä tietäisi vielä tappiota, jos kenttäpelaajien kategoriat päättyvät tämänhetkisellä tavalla. Pientä ihmettä siis vaaditaan tämän matchupin kääntämiseksi, mutta loppuun asti taistellaan kyllä.
 

Ralph

Jäsen
Ei nyt vielä kannata luovuttaa. Kaksi kierrosta mathupia jäljellä ja johtoni on kutistunut, nyt se on vain 10-9-2. Lisäksi Oxenilla pelaa kahdella seuraavalla kierroksella 26 pelaajaa, kun minulla vain 20. Näistäkin kaksi on sellaisia DTD tapauksia, että ovat pitkään DTD eivätkä millään mene IR listalle tai tule terveeksi. Minulla toki on se etu, että tasatilanteessa etenen jatkoon, runkosarjasijoitukseni myötä.

Maalivahditilanteeni on erittäin huono tähän matchupiin, sielläkin pari DTD pelaajaa. Ainoa terve ja todella varma ykkösmaalivahti pelaa joukkueessa, joka pelasi vain kaksi ottelua viikolla, joten sieltä ei enää apuja ole tulossa.

Unelma on nyt se, että Boston ottaa yönä rumasti pataan, jotta saan torjuntaprosentit ja päästettyjen maalien keskiarvot minulle. Ja huomanna Chicagolla aloittaisi Emery, jolloin nuo kaksi kategoriaa menisi lopullisesti minulle. Tietysti olisi parempi, että Ellis ja Lehtonen tervehtyisi tälle kierrokselle ja pelaisivat loistavat ottelut, jonka myötä siirtyisin johtoon myös voitoissa ja tasoittaisin aloitetut ottelut. Ehkä tässä menisi myös torjunnatkin minulle. Näin käydessä, huomenna kun luen, että Emery aloittaa maalissa Chicagolla, voin nukkua yöni rauhassa.
 

Ralph

Jäsen
Rinnalle ja ohi, sano Oxen. Nyt olen pattitilanteessa 9-10-2, minulla vähemmän pelaajia viimeiselle kierrokselle. Yksi kategoria minun pitäisi tasoittaa tai ottaa haltuuni ja samalla pitää johtoni muissa, eikä Crawford saa pelata nollia. Minun jengin vaatisi napata voittomaali, alivoimapiste tai saada kolmella parempi tehotilasto, viimeiseltä kierrokselta. Lisäksi jos Crawford päästää kolme maalia, saan itselleni päästettyjen maalien keskiarvon.

Tämä matchup ratkeaa minulle St.Louisin ja Chicagon kohtaamisen viimeisellä minuutilla. Tilanne on 2-2, kun alivoimalla Pietrangelo lähettää Steenin läpiajoon, joka hassuttaa Crawfordin ja upottaa Chicagon ajassa 59.59. Tämän myötä voitan tehotilaston, voittomaalit, alivoimapisteet ja päästettyjen maalien keskiarvon, lopputulos siis 13-7-1 minulle.
 

Ralph

Jäsen
Mielenkiintoinen ratkaisu Oxenilta jättää Crafword penkille vaikka on ainoa pelaava maalivahti joukkueessaan. Näin siis varmisti, etten voi ohittaa häntä maalivahtikategorioissa. Itse en moista temppua arvosta, mutta jokaisella on oma taktiikkansa ja jos Oxen sillä menee jatkoon, niin onnistunut veto tietysti.

Toivottavasti Crawford pitää nollat ja Ballclub etenee jatkoon, jolloin Oxen olisi jatkanut jos olisi Crawfordin ottanut mukaan.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mielenkiintoinen ratkaisu Oxenilta jättää Crafword penkille vaikka on ainoa pelaava maalivahti joukkueessaan. Näin siis varmisti, etten voi ohittaa häntä maalivahtikategorioissa. Itse en moista temppua arvosta, mutta jokaisella on oma taktiikkansa ja jos Oxen sillä menee jatkoon, niin onnistunut veto tietysti.

Toivottavasti Crawford pitää nollat ja Ballclub etenee jatkoon, jolloin Oxen olisi jatkanut jos olisi Crawfordin ottanut mukaan.

Onhan tuo kieltämättä hieman kyseenalainen taktiikka jättää molari(t) penkille jos kategoriavoitot ovat jo varmat. Mietin päivällä pitkään tekisinkö niin, kun tällä kertaa olen itse siinä asemassa että voin ko. taktikoinnista hyötyä. Kaksi kertaa olen aiemmin hävinnyt matchupin vastustajan käytettyä samaa temppua, joten päädyin sitten penkittämään Crawfordin panosten ollessa kovat, kun säännöt kerran tuon sallivat. Todennäköistähän on ettei tuo ratkaise mitään, kun Blues harvemmin maaleilla mässäilee.
 

Ralph

Jäsen
Todennäköistähän on ettei tuo ratkaise mitään, kun Blues harvemmin maaleilla mässäilee.

