Mää voin olla mukana kun näköjään pelaajia tarvitaan vielä. Laitanko sulle GaDa YV:llä sähköpostiosoitteen, jonne voit lähettää kutsun?
9.9.
16.9.
23.9.
30.9
7.10.
Minulle sopii kaikki nuo viisi ylläolevaa, mites muut 19 mukana olijaa?
16.9. käy, jos draft on illalla, 30.9 ei käy ollenkaan. Muut ok.9.9.
16.9.
23.9.
30.9
7.10.
9.9.
16.9.
23.9.
30.9
7.10.
Tuo viimeinen saattaa mennä liiankin lähelle kauden alkua, joka on 11.10. ellei se muuksi muutu. Minulle sopii kaikki nuo viisi ylläolevaa, mites muut 19 mukana olijaa?
Jos et draftiin pääse paikalle, voit sivuilla listata pelaajat haluamaasi järjestykseen, josta sitten järjestelmä poimii aina vuorollasi korkeimmin rankatun pelaajan. Lisäksi voit valita myös minkä pelipaikan pelaajan haluat kullakin vuorolla ottaa jne.Itselle taas sunnuntai on melkein huonoin päivä. Jos ei draftiin ehdi osallistumaan, niin miten pelaajat itselle saa valittua? Kaikki lauantait itselle käy, jos "aamulla" alotettaisiin.
16.9. käy, jos draft on illalla, 30.9 ei käy ollenkaan.
Tarkoitus olisi aloittaa joskus 15-18, miten nyt sovitaan.
Kaikki käy. 9.9. toki liian aikaisin jollei kutsuja ole vielä kaikilla.
Sen lisäksi kovasti toivoisin että draftijärjestys arvottaisiin taas etukäteen. Erittäin mukavaa päästä vähän etukäteen jo suunnittelemaan, eikä tarvitse alkupäästä ihan kaikkia pelaajia järjestää. Ja jos joku joutuu vetämään listoilla draftin, niin heitä tämä myös helpottaa huomattavasti.
Eli jengit generaattoriin ja vaikka pariin varmistukseksi sähköpostit (niitä GaDalta jo löytyykin) niin ei pääse ketään kitisemään ja arvonta käyntiin. Linkki generaattoriin.
Itse en jaksaisi uhrata ajatustakaan koko fantasytouhulle niin kauan kun koko NHL-kauden alkamisesta ei ole mitään merkkejä. Ymmärrän kuitenkin, että joku draftipäivä pitää sopia, joten äänestän sitä myöhäisintä vaihtoehtoa. Olikohan se 7.10. Varaan oikeuden vaihtaa mielipidettä jos läskit herrat pääsevät sopuun kauden aloittamisesta ajallaan. Siinä tapauksessa drafti olisi hyvä järjestää ennen preaseasonin alkua eli 16.9. olisi passeli.