Näinhän se on, säännöissä ei ole kielletty. Kuten mainittu, en itse kyseistä taktiikkaa arvosta, mutta jos se toimii, niin se on kuitenkin ollut onnistunut veto. Ja totta, Blues ei mässäile maaleilla. Toiveeni on, että voittomaali syntyy kuitenkin ennen rankkareita ja siitä vastaa joku kolmikosta Bolland, Pietrangelo, Steen.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Oxenin kausi jatkuu kuin jatkuukin välierissä, kun RBC kaatui tiukkojen vaiheiden jälkeen 10-8-3. Crawfordin penkityskään ei ollut lopulta ratkaisevassa asemassa miehen pelattua nollat, joten voitto olisi ollut vielä pykälää selvempi ilman tuota kikkailua. Seuraavaksi vastaan asettuu Winnipeg Olli, joka on kehnon runkosarjan jälkeen ollut playoffeissa järkyttävän kovassa vireessä ja pudottanut jo runkosarjan kolmosen ja kutosen. Tiukka matchup on siis luvassa taas, mutta näköjään myös Oxen kykenee venymään panosten kovetessa. Rosteri on pitkästä aikaa täysin terve Michalekin ja Bourquen parattua vahvuuteen, joten siinä mielessä lähtökohdat ovat hyvät. Viikon päästä nähdään, kumman tuhkimotarina jatkuu finaaleihin saakka.
 

Ralph

Jäsen
Eli tosiaan, Oxen jatkoon ja välieriin meidän väännöstä. Mielestäni matchup oli minulta hyvä, ainoastaan maalivahtien loukkaantumiset jäi miinuksena käteen, se taisi myös ratkaista matchuppia. 8-10-3 lopulta tulos meikäläisen silmin ja kovin kolmikkoni tällä kertaa oli:

Ondrej Pavelec, 2 GS, 2 W, 54 SV, 1.50 GAA & .946 SV%
Matt Duchene, 1+2, 35 FOW, 21:48, 14 SOG, 5 HIT & 4 BLK
Rich Peverley, 1+3, +2, 29 FOW, 14:37, 6 SOG & 2 SHP

Noh, sijoille 5-8 sitten. Vastassa Nuppalinna Rangers, jota vastaan edellinen kohtaaminen päättyi tasan, tasaista paria odotan taas. Maalivahtiosastossa vastus antaa tasoitusta, kun toinen maalivahdeista on loukkaantuneena.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Heikolta näyttää Oxenin tilanne (jälleen) alkuviikon jälkeen, kun Bostonin peli maanantaina peruuntui pommi-iskun vuoksi. Kun Crawfordkin pelasi viikonvaihteen back-to-backissä ensimmäisen pelin niin tämä tarkoittanee sitä, että maalivahtien startit ja torjunnat menevät Ollille ellei ihmeitä satu. Kenttäpelaajien on siis pakko petrata, jos tästä finaaliin aiotaan kammeta. Iskuetäisyydellä ollaan lähes joka kategoriassa, mutta hiukan kuitenkin perässä. Pelejä on onneksi vielä rutkasti jäljellä.
 

Ralph

Jäsen
Pakko tulla itekkin huuteleen väliaikatietoja, kun eilinen kierros oli aika mahtava minun kenttäpelaajiltani.

10 GP, 2+9 = 11, +5, 4 PPA, 15 FOW, 19:59, 24 SOG, 17 HIT, 15 BLK & 3 DEF

Hieno oli tämä yö, mutta valitettavasti peliaijoissa ei aivan jengi yltänyt keskimäärin 20 minuuttiin. Alku näyttää hyvältä tässä matchupissa, nyt vaikuttaisi siltä, että viimeisellä viikolla pelaan sijoista 5-6, mutta viime viikollakin näytti siltä, että menisin välieriin. Eiköhän sieltä taas pari kärkipelaajaa loukkaannu tai jotain.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Runkosarjassa heikosti suorittanut Winnipeg Olli on tosiaan huikaisevassa kevät liidossa. Playoffien kolmanteen kierrokseen mennessä vastaan on astunut Wall Street Blazers sekä Nuppulinna Rangers, jolle kummallekin tarjottiin maistiaisia tappion karvaasta kalkista. Varsinkin pistekategoroissa joukkue on osoittanut tasonsa, kovuudessa on puolestaan otettu hieman takkiin. Välieriin tätä osa-aluetta on vahvistettu ja toivottavasti silläkin osalla pärjätään tällä kertaa.

Välierissä kaatovuorossa olisi Otaniemi Oxen, jonka meriittilistalta löytyy timantin kovan Ralphin Pallokerhon kaataminen puolivälierissä. Sarja on tilanteessa 13-4-4 Winnipeg Ollin hyväksi. Hyvin on siis pullat uunissa, mutta dramaattisia muutoksia tilanteessa voidaan nähdä, mikäli muutamakin kriittinen kategoria heilahtaa Otaniemelle. Jäämme siis jännityksellä seuraamaan tilanteen kehitystä.

Edit. Toivottavasti Oxenkin saa maalivahdeilleen riittävästi startteja alle, ettei sarja nyt ainakaan sellaiseen ratkea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös